www

Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Instructiuni pentru rezolvarea problemelor de descoperire automata a calculatoarelor prezente in retea cu Solutia de Securitate Cloud

Solutia de Securitate Cloud de la Bitdefender protejează sistemele folosind tehnologii de securitate care au fost evaluate numărul unu de-a lungul timpului. Nu necesită on-site server hardware sau  întreţinere deoarece este controlat  de către Consola de Securitate Cloud, o interfaţă puternică şi intuitivă  la o soluţie care apără orice număr de sisteme, indiferent de locul unde se află. 

Scop

Acest articol conţine instrucţiuni pentru rezolvarea problemelor de descoperire automata a calculatoarelor prezente in retea cu Solutia de Securitate Cloud. Pentru a afla cum funcţionează reţeaua de descoperire pentru Cloud, verificaţi acest articol.

Solutia de Securitate Cloud se bazează pe serviciul Computer Browser Microsoft pentru a efectua descoperirii de reţele. Probleme legate de reţeaua de descoperire în Cloud Security sunt de obicei legate de funcţionarea serviciului Computer Browser. Ocazional, descoperirea in reţea ar putea eşua din cauza problemelor de NetBIOS nume de soluţionare, probleme de comunicare între client, Endpoint  si Consola Cloud de securitate sau de erori interne.

Important

Înainte de a trece la rezolvarea problemelor, luati în considerare următoarele:

  • În mediile de reţea complexe, formate din grupuri de lucru şi a mai multor domenii, ar putea dura până la câteva ore până când toate computerele sunt detectate şi afişate în Consola de Securitate Cloud.
  • Când computerele noi sunt conectate la reţea, acestea nu apar în Consola de Securitate Cloud imediat. Serviciul Computer Browser are nevoie de timp pentru a invata despre noile computere (în cel mai rău caz, până la aproximativ o oră).

În mod normal, în câteva minute după instalarea clientului final pe un computer în reţea, cele mai multe computere din zona de vizibilitate clientului (grup de lucru, de domeniu) ar trebui să fie afişat ca unmanaged în Consola de Securitate Cloud, pe pagina de Calculatoare.

Dacă nu sunt afisate calculatoare după instalarea Clientului Endpoint, urmaţi aceşti paşi de depanare:

1. Verificaţi dacă masina client este afişata ca un calculator in tab-ul managed computers in Consola Bitdefender Cloud şi că este on-line. Pentru a vizualiza aceasta informative du-te la pagina Computers. În cazul în care clientul nu apare la managed computers sau dacă este deconectat de ceva timp, trebuie să identificati şi depanati problema de comunicare între client şi Consola Bitdefender Cloud. Dupa rezolvarea problemei de comunicare, trebuie să aşteptaţi aproximativ o oră, până descoperirea in reţea se face din nou.

2. Rulaţi comanda net view de pe computerul client si verificati rezultatele. Această comandă afişează lista de calculatoare din zona de vizibilitate a clientului (grup de lucru, domeniu). Acceasi lista trebuie să fie disponibila si în Consola de Securitate Cloud.

A. Apăsaţi tastele Windows si R simultan pentru a deschide fereastra de dialog Run Windows.

B. Tastaţi cmd şi apăsaţi Enter pentru a deschide o fereastră de prompt de comandă.

C. Tastati net view şi apăsaţi Enter.

Procedaţi după cum urmează:

  • Dacă nu sunt afişate computere, mergeţi la următorul pas de depanare. Problema este legată de serviciul Computer Browser.
  • În cazul în care comanda net view întoarce o listă de calculatoare, contactati-ne pentru a investiga în continuare această problemă.

3. Asiguraţi-vă că serviciul Computer Browser-ul este pornit pe calculatorul client.

A. Apăsaţi tastele Windows şi R simultan pentru a deschide fereastra de dialog Run Windows.

B. Tastati services.msc şi apăsaţi Enter pentru a deschide fereastra Servicii.

C. Localizaţi in lista de serviciul – Computer Browser şi verificaţi starea acestuia. În cazul în care serviciul este oprit, porniţi-l. Trebuie să aşteptaţi aproximativ o oră înainte ca detectarea automata a calculatorelor se face din nou.

4. Verificaţi dacă computerul client poate ajunge la serverul WINS şi rezolva nume NetBIOS.

5. Asiguraţi-vă că computerul client este într-un grup de lucru sau domeniu şi conectat la o reţea locală IPv4.

6. În cazul în care computerul este într-un grup de lucru, verificaţi dacă există alte computere in reţea, în acelaşi grup de lucru. În cazul în care grupul de lucru include doar câteva computere, sunt sanse ca Serviciul Computer Browser sa nu funcţioneaze în mod corespunzător în cadrul grupului de lucru.

7. Verificaţi că NetBIOS peste protocolul TCP / IP este activat şi permis de Firewall local.

Daca computerele nu sunt afişate după instalarea clientului final pe masini suplimentare, paşii anteriori de depanare trebuie să fie efectuati pe fiecare calculator unde Bitdefender Client Endpoint este instalat. Alternativ, puteţi verifica cerinţele generale pentru descoperirea automata in reţea, aşa cum este descris în continuare.

Important

După instalarea fiecarui client final, va trebui să aşteptaţi aproximativ o oră înainte ca descoperirea in reţea sa fie efectuată şi calculatoarele noi detectate sa apara în Consola de Cloud Security.

Dacă unele calculatoare nu au fost detectate, verificaţi următoarele cauze posibile:

  • Calculatoare conectate direct la Internet, dar care nu au conexiune la reţeaua locală, nu vor fi detectate.
  • Calculatoare dintr-un grup de lucru sau domeniu în cazul în care Clientul final nu a fost încă instalat, nu vor fi detectate.

o Pentru a detecta computere dintr-un alt domeniu, trebuie să existe o relaţie de încredere între domenii.

  • Pe computerele care nu au fost detectate, asiguraţi-vă că sunt îndeplinite următoarele condiţii:

o Computer de serviciu browser-ul este pornit.

o Partajarea de fişiere este activat şi permis de firewall-ul local.

o Descoperire reţea este activată (pentru Windows Vista sau mai târziu).

o NetBIOS peste TCP / IP este activat şi permis de firewall-ul local.

  • Windows Numele de servicii Internet (WINS) infrastructura trebuie să fie stabilite şi funcţionează corect din întreaga reţea.

Pentru informaţii de depanare suplimentare, consultaţi acest articol pe site-ul de suport Microsoft.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite