www

Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Solicitare asistență - produse Unix/Linux

Datorită multitudinii de configurații hardware și software, utilizatorii pot întâmpina diverse situații în care produsul/produsele nu funcționeaza la parametrii specificați. Pentru a putea identifica cu exactitate cauza/cauzele situațiilor raportate, Echipa de Suport Tehnic are nevoie de câteva informații legate de sistemul de operare și de starea produsului/produselor Bitdefender instalat(e) pe respectivul computer.

Pentru a colecta informațiile necesare, urmați acești pași:

1. Salvați următorul script pe server-ul dumneavoastră::


  • dintr-o consolă text: wget http://www.bitdefender.com/files/KnowledgeBase/file/bdsysinfo.sh
  • dintr-o interfață grafică: click DOWNLOAD și selectați "Save" ori "Save as..."

2. Logați-vă ca root sau deveniți root cu ajutorul comenzii su (pe distribuțiile care permit acest lucru).

3. Navigați în directorul unde ați salvat scriptul și rulați-l cu următoarea comandă:

sh bdsysinfo.sh
sau
sudo sh bdsysinfo.sh

Scriptul va colecta informațiile necesare și va crea un raport cu numele bdsysinfo.tar.gz în directorul în care a fost rulat.

În momentul în care contactați Echipa de Suport Tehnic, vă rugăm să aveți pregătit raporul sus-menționat, să puteți furniza o descriere detaliată a situației cu care vă confruntați, cât și mesajul de eroare întampinat (dacă este cazul).

 

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite