www

Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Note referitoare la ediție pentru Endpoint Security for Mac 4.8.47.200047

Data versiunii:

  • Ciclu rapid: 11.11.2019
  • Ciclu lent: -
important Important:

Această actualizare este disponibilă pentru versiunea OS X El Capitan (10.11) și pentru versiunile ulterioare. Perioada de asistență pentru OS X Mavericks (10.9) și OS X Yosemite (10.10) expiră la data de 31 decembrie 2019. Detalii aici.

Funcții noi și îmbunătățiri

  • Caracteristica Advanced Threat Control este acum disponibilă pentru Mac. Acest modul se bazează pe o tehnologie de detecție comportamentală a anomaliilor, care oferă protecție împotriva amenințărilor necunoscute în momentul execuției.

    Caracteristica Advanced Threat Control este disponibilă cu orice nouă instalare Endpoint Security for Mac. În cazul instalărilor existente, se va utiliza sarcina Reconfigurare client din consola GravityZone.

  • S-a adăugat asistență pentru configurarea excepțiilor de scanare antimalware la accesare și la cerere în consola GravityZone, cu următoarele opțiuni:
    • Fișiere, directoare și procese cu metacaractere. Asteriscul (*) înlocuiește zero, unul sau mai multe caractere, semnul întrebării (?) înlocuiește un alt caracter.
    • Cod hash fișier.
    • Amprentă certificat.
    • Nume detecție.
  • S-a adăugat asistență pentru configurarea excepțiilor pentru Scanarea traficului, cu următoarele opțiuni:
    • IP mască.
    • URL-uri cu metacaractere. Asteriscul (*) înlocuiește zero, unul sau mai multe caractere, semnul întrebării (?) înlocuiește un alt caracter.
  • S-a adăugat asistență pentru opțiunea Închidere computer după finalizarea scanării din consola GravityZone.
  • Au fost îmbunătățite mesajele de actualizare din interfața produsului.

Probleme rezolvate

  • Produsul nu a afișat notificări privind Raportul de actualizare după actualizarea reușită a produsului.
  • Modulul Control conținut nu a reușit să injecteze certificatul MITM la crearea unui nou profil Firefox.
  • Produsul nu a reușit să șteargă anumite fișiere rămase după instalarea prin Releu.
  • Actualizarea produsului a eșuat pentru că nu a fost disponibilă o conexiune directă la Serverul de actualizări.
  • Produsul a generat o rată mare de utilizare a procesorului în urma scanării la accesare și la cerere.
  • În anumite cazuri, produsul utiliza procesorul în proporție de 100% la detectarea de malware.
Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite