Folosirea LogCollector pentru remedierea problemelor Sandbox Analyzer
Acest articol descrie cum se colectează informațiile despre starea aplicației virtuale (Virtual Appliance,VA) Sandbox Analyzer și despre evenimentele apărute în această aplicație. Aceste informații ajută echipa de asistență a Bitdefender să investigheze și să rezolve problemele pe care le întâmpinați cu Sandbox Analyzer VA.
Pentru a colecta toate informațiile necesare:
- Conectați-vă la Sandbox Analyzer prin SSH. Puteți utiliza PuTTy.
- Autentificare cu drepturi de tip root și furnizare parolă pentru acest utilizator (sve în mod implicit).
- Executați această comandă:
# /opt/bitdefender/bin/bdsysinfo-sve
Un fișier de tip arhivă .tar.gz care conține jurnalele este salvat în /root.
Denumirea fișierului are următorul format: bdsysinfo-xxxxx.tar.gz, unde xxxxx este un șir aleatoriu.
Jurnalele furnizează următoarele informații:
-
Fișiere:
/opt/bitdefender/var/log
/opt/bitdefender/etc
/opt/bitdefender/var/epag
/etc
/var/log
/var/crash -
Ieșire comandă pentru:
uname -a
dmesg
ps auwx
cat /proc/meminfo
cat /proc/cpuinfo
df -hT
slabtop --once
cat /proc/mounts
dpkg -l
ls -lR /opt/bitdefender
lsmod
sysctl -a
env
netstat -anpe
getent passwd
getent group
lsof -n
ip addr show
ip route show
docker ps -a
docker images
-
-
Folosind WinSCP, copiați fișierul pe mașina dumneavoastră.
-
Trimiteți fișierul departamentului de asistență Bitdefender.