www

Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Folosirea LogCollector pentru remedierea problemelor Sandbox Analyzer

Acest articol descrie cum se colectează informațiile despre starea aplicației virtuale (Virtual Appliance,VA) Sandbox Analyzer și despre evenimentele apărute în această aplicație. Aceste informații ajută echipa de asistență a Bitdefender să investigheze și să rezolve problemele pe care le întâmpinați cu Sandbox Analyzer VA.

Pentru a colecta toate informațiile necesare:

  1. Conectați-vă la Sandbox Analyzer prin SSH. Puteți utiliza PuTTy.
  2. Autentificare cu drepturi de tip root și furnizare parolă pentru acest utilizator (sve în mod implicit).
  3. Executați această comandă:
    # /opt/bitdefender/bin/bdsysinfo-sve

    Un fișier de tip arhivă .tar.gz care conține jurnalele este salvat în /root.

    Denumirea fișierului are următorul format: bdsysinfo-xxxxx.tar.gz, unde xxxxx este un șir aleatoriu.

    Jurnalele furnizează următoarele informații:

    • Fișiere:

      /opt/bitdefender/var/log
      /opt/bitdefender/etc
      /opt/bitdefender/var/epag
      /etc
      /var/log
      /var/crash

    • Ieșire comandă pentru:

      uname -a
      dmesg
      ps auwx
      cat /proc/meminfo
      cat /proc/cpuinfo
      df -hT
      slabtop --once
      cat /proc/mounts
      dpkg -l
      ls -lR /opt/bitdefender
      lsmod
      sysctl -a
      env
      netstat -anpe
      getent passwd
      getent group
      lsof -n
      ip addr show
      ip route show
      docker ps -a
      docker images
  4. Folosind WinSCP, copiați fișierul pe mașina dumneavoastră.

  5. Trimiteți fișierul departamentului de asistență Bitdefender.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite