www

Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Întrebări frecvente despre actualizarea GravityZone la versiunea 6.5.11-1/6.6.1-2

Acest articol răspunde la cele mai frecvente întrebări referitoare la actualizarea GravityZone la versiunea 6.5.11-1/6.6.1-2.

Ce face această actualizare?

Această actualizare îmbunătățește sistemul de actualizare pentru a oferi un control mai mare asupra procesului de actualizare. Aceasta înseamnă:

  • Validarea cerințelor înainte de instalare
  • Urmărirea progresului pentru fiecare mașină virtuală (VA) din Control Center
  • Sincronizarea actualizărilor pentru toate mașinile virtuale (VA-uri)
  • Reluarea automată a actualizării în cazul întreruperii din cauza repornirii sau blocării mașinii virtuale (VA)
  • Verificări de integritate în cazul modificării infrastructurii GravityZone

De ce văd acest mesaj: „GravityZone își revizuiește sistemul de actualizare. Actualizarea va fi gata pentru instalare în curând.”?

Actualizarea este configurată în mai multe etape, ceea ce implică modificări care afectează serverele de actualizare Bitdefender. Veți vedea că este disponibilă o nouă versiune GravityZone, însă veți putea să o instalați numai după ce toate fișierele de actualizare sunt configurate.

Cât timp durează acest proces?

Întregul proces poate dura până la 28 de zile începând cu data de 14 mai.

Fiecare fază a procesului de actualizare necesită validare, care poate dura mai multe zile.

Ce trebuie să fac pentru configurarea acestei actualizări?

  1. Deschideți portul 22 pe fiecare aplicație virtuală GravityZone pentru a permite traficul de intrare și de ieșire.
  2. În cazul în care aveți GravityZone cu roluri distribuite pe mai multe aplicații virtuale, asigurați-vă că aplicațiile virtuale GravityZone pot comunica între ele.
  3. Clic pe butonul Actualizare imediat ce acesta devine activ.
  4. Așteptați finalizarea procesului de actualizare.

Ce se întâmplă dacă opțiunea de actualizare automată este activată?

Actualizarea automată este suspendată. Este necesar să efectuați această actualizare manual.

Procedura de actualizare va suferi modificări?

Se vor efectua câteva validări suplimentare pentru a asigura integritatea mediului GravityZone Butonul Actualizare va deveni activ și veți putea instala actualizarea numai dacă mediul GravityZone trece de toate verificările.

Ce se întâmplă dacă am instalate utilitare suplimentare din depozite non-Bitdefender?

Este necesar să eliminați sau să comentați toate depozitele non-Bitdefender. Puteți restabili depozitele suplimentare după finalizarea actualizării.

Este posibil ca utilitarele suplimentare cu dependințe, care au fost instalate, să funcționeze necorespunzător. Ne pare rău pentru acest inconvenient. Dacă intervine o astfel de situație, este necesar să instalați din nou aceste utilitare.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite