www

Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Security Server LogCollector pentru remedierea problemelor

Acest articol descrie modul în care puteți colecta informații despre starea Security Server și despre evenimentele produse pe acesta. Aceste informații ajută echipa de asistență a Bitdefender să investigheze și să rezolve problemele pe care le întâmpinați cu Security Server.

note Notă:
Acest articol se referă la Security Server pentru VMware NSX și vShield.

Pentru a colecta toate informațiile necesare:

  1. Conectați-vă la Security Server prin SSH. Puteți utiliza PuTTy.
  2. Autentificați-vă cu root și introduceți parola pentru acest utilizator.
  3. Executați această comandă:
    # /opt/BitDefender/bin/bdsysinfo-sve
    Un fișier de tip arhivă .tar.gz care conține jurnalele este salvat în /root.
    Denumirea fișierului are următorul format: bdsysinfo-xxxxx.tar.gz, unde xxxxx este un șir aleatoriu.
    Jurnalele furnizează următoarele informații:
    • Fișiere:

      /opt/BitDefender/var/log
      /opt/BitDefender/etc
      /opt/BitDefender/var/epag
      /etc
      /var/log
      /var/crash

    • Rezultatul comenzilor:

      uname -a
      dmesg
      ps auwx
      cat /proc/meminfo
      cat /proc/cpuinfo
      df -hT
      slabtop --once
      cat /proc/mounts
      dpkg -l
      ls -lR /opt/BitDefender
      lsmod
      sysctl -a
      env
      netstat -anpe
      getent passwd
      getent group
      lsof -n

  4. Folosind WinSCP, copiați fișierul pe mașina dumneavoastră.
  5. Trimiteți fișierul departamentului de asistență Bitdefender.
Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite