Security Server LogCollector pentru remedierea problemelor
Acest articol descrie modul în care puteți colecta informații despre starea Security Server și despre evenimentele produse pe acesta. Aceste informații ajută echipa de asistență a Bitdefender să investigheze și să rezolve problemele pe care le întâmpinați cu Security Server.
Notă: Acest articol se referă la Security Server pentru VMware NSX și vShield. |
Pentru a colecta toate informațiile necesare:
- Conectați-vă la Security Server prin SSH. Puteți utiliza PuTTy.
- Autentificați-vă cu root și introduceți parola pentru acest utilizator.
- Executați această comandă:
# /opt/BitDefender/bin/bdsysinfo-sve
Un fișier de tip arhivă .tar.gz care conține jurnalele este salvat în /root.
Denumirea fișierului are următorul format: bdsysinfo-xxxxx.tar.gz, unde xxxxx este un șir aleatoriu.
Jurnalele furnizează următoarele informații:- Fișiere:
/opt/BitDefender/var/log
/opt/BitDefender/etc
/opt/BitDefender/var/epag
/etc
/var/log
/var/crash - Rezultatul comenzilor:
uname -a
dmesg
ps auwx
cat /proc/meminfo
cat /proc/cpuinfo
df -hT
slabtop --once
cat /proc/mounts
dpkg -l
ls -lR /opt/BitDefender
lsmod
sysctl -a
env
netstat -anpe
getent passwd
getent group
lsof -n
- Fișiere:
- Folosind WinSCP, copiați fișierul pe mașina dumneavoastră.
- Trimiteți fișierul departamentului de asistență Bitdefender.