www

Ultimele știri

Flamingo a devenit primul partener certificat pentru suport tehnic BitDefender

July 2005


BitDefender anunta lansarea unui parteneriat prin care Flamingo va asigura suportul tehnic pentru suita de 54 de produse

BitDefender, divizia de securitate a datelor din cadrul companiei romanesti SOFTWIN si Flamingo International anunta lansarea unui parteneriat prin care Flamingo va asigura suportul tehnic pentru suita de 54 de produse BitDefender, �on-site� (la sediul clientului), pe intreg teritoriul Romaniei.

Parteneriatul vizeaza atat clientii BitDefender existenti, cat si cei potentiali, indiferent de marime si localizare in teritoriu. In prezent, Flamingo International dispune de acoperire nationala si o experienta bogata in domeniul tehnologiei informatiei, formandu-si o echipa de specialisti si extinzandu-si aria de capabilitati in domeniul serviciilor. Aceste caracteristici au reprezentat atuuri esentiale in dezvoltarea acestei demers, care reprezinta continuarea parteneriatului precedent privind distributia produselor BitDefender in reteaua magazinelor Flamingo.

\"Politica Flamingo este de diferentiere, de anticipare permanenta a nevoilor clientilor nostri. De ceva vreme noi oferim mai mult decat simple produse, oferim solutii care raspund unor nevoi complexe. De aceea, acest parteneriat cu SOFTWIN este o miscare strategica, un demers castigator pentru fiecare din partile implicate. Am fost de multe ori deschizatori de drumuri, consideram ca asta este intr-un fel obligatia unui lider si acest tip de parteneriat este o confirmare in acest sens, iar rezultatul colaborarii dintre doua nume de top cum sunt Flamingo si SOFTWIN nu poate fi decat un succes\", a declarat Dan Topala, Membru in Consiliul de Administratie Flamingo International.

Primul pas dupa semnarea contractului intre cele doua firme este certificarea specialistilor din echipa Flamingo. Acestia vor raspunde cerintelor sau sesizarilor utilizatorilor BitDefender si vor furniza servicii de implementari, administrare si devirusare, respectand standardele SOFTWIN. Clientii din cele 41 de judete in care exista puncte de lucru Flamingo vor beneficia de un timp mediu de raspuns de maximum 24 de ore, la cererile de suport tehnic BitDefender.

\"Pregatim acest proiect inca de la inceputul anului, iar motivatia principala este dorinta de a dezvolta si mentine permanent un grad de satisfactie ridicat al clientilor nostri si de a oferi un timp de raspuns cat mai scurt la cerintele acestora. Pana in prezent, am asigurat suportul in teritoriu prin forte proprii, dar pe masura ce ne-am dezvoltat, iar baza de clienti a crescut, am cautat o solutie care sa ne ofere certitudinea ca, in orice moment si in orice loc, calitatea si disponibilitatea serviciilor noastre sunt la nivel maxim\" spune Oliviu Talianu, BitDefender Country Manager.


Share