www

Ultimele știri

BitDefender este cel mai vandut produs IT romanesc in lume

August 2005


Consumatorii vor plati, in 2005, peste 30 de milioane USD pentru produsele si serviciile BitDefender

Divizia de securitate a datelor din cadrul companiei SOFTWIN, BitDefender, si-a incheiat bilantul pe primul semestru al acestui an, raportand o crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut de peste 2,5 ori si o depasire a previziunilor de vanzari pentru primul semestru cu 33%. Acest fapt a condus la ajustarea obiectivului de absorbtie de piata a BitDefender, in 2005, la 30 de milioane USD. BitDefender are, in momentul de fata, o distributie directa in 42 de tari, produsele fiind disponibile acum in 18 limbi, 5 adaugandu-se doar in ultimele 6 luni.

Pe pietele europene, aprecierea BitDefender este in crestere: in Franta, BitDefender a atins o cota de 30% din piata de retail antivirus, conform unui studiu GfK, realizat pentru primele 5 luni ale anului. Mai mult, in mai (ultima luna analizata de GfK), produsul romanesc BitDefender 8 Professional Plus s-a plasat pe primul loc in ceea ce priveste numarul de cutii vandute (exclusiv categoria jocurilor), depasind liderul de pana acum al pietei. In Germania, BitDefender ocupa locul 3 pe piata de retail, vanzarile totale depasind 3,2 milioane USD. Recent, in aceasta tara, SOFTWIN a deschis a doua filiala, la Dortmund.

Strategia pe termen mediu a romanilor vizeaza si intarirea pozitiei pe continentul asiatic, un semnal pozitiv venind din Tailanda, unde BitDefender detine deja o treime din piata antivirus.
In Romania, cresterea totala este cu 50% fata de aceeasi perioada a anului 2004, ducand la consolidarea pozitiei de leader. Spre deosebire de pietele externe, segmentul retail reprezinta doar 10% din volumul total intern de vanzari BitDefender.

�In Romania, inca ne confruntam cu o rata a pirateriei foarte ridicata, de aceea o mare parte a vanzarilor se concentreaza pe solutii complexe, integrate, dedicate segmentului business�, declara Bogdan Irina, BitDefender International Sales and Marketing Manager. In portofoliul romanesc al BitDefender s-au adaugat noi clienti importanti precum Altex, Cris-Tim, Carpatcement, ANOFM, Finansbank si s-au incheiat parteneriate cu Flamingo, Microsoft, Orange.

�In ultimii 5 ani, am avut o rata medie anuala de crestere de 2,57 ori, acest rezultat bazandu-se pe imbunatatirea si dezvoltarea continua, atat intensiva, prin dezvoltarea solutiilor oferite, cat si extensiva, prin deschiderea de noi piete. Pe termen mediu vizam o crestere accentuata a cifrei de afaceri si a cotei de piata pe fondul satisfacerii nevoilor pietei neacoperite de furnizorii traditionali. Pana in 2007, ne asteptam ca solutiile BitDefender sa fie cumparate de catre clientii finali la o valoare ce va depasi 100.000.000 USD. Pentru viitorul apropiat, pregatim lansarea unui nou produs, BitDefender Internet Security, care va umple cateva goluri din piata de securitate a datelor�, a mai declarat Bogdan Irina.

Bilantul semestrului I, pe scurt:
- crestere de peste 2,5 ori fata de aceeasi perioada a anului trecut
- depasirea previziunilor cu 33%
- distributie directa in 42 de tari si clienti in peste 100 de tari
- locul I in Franta in ultima luna analizata de institutul GfK (mai), pe sectorul retail
- locul III in Germania si deschiderea celei de-a doua filiale la Dortmund
- 50% crestere in Romania, o data cu castigarea de clienti importanti si consolidarea pozitiei de leader de piata


Share