www

Ultimele știri

Firmele rom�nesti vor servicii de suport prin telefon sau chat

March 2006


BitDefender, divizia de securitate a datelor din cadrul SOFTWIN, a realizat recent un sondaj �n r�ndul a 50 de companii cu peste 100 de angajaţi - pentru a determina atitudinea şi nivelul de satisfacţie al responsabilior IT, �n ceea ce priveşte soluţiile de securitate utilizate.

�n cele mai multe cazuri, achiziţia programelor software de securitate s-a făcut �n urma unei testări tehnice şi a comparaţiei cu alte produse similare. Au fost evaluate diferite criterii cum sunt: serviciile de asistenţă, usurinţă �n utilizare, eficienţă �n detecţie, stabilitatea, preţul şi nu �n ultimul r�nd renumele mărcii.

Pentru cei intervievaţi, foarte important este ca siguranţa pe care o furnizează produsul �n sine, să fie dublată de cea oferită de specialişti. Dintre serviciile adăugate cele mai apreciate sunt cele de suport tehnic. Din caracteristicile acestui serviciu, posibilitatea de a primi răspunsuri �n timp real prin telefon sau chat se află pe primul loc, cu 31% din menţionări. Urmează gradul de pregătire al echipei furnizorului (21%), vizitele inginerilor de suport la sediul clientului, relaţionarea personală cu specialiştii de suport tehnic (19%) şi documentaţia on-line (10%).

Dintre modalităţile de apelare a serviciilor de suport tehnic cea mai des folosită este contactarea prin telefon (41%dintre menţiuni). Următoarele opţiuni sunt cererile trimise prin e-mail (27%), deplasarea inginerilor de suport tehnic la sediul clientului (25%) şi accesarea secţiunii dedicate suportului tehnic de pe site-ul web (7%).

�Studiul a demonstrat că securitatea reţelei informatice este tratată cu maximă seriozitate de companiile mari romăneşti, conştiente de pierderile uriaşe de bani şi imagine provocate de atacurile informatice. �n acest context, răspunsurile arată că serviciile asociate unei soluţii de securitate a datelor au o importanţă crucială. Noi am creat un pachet special, unic pe piaţa rom�nească de soluţii software, prin care oferim asistenţă completă �n instalarea, configurarea şi monitorizarea produselor la sediul clientului. �n momentul �n care apar probleme, nelămuriri sau atacuri informatice, clienţii au certitudinea că un specialist le stă permanent la dispoziţie cu soluţii eficiente�, a declarat Oliviu Talianu, BitDefender Regional Manager pentru Europa de Est.

Cercetarea a fost de natură calitativă, realizată prin interviuri directe cu clienţii care beneficiază de serviciile corporate de suport tehnic.


Share