www

Ultimele știri

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

May 2020


Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Emilio Roman are o experiență de peste două decenii în a conduce echipe globale specializate în securitate cibernetică și cloud și poate duce la îndepinire strategii de business ce implică creșteri accelerate. Numirea sa vine în contextul creșterilor vânzărilor în regiune și a unei extinderi rapide în piața serviciilor pentru clienți companii. Roman va putea exploata nevoia crescândă a companiilor pentru soluții de securitate, dar și oportunitățile apărute ca urmare a consolidărilor recente din industrie.

El va raporta vicepreședintelui de vânzări la nivel global, americanul Joe Sykora.

„Lider experimentat în vânzări și business, Emilio Roman are un istoric demonstrat în a conduce echipe de succes și în a aduce creșteri importante companiilor din EMEA și APAC. El vine cu un set bogat de cunoștințe în piețe regionale și expertiză vastă în industria securității informatice. Recrutarea sa va avea un rol cheie în consolidarea eforturilor Bitdefender în regiune”, spune Joe Sykora.

„Acest nou rol la Bitdefender reprezintă pentru mine o oportunitate entuziasmantă să lucrez cu unul dintre cei mai inovatori jucători din piața securității informatice, cu expansiune rapidă și un portofoliu de produse din ce în ce mai larg. Aștept cu nerăbdare să conduc echipa EMEA, să cresc amprenta companiei în regiune și să dezvolt și mai mult relațiile cu partenerii”, spune Emilio Roman.

Bitdefender a raportat creșteri solide în ultimii cinci ani, pe fondul unei extinderi rapide în piața B2B. În ultimul an, compania a redesenat oferta pentru partenerii revânzători, adăugând două noi linii de business ca răspuns la cererea tot mai mare a clienților pentru produse de securitate a rețelelor și pentru instrumente de administrare a detecției și răspunsului la atacuri informatice.


Share