Obțineți răspuns rapid la solicitările dvs. și recomandări proactive din partea experților Bitdefender.
Pe măsură ce organizațiile se dezvoltă, rețelele lor interne devin din ce în ce mai complexe și zonele care trebuie protejate de soluțiile de securitate se extind. Prin urmare, cresc și pericolele cu care se confruntă zilnic echipa dvs. de securitate. Serviciile de Suport Bitdefender Premium oferă un răspuns rapid la orice atac, precum și recomandări proactive din partea experților noștri. Drept rezultat, organizația dvs. beneficiază de o configurație de securitate optimă și de cea mai bună protecție a sistemelor de securitate.
Bitdefender oferă mai multe niveluri de asistență, astfel încât să puteți alege nivelul serviciilor cel mai potrivit pentru nevoile organizației dvs. Adresându-se mai multor tipuri de companii și nevoi, vă oferim următoarele Servicii de Suport Bitdefender Premium:
Acest serviciu este disponibil pentru toți clienții Bitdefender care au achiziționat un abonament pentru servicii de asistență. Pe lângă opțiunile standard de asistență tehnică, clienții vor beneficia de o linie telefonică dedicată, asistență reactivă la distanță și SLA-uri ce asigură o viteză de răspuns îmbunătățită.
Pe lângă caracteristicile Pachetului de Suport pentru companii, clienții vor beneficia de numeroase servicii dedicate și de SLA-uri ce asigură o viteză de răspuns excepțională.
Programul de Suport Enterprise Plus adaugă la Suportul Enterprise Premium un rol de Administrator de cont pentru probleme tehnice (TAM), oferind asistență targetată pentru clienți pentru organizațiile cu cerințe de suport unice sau complexe.
Cu cât nivelul de suport este mai ridicat, cu atât aveți mai multă flexibilitate în alegerea serviciilor personalizate pentru nevoile companiei dumneavoastră.
Administratorul de cont pentru probleme tehnice (TAM) este un expert Bitdefender familiarizat cu mediul, obiectivele de afaceri și planurile de dezvoltare ale clientului și coordonează toate aspectele interacțiunii tehnice cu clientul. Odată cu adăugarea TAM la Pachetul de Suport Enterprise, organizația dvs. beneficiază de:
Analize trimestriale
Asistență directă pentru problemele tehnice
Gestionarea problemelor tehnice transferate către un nivel superiorîn cadrul Bitdefender
Prioritate pentru solicitările de noi caracteristici
Verificare lunară a problemelor nesoluționate transmise către departamentul de asistență
Vizite la fața locului, la cerere
Bitdefender oferă cele mai bune servicii. Răspuns rapid, servicii de bună calitate și asistență permanentăMichael M. Kristensen, Clipper
Am fost încântați să descoperim că Bitdefender GravityZone poate livra soluția de securitate de care aveam nevoie cu caracteristicile de administrare dorite. În plus, reacția rapidă a echipei lor de servicii profesionale a asigurat o instalare fără probleme.Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect la Mentor Graphics
Bitdefender ne-a oferit asistență și servicii profesionisteNiklas Nikitin, Coordonator Securitate IT la Universitatea Karlstad
Aveți în continuare întrebări? Aveți nevoie de ajutor pentru a decide ce soluție este potrivită pentru dumneavoastră?
Echipa de vânzări Bitdefender vă ajută cu plăcere. Contactați-ne astăzi!