Obțineți răspuns rapid la solicitările dvs. și recomandări proactive
din partea experților Bitdefender

Alegeți pachetul de asistență premium care se potrivește cel mai bine cerințelor organizației dvs.

Suport Enterprise Premium

Pe măsură ce organizațiile se dezvoltă, rețelele lor interne devin din ce în ce mai complexe și zonele care trebuie protejate de soluțiile de securitate se extind. Prin urmare, cresc și pericolele cu care se confruntă zilnic echipa dumneavoastră de securitate. Serviciile de asistență premium Bitdefender oferă un răspuns rapid la orice atac, precum și recomandări proactive din partea experților noștri. Drept rezultat, organizația dumneavoastră beneficiază de o configurație de securitate optimă și de protecția maximă a sistemelor de securitate. Puteți alege oricare dintre pachetele de Asistență Silver, Gold sau Platinum premium pentru companiile mari, în funcție de timpii de răspuns și tipurile de servicii proactive de care are nevoie organizația dvs.

Bitdefender Premium Support for your enterprise security

Beneficii

Securitate sporită pentru organizația dumneavoastră

Bitdefender folosește tehnica de machine learning în întregul său portofoliu. Motorul de scanare, HyperDetect, Sandbox Analyzer, Content Control, Global Protective Network sunt doar câteva exemple de tehnologii Bitdefender care folosesc machine learning. CITIȚI MAI MULT: Machine Learning - Prezentare tehnică

Soluții prompte și eficiente pentru orice amenințare la adresa securității

Bitdefender Sandbox Analyzer detectează atacurile periculoase în faza de pre-execuție trimițând automat fișierele care necesită analiză către sandbox și aplicând măsuri de remediere în funcție de verdict. CITIȚI MAI MULT: Sandbox Analyzer Technical Brief

Răspuns rapid la solicitările dvs.

Bitdefender Process Inspector este o tehnologie de detecție a anomaliilor comportamentale care oferă protecție contra amenințărilor necunoscute, în faza de execuție. CITIȚI MAI MULT: Process Inspector Technical Brief

Administrarea soluției de securitate, care vă ajută să economisiți timp

Bitdefender Process Inspector este o tehnologie de detecție a anomaliilor comportamentale care oferă protecție contra amenințărilor necunoscute, în faza de execuție. CITIȚI MAI MULT: Process Inspector Technical Brief

Resurse minime necesare pentru performanță maximizată a infrastructurii

Bitdefender HyperDetect conține modele de machine learning și tehnologie de detecție a atacurilor disimulate. Formează un nivel suplimentar de securitate, creat special pentru detectarea atacurilor avansate și a activităților suspecte în faza de pre-execuție. SEE MORE: HyperDetect Technical Brief

Recuperare rapidă a investiției în soluția de securitate

Numeroase funcții operează împreună pentru a reduce suprafața atacului: Patch Management, Full Disk Encryption, Web Threat Protection, Firewall, Application & Device Control.

Beneficiile serviciului de Asistență pentru companiile mari

Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support

Serviciul Asistență Silver Premium include toate beneficiile oferite de pachetul de Asistență Standard, la care se adaugă un timp mai bun de răspuns, acces la portalul pentru clienți, sesiuni de asistență de la distanță, optimizarea produsului și a caracteristicilor, verificări de rutină privind buna funcționare a produsului.

Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support

Serviciul Asistență Gold Premium include toate beneficiile oferite de pachetul de Asistență Silver, la care se adaugă un timp de răspuns excepțional, mai multe sesiuni de asistență de la distanță, optimizarea produsului și a caracteristicilor, verificări de rutină privind buna funcționare a produsului.

Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support

Programul de Asistență PLATINUM Premium pentru companiile mari extinde nivelul de Asistență GOLD Premium prin asigurarea unui Administrator de cont pentru probleme tehnice (TAM), oferind asistență orientată către client organizațiilor cu cerințe unice sau complexe. TAM este un expert Bitdefender familiarizat cu mediul, obiectivele de afaceri și planurile de implementare ale clientului, care coordonează toate aspectele interacțiunii cu clientul la nivel tehnic.

Funcționalități Bitdefender Enterprise - Silver Premium Support Bitdefender Enterprise - Gold Premium Support Bitdefender Enterprise - Platinum Premium Support
Centrul de asistență Da Da Da Da
Acces la Forumurile comunității Bitdefender Da Da Da Da
Asistență prin chat (clienți cloud) Da Da Da Da
Portal web de ticketing Da Da Da Da
Asistență prin e-mail Da PRIORITAR DEDICAT DENUMIT
Asistență telefonică Da PRIORITAR DEDICAT DENUMIT
Disponibilitate 8 x 5 ore lucrătoare 24/7 24/7 24/7
8 x 5 ore lucrătoare (TAM)
Asistență pentru incidente Da Da Da Da
Interval de răspuns țintă pentru probleme cu grad de severitate 1 4 ore Linie telefonică directă Linie telefonică directă Linie telefonică directă
Interval de răspuns țintă pentru probleme cu grad de severitate 2 12 ore 8 ore 3 ore 3 ore
Interval de răspuns țintă pentru probleme cu grad de severitate 3 și 4 24 de ore 12 ore 4 ore 4 ore
Beneficii ale serviciului de Asistență Premium - Asistență SILVER Asistență GOLD Asistență PLATINUM
Acces la portalul pentru clienți - Da Da Da
Transmitere malware - Da Da Da
Verificări de rutină privind buna funcționare a produsului - 1 x Sesiuni pe an, la distanță 2 x Sesiuni pe an, la distanță 2 x Sesiuni pe an, la distanță
Furnizare și administrare servicii GravityZone personalizate - 1 x Sesiuni pe an, la distanță 2 x Sesiuni pe an, la distanță 2 x Sesiuni pe an, la distanță
Sesiuni de mentenanță - 2 x Sesiuni pe an, la distanță 4 x Sesiuni pe an, la distanță 4 x Sesiuni pe an, la distanță
Acces la un Administrator de cont pentru probleme tehnice (TAM) - - - Da
Beneficii TAM - Disponibilitate
Quarter alignment call - - - La distanță
Suport direct pentru problemele tehnice - - - La distanță
Gestionează problemele tehnice transmiseîn cadrul Bitdefender (probleme, FR) - - - La distanță
Acces la specialiști tehnici seniori - - - La distanță
Asistență arhitectură de produs - - - La distanță
Asistență avansată pentru epidemiile de malware și acces la serviciile Bitdefender - - - Da
Verificarea lunară a problemelor nesoluționate transmise către departamentul de asistență - - - Da
Transfer de cunoștințe, la cerere - - - La distanță
Vizită la fața locului, la cerere - - - 1 pe an
Prioritate pentru solicitările de noi caracteristici - - - Da
Responsabili tichete Reprezentanți / Ingineri Reprezentanți / Ingineri / Ingineri seniori Reprezentanți / Ingineri / Ingineri seniori TAM

„Bitdefender oferă servicii de top. Răspuns rapid, servicii de bună calitate și asistență permanentă”

Michael M. Kristensen, Clipper

“Am fost încântați să descoperim că Bitdefender GravityZone poate livra soluția de securitate de care aveam nevoie cu caracteristicile de administrare dorite. În plus, reacția rapidă a echipei lor de servicii profesionale a asigurat o instalare fără probleme.”

Brian Alexander, Arhitect Senior Cloud și Virtualizare, Mentor Graphics

„Bitdefender ne-a oferit asistență și servicii profesioniste¨

Niklas Nikitin, Coordonator Securitate IT la Universitatea Karlstad

FAQ

Aveți în continuare întrebări? Aveți nevoie de ajutor pentru a decide ce soluție este potrivită pentru dumneavoastră?
Echipa de vânzări a Bitdefender vă ajută cu plăcere. Contactați-ne astăzi.

Număr de telefon: 0374303031* (de luni până vineri, între 09:00 și 18:00)
Sau utilizați numărul nostru internațional: +40316204235* +40374303035* (de luni până duminică, 24/7)