Asistență premium Bitdefender Enterprise

Obțineți răspuns rapid la solicitările dvs. și recomandări proactive din partea experților Bitdefender.

De ce să alegeți Serviciile de Suport Enterprise Premium?

Pe măsură ce organizațiile se dezvoltă, rețelele lor interne devin din ce în ce mai complexe și zonele care trebuie protejate de soluțiile de securitate se extind. Prin urmare, cresc și pericolele cu care se confruntă zilnic echipa dvs. de securitate. Serviciile de Suport Bitdefender Premium oferă un răspuns rapid la orice atac, precum și recomandări proactive din partea experților noștri. Drept rezultat, organizația dvs. beneficiază de o configurație de securitate optimă și de cea mai bună protecție a sistemelor de securitate.

Serviciu de Suport Enterprise Premium

Pachete de Suport Premium

Bitdefender oferă mai multe niveluri de asistență, astfel încât să puteți alege nivelul serviciilor cel mai potrivit pentru nevoile organizației dvs. Adresându-se mai multor tipuri de companii și nevoi, vă oferim următoarele Servicii de Suport Bitdefender Premium:

Pachet de Suport SMB

Soluții pentru companii


Pentru companiile mici
și cele în curs de dezvoltare

Acest serviciu este disponibil pentru toți clienții Bitdefender care au achiziționat un abonament pentru servicii de asistență. Pe lângă opțiunile standard de asistență tehnică, clienții vor beneficia de o linie telefonică dedicată, asistență reactivă la distanță și SLA-uri ce asigură o viteză de răspuns îmbunătățită.

Recomandate
Pachet de Suport Enterprise

Companii


Pentru organizațiile care au nevoie de
timp de răspuns și prioritizare rapide.

Pe lângă caracteristicile Pachetului de Suport pentru companii, clienții vor beneficia de numeroase servicii dedicate și de SLA-uri ce asigură o viteză de răspuns excepțională.

+
Pachet de Suport Enterprise Plus

Enterprise Plus


Pentru companii mari cu medii
complexe

Programul de Suport Enterprise Plus adaugă la Suportul Enterprise Premium un rol de Administrator de cont pentru probleme tehnice (TAM), oferind asistență targetată pentru clienți pentru organizațiile cu cerințe de suport unice sau complexe.

Alegeți Pachetul de Suport Premium care se potrivește cel mai bine cerințelor companiei dvs.

Cu cât nivelul de suport este mai ridicat, cu atât aveți mai multă flexibilitate în alegerea serviciilor personalizate pentru nevoile companiei dumneavoastră.

Enterprise plus
Companii
Soluții pentru companii
Suport standard
Promptitudine & Administrare a cazurilor în funcție de priorități
Sesiuni de mentenanță
Gestionarea transferurilor de cazuri către un nivel superior
Verificări de rutină privind buna funcționare a produsului
Servicii educaționale
Administrare de cont pe probleme tehnice
Vizite la fața locului

Beneficiile Administratorului de cont pentru probleme tehnice

Administratorul de cont pentru probleme tehnice (TAM) este un expert Bitdefender familiarizat cu mediul, obiectivele de afaceri și planurile de dezvoltare ale clientului și coordonează toate aspectele interacțiunii tehnice cu clientul. Odată cu adăugarea TAM la Pachetul de Suport Enterprise, organizația dvs. beneficiază de:

phone icon

Analize trimestriale

support icon

Asistență directă pentru problemele tehnice

warning icon

Gestionarea problemelor tehnice transferate către un nivel superiorîn cadrul Bitdefender

phone icon

Prioritate pentru solicitările de noi caracteristici

support icon

Verificare lunară a problemelor nesoluționate transmise către departamentul de asistență

warning icon

Vizite la fața locului, la cerere

Bitdefender oferă cele mai bune servicii. Răspuns rapid, servicii de bună calitate și asistență permanentă Michael M. Kristensen, Clipper
Am fost încântați să descoperim că Bitdefender GravityZone poate livra soluția de securitate de care aveam nevoie cu caracteristicile de administrare dorite. În plus, reacția rapidă a echipei lor de servicii profesionale a asigurat o instalare fără probleme. Brian Alexander, Senior Cloud and Virtualization Architect la Mentor Graphics
Bitdefender ne-a oferit asistență și servicii profesioniste Niklas Nikitin, Coordonator Securitate IT la Universitatea Karlstad

Contactați-ne!

Aveți în continuare întrebări? Aveți nevoie de ajutor pentru a decide ce soluție este potrivită pentru dumneavoastră?

Echipa de vânzări Bitdefender vă ajută cu plăcere. Contactați-ne astăzi!

Internațional

*De luni până duminică; 24/7

Romania

*De luni până vineri; 09:00 - 18:00