Administrare Abonamente
- Abonamente Bitdefender: Întrebări frecvente
- Cum îmi gestionez abonamentele în Bitdefender Central?
- Cum să realocăm sau să transferăm un dispozitiv către un alt abonament Bitdefender
- Limita de dispozitive a fost atinsă. Cum pot adăuga mai multe locuri la abonamentul meu?
Plăți
- Nu am primit codul de activare Bitdefender. Ce pot face?
- Cum pot schimba detaliile Cardului meu de Credit?
- Ce este 2Checkout?
- Ce pot face dacă am fost facturat de 2 ori pentru plata Bitdefender?
Achiziții
- Încerc sa plasez o comandă Bitdefender online însă nu o pot finaliza. Ce pot face?
- Remediere Abonamente achiziționate din App Store care nu apar în Bitdefender Central
- Cum se poate trece la Bitdefender Premium VPN pe Windows
- Schimbare email greșit introdus în timpul achiziționării Bitdefender
Cont Bitdefender Central
- Bitdefender Central: Ghid de utilizare
- Ce pot face dacă pagina Bitdefender Central nu se încarcă?
- Cum pot reseta sau schimba parola contului Bitdefender Central?
- Cum îmi schimb adresa de e-mail Bitdefender Central?
Rambursare
- Cum pot obține o rambursare? Anularea unui abonament Bitdefender
- Cum primesc banii înapoi pentru abonamentul lunar Premium VPN?