Cum pot elimina un dispozitiv din contul meu Bitdefender Central?

Se poate elimina un dispozitiv din abonamentul Bitdefender pentru a elibera un slot dacă dispozitivul respectiv nu mai este în posesia dvs., dacă este inactiv și nu mai funcționează sau dacă pur și simplu nu doriți să fie asociat cu un anumit contul Bitdefender Central.

Dacă nu mai intenționați să folosiți un dispozitiv, îl puteți elimina din lista Dispozitivele mele din platforma online Bitdefender Central. Procedați după cum urmează:

1. Accesați site-ul Bitdefender Central și autentificați-vă în cont cu adresa de e-mail și parola dumneavoastră.

2. Accesați secțiunea Dispozitivele mele (My Devices) din bara laterală a contului Bitdefender Central.

3. Efectuați clic pe butonul Detalii / Vizualizează probleme  (VIEW DETAILS / VIEW ISSUES) situat pe panoul cu numele dispozitivului pe care doriți să îl ștergeți din cont.

4. Faceți clic pe butonul Ștergere în colțul din dreapta sus al paginii, sub pictograma Notificări.

5. Alegeți Ștergere (Remove) pentru a confirma acțiunea. Numărul de dispozitive din abonamentul dvs. actual este actualizat imediat.

Animația de mai jos ilustrează modul prin care poate fi eliminat unui dispozitiv dintr-un cont Bitdefender Central.

Notă: Îndepărtarea unui dispozitiv din contul Central va deconecta toate programele Bitdefender care mai sunt instalate pe dispozitivul respectiv.

Suplimentar, puteți de asemenea să dezinstalați programele Bitdefender care sunt încă instalate pe dispozitivul pe care tocmai l-ați eliminat din Central, consultând materialele de mai jos.

  • Pentru a dezinstala Bitdefender de pe dispozitivul tău Windows, urmează pașii din acest articol.
  • Pentru a dezinstala Bitdefender Antivirus for Mac, urmează pașii din acest articol.
  • Pentru a dezinstala Bitdefender Mobile Security pentru Android, urmează pașii din acest articol.
  • Pentru a dezinstala Bitdefender Mobile Security pentru iOS, urmează pașii din acest articol.