Cum poți șterge un dispozitiv din contul Bitdefender Central

Dacă dorești să ștergi un dispozitiv din abonamentul tău Bitdefender pentru a lăsa un loc liber, este necesar să îl ștergi din contul tău Bitdefender Central după cum urmează:

1. Accesează-ți contul Central.

2. Conectează-te la contul tău cu ajutorul adresei de e-mail și parolei.

3. Accesează secțiunea Dispozitivele mele.

4. Dă clic pe numele dispozitivului pe care dorești să îl elimini din Central.

5. Dă clic pe cele trei puncte dispuse vertical in colțul din dreapta sus (de sub pictograma Notificări) și selectează Stergere.

6. Apoi bifează căsuța 'Am înțeles riscurile' și alege STERGERE. Numărul de dispozitive de pe abonamentul tău va fi actualizat imediat.

OBSERVAȚIE: Înainte de a șterge dispozitivul din contul tău Bitdefender Central, asigură-te că ai dezinstalat produsul Bitdefender de pe dispozitivul respectiv:

• Pentru a dezinstala Bitdefender Antivirus for Mac, urmează pașii din acest articol.

• Pentru a dezinstala Bitdefender Mobile Security and Antivirus, urmează pașii din acest articol.

• Pentru a dezinstala Bitdefender de pe dispozitivul tău Windows, urmează pașii din acest articol.

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 20 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"