Cum pot obține o rambursare? Anularea unui abonament Bitdefender

Cum pot obține o rambursare a abonamentului Bitdefender?

Bitdefender oferă o garanție de returnare a banilor de 30 de zile! Dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de reînnoirea abonamentului Bitdefender sau de noua dumneavoastră achiziție, cel mai simplu mod de a primi înapoi suma achitată este să contactați magazinul sau departamentul nostru de servicii clienți. 

Serviciul clienți Bitdefender poate rambursa doar comenzile plasate direct prin intermediul site-ului nostru oficial. Dacă ați achiziționat Bitdefender din alte surse, vă rugăm să contactați vânzătorul pentru îndrumări cu privire la procedura de rambursare.

 

Ce se întâmplă atunci când trimiteți cererea direct către noi

Toate cererile de rambursare a comenzilor plasate direct prin intermediul site-ului oficial Bitdefender sunt gestionate de echipa noastră de servicii pentru clienți. Vă rugăm să ne contactați pentru demararea procesului de rambursare.

Odată ce procedura de rambursare este inițiată, va dura până la 5 zile lucrătoare până când banii vor fi restituiți în contul dumneavoastră.

 

Ce se întâmplă când contactați direct banca/emitentul cardului de credit sau PayPal pentru a iniția o rambursare de debit

În cazul în care contactați banca/emitentul cardului de credit sau PayPal pentru a iniția un chargeback, procesul de rambursare procesul devine unul de lungă durată, iar rezoluția finală va fi primită în termen de 90-120 de zile de la data inițierii. Acesta este motivul pentru care vă recomandăm să contactați mai întâi serviciul clienți Bitdefender pentru o rezolvare mai rapidă.

Chargeback-urile sunt solicitări ale cumpărătorilor pentru inversarea fondurilor trimise direct către bancă/PayPal și sunt posibile numai dacă plata a fost efectuată cu ajutorul unui card de credit/debit sau prin PayPal.

  1. Dumneavoastră inițiați o contestație - este nevoie de până la 15 zile pentru ca cererea să ajungă la 2Checkout/Digital River (vânzătorii autorizați ai produselor Bitdefender achiziționate online).
  2. Platforma 2Checkout răspunde furnizând băncii documentele solicitate – durata maximă este de 90 de zile.
  3. Banca va trimite decizia finală pe baza detaliilor primite atât de la 2Checkout, cât și de la dumneavoastră - banca oferă o soluționare a litigiului care poate dura până la 30 de zile.
  4. Vânzătorul este notificat cu privire la rezoluția solicitării de returnare a fondurilor.