Cum pot obține o rambursare?

Bitdefender oferă o garanție de restituire a banilor dacă nu ești mulțumit în termen de 30 de zile!

Dacă nu ești pe deplin mulțumit de reînnoirea abonamentului tău sau de achiziția noului produs Bitdefender, cea mai ușoară cale de a primi înapoi suma este prin contactarea magazinului sau a departamentului nostru de servicii clienți. Serviciul clienți Bitdefender poate rambursa numai comenzile plasate direct prin intermediul site-ului nostru. Dacă ai achiziționat Bitdefender prin intermediul unui alt vânzător, te rugăm să îl contactezi pentru informații cu privire la procedura de rambursare.

 

Ce se întâmplă când trimiți solicitarea direct către noi

Toate solicitările de rambursare ale comenzilor plasate pe site-ul oficial Bitdefender sunt gestionate de echipa noastră de servicii clienți. Te rugăm să ne contactezi pentru a începe procedura de returnare a plății. Odată ce procedura de rambursare este inițiată, va dura până la 5 zile lucrătoare până când banii vor fi restituiți în contul tău.

 

Ce se întâmplă când contactezi direct banca/emitentul cardului de credit sau PayPal pentru inițierea unei rambursări

În cazul în care contactezi banca/emitentul cardului de credit sau PayPal pentru a iniția o solicitare de rambursare, procesul devine unul de durată și rezoluția finală va fi primită în termen de 90-120 de zile de la data inițierii. De aceea îți recomandăm să ne contactezi pe noi mai întâi pentru o soluționare mai rapidă.

Solicitările de returnare sunt cereri ale cumpărătorilor de rambursare a fondurilor trimise direct către bancă/PayPal, fiind posibile doar dacă plata a fost efectuat printr-un card de credit/debit sau PayPal.

• Ai transmis o reclamație – durează până la 15 zile până când solicitarea ajunge la Checkout / Digital River (procesatorii noștri de facturi și plăți).

• 2Checkout răspunde prin furnizarea documentelor solicitate către bancă – termenul maxim este de 90 de zile.

• Banca va trimite decizia finală - pe baza detaliilor primite de la 2Checkout și de la tine, banca va oferi o rezoluție asupra disputei – în termen maxim de 30 de zile.

• Procesatorul nostru de plăți este informat cu privire la decizia în legătură cu solicitarea de returnare a fondurilor.

Related Articles

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 11 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"