Dacă ați achiziționat Bitdefender, dar ați făcut o greșeală de tipar și ați introdus un email greșit în loc de adresa de e-mail reală, nu veți putea primi codul de activare. Pentru a corecta adresa de e-mail și a primi produsul Bitdefender, va trebui să contactați furnizorul nostru 2Checkout.
De ce Asistența Bitdefender nu poate rezolva situația direct
Din motive de securitate, echipa de asistență Bitdefender nu are acces la detalii de plată sensibile, cum ar fi cardul de credit sau contul PayPal. Fără aceste informații, nu suntem în măsură să identificăm cu exactitate comanda dvs. Bitdefender efectuată cu un email greșit. Dacă introduceți date personale incorecte în timpul procesului de achiziție online - precum adresa de e-mail - și este necesar să le modificați ulterior, vă rugăm să rețineți că echipa de Asistență Bitdefender nu va fi in măsură să soluționeze acest tip de solicitare. Va fi necesar să contactați furnizorul nostru pentru corectarea datelor.
Pași pentru a corecta adresa de e-mail și a primi comanda Bitdefender
Acești pași vă vor asigura că veți primi produsul Bitdefender și instrucțiunile de activare fără alte întârzieri.
- Identificați furnizorul:
- Dacă ați efectuat achiziția prin intermediul site-ului oficial Bitdefender, furnizorul autorizați este 2Checkout.
- Contactați furnizorul:
- Contactați direct vânzătorul (furnizorul) pentru a corecta adresa de e-mail de pe comandă. Utilizați datele de contact furnizate mai jos:
2Checkout
- Email: Asistență 2Checkout
- Telefon: (+1) 650 963 5701 (SUA, Canada) Vezi numerele de telefon pentru alte țări ›
- Contactați direct vânzătorul (furnizorul) pentru a corecta adresa de e-mail de pe comandă. Utilizați datele de contact furnizate mai jos:
- Furnizați informațiile necesare:
- Atunci când contactați furnizorul, asigurați-vă că aveți pregătite următoarele detalii:
- Numele și prenumele
- Adresa de email introdusă greșit
- Adresa de email corectă
- Ultimele 4 cifre ale cardului de credit (dacă sunt disponibile)
- Orice alte detalii relevante privind achiziția
- Atunci când contactați furnizorul, asigurați-vă că aveți pregătite următoarele detalii:
- Așteptați confirmarea:
- Furnizorul va elimina greșeala de tipar și va retrimite confirmarea plații și codul de activare la adresa de e-mail corectă.