Clienții Bitdefender pot schimba metoda de plată și își pot actualiza detaliile cardului de credit urmând pașii descriși în acest articol. În cazul în care tranzacția este anulată din diverse motive, veți primi un e-mail prin care veți fi informat că plata a eșuat.
De ce nu a fost acceptat cardul meu?
Cardul dumneavoastră de credit/debit poate fi respins din mai multe motive. Mai jos este o listă a celor mai frecvente cauze și a acțiunilor recomandate pentru fiecare caz în parte:
- Fonduri insuficiente - Alimentați contul sau extindeți limita de credit actuală.
- Serverul băncii emitente a cardului nu poate fi contactat - Încercați să reluați tranzacția. Dacă problema persistă, luați direct legătura cu banca dumneavoastră.
- Banca emitentă a cardului nu autorizează tranzacțiile online - Contactați banca emitentă și solicitați activarea acest serviciu.
- Card expirat - Actualizați informațiile cardului de credit. Consultați secțiunea de mai jos pentru a afla cum să vă revizuiți metoda de plată.
Cum actualizez (adaug sau șterg) datele cardului de credit?
În cazul în care tranzacția este anulată din cauza fondurilor insuficiente sau dacă a expirat cardul, veți primi un e-mail prin care veți fi informat debitarea cardului nu a fost posibilă.
Pentru a actualiza detaliile cardului de credit și a finaliza plata produsului Bitdefender pe care doriți să îl achiziționați, conectați-vă la contul 2Checkout și accesați secțiunea "Metode de plată". 2Checkout este procesatorul de plăți securizate pentru produsele și serviciile comercializate pe site-ul oficial Bitdefender.
Iată cum se poate accesa cu ușurință 2Checkout pentru a administra informațiile despre cardul de credit:
1. Accesați https://store.bitdefender.com/myaccount/?LANG=ro în browserul dumneavoastră.
2. Introduceți adresa de e-mail asociată comenzii Bitdefender, apoi faceți clic pe butonul "Trimite linkul de acces" (Send access link).
3. Dacă adresa de e-mail pe care ați introdus-o este asociată unei comenzi Bitdefender, veți primi în scurt timp un e-mail cu un link de acces valabil timp de 1 oră. Faceți clic pe linkul din e-mail.
4. Se va deschide o nouă filă în browserul de internet. Faceți clic pe butonul "Continuă" care apare pe ecran.
5. În continuare, deschideți fila "Metode de plată" din partea de sus a site-ului.
6. În secțiunea "Metode de plată" puteți adăuga un card nou, puteți adăuga un alt cont PayPal, puteți actualiza cardurile expirate sau puteți elimina toate cardurile asociate comenzilor dumneavoastră Bitdefender.
Cum va apărea tranzacția pe extrasul de cont bancar?
Odată ce tranzacția este procesată cu succes, aceasta va apărea pe extrasul de cont ca 2co.com. 2Checkout este revânzător autorizat pentru produsele și serviciile comercializate online pe site-ul Bitdefender oficial.