Cum pot schimba detaliile Cardului meu de Credit?

Clienții Bitdefender pot schimba metoda de plată și își pot actualiza detaliile cardului de credit urmând pașii descriși în acest articol. În cazul în care tranzacția este anulată din diverse motive, veți primi un e-mail de informare.

Credit card

De ce nu a fost acceptat cardul meu?

Cardul dumneavoastră de credit/debit poate fi respins din mai multe motive. Mai jos este o listă a celor mai frecvente cauze și a acțiunilor recomandate pentru fiecare caz în parte:

  • Fonduri insuficiente - Alimentați contul sau extindeți limita de credit actuală.
  • Serverul băncii emitente a cardului nu poate fi contactat -  Încercați să reluați tranzacția. Dacă problema persistă, luați direct legătura cu banca dumneavoastră.
  • Banca emitentă a cardului nu autorizează tranzacțiile online - Contactați banca emitentă și solicitați activarea acest serviciu.
  • Card expirat - Actualizați informațiile cardului de credit. Consultați secțiunea de mai jos pentru a afla cum să vă revizuiți metoda de plată.

 

Cum actualizez/adaug/șterg datele cardului de credit?

În cazul în care tranzacția este anulată din cauza fondurilor insuficiente sau dacă a expirat cardul, veți primi un e-mail prin care veți fi informat debitarea cardului nu a fost posibilă. 2Checkout (acum Verifone) este furnizorul autorizat al produselor și serviciilor comercializate pe site-ul oficial Bitdefender.

Iată cum se pot actualiza detaliile de facturare:

 

Cum va apărea tranzacția pe extrasul de cont bancar?

Odată ce tranzacția este procesată cu succes, aceasta va apărea pe extrasul dvs. de cont ca 2co.com. 2Checkout este procesator al plaților efectuate pentru produsele și serviciile vândute pe site-ul oficial Bitdefender.