Nu am primit codul de activare

Pentru plata prin transfer bancar, codul de activare Bitdefender va fi livrat după confirmarea plății. De obicei, transferurile bancare sunt procesate în 2-3 zile lucrătoare din momentul efectuării viramentului bancar.

Pentru plata cu cardul de credit sau PayPal, dacă nu primiți codul de activare în decurs de 30 de minute de la confirmarea tranzacției, avem următoarele recomandări:

 

1. Verificați toate folderele e-mail, în special Spam / Junk și Promotii

Este posibil ca e-mailul să fi fost blocat accidental de filtrul antispam. Verificați toate secțiunile din contul dvs. de e-mail, în special Spam / Junk și Promotii.

Dacă e-mailul de confirmare a achiziției Bitdefender a intrat din greșeală in Spam, selectați e-mailul marcat ca spam și apoi faceți clic pe butonul „Not Spam” (Nu este spam) din partea de sus.

E-mailul va fi eliminat din Spam și mutat în Inbox.

 

2. Aflați statusul comenzii

Uneori pot apărea întârzieri de procesare a plății. Puteți verifica în timp real statusul comenzii online accesând secțiunea Urmărire comandă, disponibilă aici. Deschideți fila „Card taxat”, introduceți primele 4 și ultimele 4 cifre ale cardului de credit și adresa de e-mail folosită în tranzacție, apoi faceți clic pe butonul „Urmăriți această comandă”.

Vă veți regăsi într-una dintre următoarele situații:

Dacă apare mesajul Comanda dumneavoastră nu a fost găsită deși cardul a fost debitat, repetați căutarea. Asigurați-vă că in câmpul “Adresa de email” completați adresa de e-mail folosita la efectuarea achiziției, pentru ca platforma să poată localiza comanda. Dacă nu poate fi găsită in sistem comanda, probabil ați greșit adresa de e-mail la plasarea comenzii pe site. Vă rugăm să contactați echipa de asistență Bitdefender pentru a primi codul de activare asociat comenzii dvs.

Dacă tranzacția este găsită, însă comanda este incompletă sau în așteptare, mai așteptați câteva ore. În cazuri excepționale, pot apărea întârzieri în procesarea plății. Pentru a vă păstra dispozitivul protejat până la primirea codului, puteți instala versiunea de evaluare a produsului Bitdefender pe care l-ați comandat. Dacă nu primiți codul în termen de 24 de ore, vă rugăm să contactați echipa de asistență Bitdefender.

Dacă apare mesajul Comandă finalizată, faceți clic aici pentru a vedea codul de activare. Introduceți adresa de e-mail asociată comenzii, apoi faceți clic pe butonul „Trimite linkul de acces”. 

Veți primi un e-mail cu un link de acces valabil timp de 1 oră. Urmați linkul, apoi apăsați pe „Vizualizează detaliile comenzii” pentru a găsi codul de activare. Este format din 10 caractere si apare pe cardul „Înregistrare produs/serviciu”. Dacă aveți nevoie de ajutor cu procesul de activare, consultați acest articol - Cum activez abonamentul Bitdefender?

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 128 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"