Nu am primit codul de activare

Pentru produsele Bitdefender achiziționate prin card de credit sau PayPal, codul de activare va fi trimis prin e-mail, de obicei imediat.

Pentru plata prin transfer bancar, codul de activare va fi livrat după confirmarea plății. De obicei, transferurile bancare sunt procesate în 2-3 zile lucrătoare din momentul efectuării viramentului bancar. Dacă aveți nevoie de produs imediat, vă recomandăm să îl cumpărați cu un card de credit sau prin PayPal.


 

Dacă nu primiți codul de activare Bitdefender în termen de 30 de minute de la efectuarea cu succes a plății prin card sau PayPal, iată ce ar trebui să faceți:

1. Verificați toate dosarele din contul e-mail, în special Spam sau Junk. Este posibil ca e-mailul să fi fost blocat de filtrul antispam.

2. Așteptați câteva ore. În cazuri excepționale, pot aparea incetiniri în procesarea plății. Cu toate acestea, ar trebui să primiți codul în cel mult 24 de ore. Puteți verifica stadiul comenzii accesând secțiunea Urmărire comandă, disponibilă aici.

În asemenea situații, puteți instala o versiune de evaluare a produsului Bitdefender comandat, pentru a menține sistemul protejat până la primirea codului.

3. Asigurați-vă că e-mailul pe care l-ați completat în timpul achiziției este corect. In caz contrar, sistemul nu poate trimite codul de activare la adresa de e-mail corectă.

 

Dacă nu primiti codul de activare în termen de 24 de ore, vă rugăm să contactați echipa de asistență Bitdefender.

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 58 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"