Nu am primit codul de activare Bitdefender. Ce pot face?

Pentru plata prin transfer bancar, codul de activare Bitdefender va fi livrat după confirmarea plății. De obicei, transferurile bancare sunt procesate în 2-3 zile lucrătoare din momentul efectuării viramentului bancar.

Pentru plata cu cardul de credit sau PayPal, dacă nu primiți codul de activare în decurs de 30 de minute de la confirmarea tranzacției, avem următoarele recomandări:

 

1. Verificați toate folderele e-mail, în special Spam și Promoții

Este posibil ca e-mailul să fi fost blocat accidental de filtrul antispam. Verificați toate secțiunile din contul dvs. de e-mail, în special Spam / Junk și Promoții.

Dacă e-mailul de confirmare a achiziției Bitdefender a intrat din greșeală în Spam, selectați e-mailul marcat ca spam și apoi faceți clic pe butonul „Not spam” (Nu este spam) din partea de sus.

Uneori e-mailul care contine codul de activare intra in Spam

E-mailul va fi eliminat din Spam și mutat în Inbox.

 

 

2. Găsiți comanda și Codul de Activare

Urmărirea comenzii online pentru a găsi codul de activare

Uneori pot apărea întârzieri de procesare a plății din cauza mai multor factori. Puteți verifica în timp real statusul comenzii online accesând https://store.bitdefender.com/myaccount/order_lookup/?lang=ro. Deschideți fila „By card details” (După detaliile cardului), introduceți primele 4 și ultimele 4 cifre ale cardului de credit și adresa de e-mail folosită în tranzacție, apoi faceți clic pe butonul FIND MY ORDER.

 

După ce ați introdus adresa de e-mail folosită în procesul de comandă și informațiile solicitate referitoare la card, sistemul va afișa detaliile comenzii dumneavoastră Bitdefender. Procedați după cum urmează, în funcție de stadiul comenzii online:

 

  • Dacă apare mesajul Comandă finalizată, faceți clic aici pentru a vedea codul de activare. Introduceți adresa de e-mail asociată comenzii, apoi faceți clic pe butonul SEND ACCESS LINK (TRIMITE LINKUL DE ACCES).  Veți primi un e-mail cu un link de acces valabil timp de 1 oră. Urmați linkul, apoi apăsați pe „Vizualizează detaliile comenzii” pentru a găsi codul de activare. Este format din 10 caractere și apare pe cardul „Înregistrare produs/serviciu”.

TRIMITE LINKUL DE ACCES oferă acces la codul de activare Bitdefender

 

  • Dacă tranzacția este găsită, însă Comanda este incompletă sau în așteptare, mai așteptați câteva ore. În cazuri excepționale, pot apărea întârzieri în procesarea plății. Pentru a vă păstra dispozitivul protejat până la primirea codului, puteți instala versiunea de evaluare a produsului Bitdefender pe care l-ați comandat. Dacă nu primiți codul în termen de 24 de ore, vă rugăm să contactați echipa de asistență Bitdefender.

 

  • Dacă apare mesajul Comanda dumneavoastră nu a fost găsită deși cardul a fost debitat, repetați căutarea. Asigurați-vă că în câmpul “Adresa de email” completați adresa de e-mail folosită la efectuarea achiziției, pentru ca platforma să poată localiza comanda. Dacă nu poate fi găsită in sistem comanda, probabil ați greșit adresa de e-mail la plasarea comenzii pe site. Vă rugăm să contactați echipa de asistență Bitdefender pentru a primi codul de activare asociat comenzii dvs.

 

 

Ce urmează?

După ce primiți codul de activare pentru noul abonament Bitdefender, următorul pas este să îl activați în contul dumneavoastră Bitdefender Central. Dacă aveți nevoie de ajutor cu procesul de activare, consultați acest articol - Cum activez abonamentul Bitdefender?  Nu vă faceți griji cu privire la adăugarea valabilității noului cod la abonamentul existent. Veți constata că este foarte ușor să uniți valabilitatea direct în contul Central.

În cazul în care întâmpinați erori la activarea codului Bitdefender, puteți accesa acest ghid - Remedierea erorilor de activare în Bitdefender Central.