Încerc sa plasez o comandă Bitdefender online însă nu o pot finaliza. Ce pot face?

Există mai multe motive care pot împiedica finalizarea unei comenzi online pe site-ul Bitdefender. Oricât de mult ne-am dori ca lucrurile să decurgă fără probleme, există momente în care se încearcă plasarea unei comenzi Bitdefender, iar aceasta nu funcționează deoarece în loc să apară mesajul obișnuit de confirmare nu se poate trece de etapa de facturare și plată din procesul de comandă, contul bancar nu este debitat, pagina se blochează sau nu răspunde etc. Dacă întâmpinați probleme cu plasarea unei comenzi sau finalizarea unei achiziții pe site-ul oficial Bitdefender, consultați ghidul nostru simplu în cinci pași.

 

Pasul 1 - Aprobați tranzacția

Dacă încercați să plătiți prin card, introduceți detaliile corecte ale cardului de credit, dar tranzacția nu este nici respinsă, nici acceptată, atunci s-ar putea ca banca emitentă a cardului dvs. să fi adoptat protocolul de securitate 3D Secure 2.0 (3DS2), care necesită ca deținătorii de carduri să autorizeze achizițiile electronice. Înainte de a finaliza o achiziție online cu cardul, este posibil să vi se trimită o notificare pe smartphone sau pe dispozitivul principal de securitate prin care vi se solicită să aprobați tranzacția. Această măsură de securitate este concepută pentru a vă oferi un control mai bun asupra fondurilor care ies din contul dvs. bancar și pentru a proteja cardul de credit împotriva utilizării neautorizate online.

Aprobare comanda Bitdefender

Așadar, primul lucru pe care ar trebui să îl faceți dacă o comandă Bitdefender nu se finalizează este să verificați dacă aveți pe smartphone o notificare în aplicația bancară sau un SMS de la bancă pentru aprobarea tranzacției. Aveți la dispoziție un timp limitat pentru a aproba plata din momentul in care notificarea este primită pe dispozitiv. Pentru a vă confirma identitatea este posibil să fie nevoie să folosiți Face ID, amprenta digitală sau un cod de acces. Veți vedea suma tranzacției și numele magazinului în cererile de aprobare. De îndată ce autorizați tranzacția reveniți în pagina Bitdefender, confirmați că ați aprobat achiziția dacă acest lucru nu are loc automat, apoi plata va fi efectuată cu succes.

ⓘ Notă: Dacă ați plasat o comandă Bitdefender dar nu ați primit un e-mail de confirmare, verificați în Spam sau Junk. Uneori chiar și e-mailurile importante pot ajunge acolo. După ce verificați Junk/Spam, dacă tot nu găsiți e-mailul de confirmare, consultați aceste sfaturi pentru a obține codul de activare.

 

 

Pasul 2 - Ștergeți memoria cache și cookie-urile

În timp ce situația mai sus menționată afectează operațiunile bancare, un alt obstacol cu care v-ați putea confrunta este imposibilitatea de a adăuga un produs sau serviciu Bitdefender în coșul de cumpărături. O pagină goală, care nu afișează tot conținutul, nu funcționează conform așteptărilor sau un browser web care se blochează și afișează erori pot fi, de asemenea, un impediment.

Încercați să ștergeți istoricul, memoria cache și cookie-urile din browser. De cele mai multe ori, când este vorba de o problemă de încărcare a paginii sau de progresie a site-ului, acest pas rezolvă problema.

 

 

Pasul 3 - Internet stabil

Există momente în care achizițiile online pot eșua dacă este slabă conexiunea la internet. Alteori, o conexiune instabilă este cauzată de echipamentul local decât de conexiunea la internet în sine. Vă rugăm să încercați din nou să plasați comanda Bitdefender într-o zonă cu o conexiune la internet bună și stabilă și ar trebui ca procesul să se desfășoare fără probleme.

De asemenea, este recomandabil să vă conectați la internet prin cablu sau să folosiți date mobile - dacă este posibil - în locul unei conexiuni Wi-Fi.

 

 

Pasul 4 - Schimbați browserul web

Dacă tot nu puteți plasa sau finaliza comanda Bitdefender folosind o conexiune la internet de mare viteză și mai stabilă și ștergând datele temporare din browser, este posibil să fie nevoie să utilizați un alt browser web, precum unul dintre exemplele de mai jos.

Use Edge if your Bitdefender order is not going through               Use Chrome if your Bitdefender order is not going through                  Use Firefox if your Bitdefender order is not going through               Opera

Edge                   Chrome                 Firefox                Opera

 

 

Pasul 5 - Reporniți dispozitivul

În cele din urmă, dacă în continuare nu reușiți să efectuați comanda Bitdefender, atunci este o problema cu dispozitivul curent. Uneori, sistemul de operare sau dependențele software nu pornesc corect și afectează experiența generală de navigare pe internet.

Pentru a remedia acest lucru, închideți calculatorul sau smartphone-ul, reporniți-l și apoi reveniți pe site-ul Bitdefender pentru a plasa din nou comanda. Acest lucru ar trebui să rezolve situația.

 

Dacă nu reușiți să plasați comanda pe site-ul Bitdefender după ce parcurgeți toți pașii descriși în acest articol, contactați serviciul clienți. Serviciul clienți Bitdefender vă poate ajuta cu soluții alternative sau vă poate anunța dacă este o problemă cunoscută.