În acest articol, vă prezentăm modalitățile prin puteți gestiona abonamentele Bitdefender din Central.
Faceți clic pe butonul corespunzător de mai jos pentru a afla cum activați abonamentele Bitdefender, cum verificați data de expirare, cum schimbați alocarea dispozitivelor, cum verificați detaliile serviciului și multe altele.
Activarea abonamentului Bitdefender
Pentru a activa abonamentul Bitdefender folosiți codul primit la achiziționarea produsului:
1. Conectați-vă la Bitdefender Central. Dacă nu aveți un cont, puteți crea unul.
2. Faceți clic pe panoul Abonamentele mele, situat în partea stângă a paginii.
3. Faceți clic pe linkul + Activare cu cod.
4. Introduceți codul în câmpul corespunzător, apoi apăsați pe ACTIVARE.
ⓘ Atentie: Puteți folosi un singur cont Central pentru a activa și a folosi în paralel mai multe abonamente valide pentru același produs Bitdefender (de exemplu, Bitdefender Total Security pentru 5 dispozitive și Bitdefender Total Security pentru 10 dispozitive).
Am un cod de activare. Cum adaug valabilitatea acestuia la abonamentul meu?
Dacă aveți două abonamente identice pentru același număr de dispozitive (de exemplu, două abonamente Bitdefender Total Security pentru 5 dispozitive), în momentul activării celui de-al doilea abonament veți avea posibilitatea de a le îmbina într-un singur abonament, cu o valabilitate extinsă.
Dacă ați achiziționat un cod de activare de la unul dintre distribuitorii noștri sau l-ați primit cadou, puteți adăuga valabilitatea acestuia la abonamentul Bitdefender. Pentru a activa un abonament folosind un cod de activare, urmați pașii de mai jos:
1. Conectați-vă la Bitdefender Central.
2. Faceți clic pe panoul Abonamentele mele, situat în partea stângă a paginii.
3. Apăsați pe butonul + Activare cu cod, apoi introduceți codul în câmpul corespunzător.
4. Efectuați clic pe ACTIVARE.
5. Selectați Extinde valabilitatea, apoi alegeți CONFIRMARE ACTIVARE.
Extensia este acum vizibilă în contul Bitdefender Central.
Verificarea valabilității & a sloturilor libere
Pentru a afla data de expirare și numărul de dispozitive rămase disponibile pentru abonamentele Bitdefender:
1. Conectați-vă la Bitdefender Central.
2. Faceți clic pe panoul Abonamentele mele, situat în partea stângă a paginii.
3. Toate abonamentele dvs. Bitdefender sunt listate aici.
4. Fiecare card de abonament afișează:
- Data de expirare (de exemplu: această licență expiră pe 30 decembrie 2023).
- Numărul total de dispozitive active (de exemplu: abonamentul este activ pe 3 din 5 dispozitive).
Suplimentarea numarului de sloturi incluse în abonament
Abonamentele Bitdefender vin cu un număr limitat de sloturi pentru instalarea Bitdefender pe mai multe dispozitive. Dacă ați folosit toate sloturile, puteți adăuga mai multe locuri achiziționând un abonament separat:
1. Conectați-vă la Bitdefender Central.
2. Faceți clic pe panoul Abonamentele mele, situat în partea stângă a paginii.
3. Faceți clic pe Protejează mai multe dispozitive, lângă numele abonamentului.
4. Pagina de achiziție va deschide într-o nouă filă. Urmați pașii de pe ecran pentru a cumpăra mai multe locuri, apoi activați noul abonament în același cont Central.
Consultarea detaliilor serviciului
1. Conectați-vă la Bitdefender Central.
2. Faceți clic pe panoul Abonamentele mele, situat în partea stângă a paginii.
3. Faceți clic pe butonul Administrează de pe cardul de abonament.
4. Alegeți Vizualizarea detaliilor serviciului din meniul derulant.
5. O fereastră nouă va apărea pe ecran, cu următoarele informații:
- sistemele de operare care pot fi protejate cu acest abonament
- produsele Bitdefender incluse în pachet
- numărul de dispozitive active pentru fiecare produs
- caracteristicile incluse
- cerințele de sistem
- ghidul de utilizare
Gestionarea alocarii dispozitivelor
Dacă în prezent nu sunt alocate dispozitive unui serviciu, aveți opțiunea de a instala Bitdefender din Abonamentele mele:
1. Conectați-vă la Bitdefender Central.
2. Faceți clic pe panoul Abonamentele mele, situat în partea stângă a paginii.
3. Faceți clic pe Instalează protecție pe un nou dispozitiv de pe cardul de abonament cu 0 (zero) dispozitive active.
4. Urmați pașii de pe ecran pentru a instala Bitdefender pe un nou aparat.
După ce un dispozitiv a fost atribuit unui anumit serviciu Bitdefender, puteți alege să-l realocați unui serviciu compatibil diferit, pentru a elibera slotul pe serviciul respectiv sau pentru a beneficia de alt abonament / licență:
1. Conectați-vă la Bitdefender Central.
2. Faceți clic pe panoul Abonamentele mele, situat în partea stângă a paginii.
3. Faceți clic pe butonul Administrează de pe cardul de abonament.
4. Alegeți din meniul derulant: Administrează alocarea dispozitivelor
5. Aici puteți vedea toate dispozitivele care utilizează acest abonament Bitdefender.
6. Faceți clic pe un dispozitiv pentru a modifica alocarea curentă.
7. Sunt prezentate următoarele opțiuni:
- Eliminați protecția de pe acest dispozitiv. Alegeți această opțiune atunci când doriți să eliberați sloturi dintr-un abonament. Pe acel dispozitiv, produsul va indica că abonamentul este inactiv, cu recomandarea de a cumpăra mai multe sloturi dacă între timp au fost ocupate sau de a cumpăra un abonament separat pentru același produs Bitdefender sau unul diferit.
- Mențineți alocarea curentă. Nu se vor aplica modificări pe dispozitivul curent.
- Modificați alocarea la un alt abonament Bitdefender din contul Central.
Atentie!
- Câteva reguli se aplică la realocarea unui dispozitiv.
- Un serviciu este considerat compatibil pentru realocare dacă acesta include minim aceleași aplicații ca serviciul existent.
- Numarul de dispozitive nu este important în acest caz (de exemplu, puteți alege să comutați un dispozitiv dintr-un abonament Bitdefender Total Security pentru 5 dispozitive, într-un abonament Bitdefender Total Security pentru 10 dispozitive).
- Realocarea nu poate fi făcută pe un serviciu expirat sau invalidat.
- Realocarea poate fi și va fi făcută automat de la un serviciu expirat pe unul valabil.