Dacă întâmpinați probleme cu Mozilla Firefox pe un calculator Windows, este posibil să fie nevoie să ștergeți memoria cache și cookie-urile sau să resetați acest browser web la setările implicite. Pe lângă remedierea multor erori de afișare a paginilor, resetarea browserului web la setările sale implicite poate ajuta, de asemenea, la eliminarea adware-ului care se manifestă prin reclame agasante în browser, pop-up-uri intruzive, bare de instrumente, extensii instalate fără consimțământul dumneavoastră.
Pașii descriși mai jos vor șterge datele din memoria cache, extensiile, cookie-urile și istoricul de navigare Mozilla Firefox. Marcajele și parolele salvate în browser nu vor fi eliminate.
- Faceți clic meniul ≡ din colțul din dreapta sus al browserului Mozilla Firefox.
- Alegeți Library (Bibliotecă) în meniul derulant.
- În panoul Library (Bibliotecă), mergeți la secțiunea History (Istoric).
- Faceți apoi clic pe opțiunea Clear Recent History (Șterge istoricul recent).
- În meniul derulant, selectați Everything (Tot) in Time range to clear (Interval de timp).
- Bifați toate casetele din fereastra care apare pe ecran, apoi apăsați butonul OK.
După ștergerea istoricului de navigare, a memoriei cache și a cookie-urilor, verificați dacă browserul Mozilla Firefox funcționează corect pe Windows.