Cum se pot remedia erorile de activare în Bitdefender Central

Uneori, pot apărea erori la activarea noului abonament Bitdefender. Fiecare mesaj de eroare este, de obicei, destul de clar și indică acțiunile care pot fi întreprinse pentru a o rezolva. În tabelul de mai jos, veți găsi soluții rapide pentru cele mai frecvent întâlnite erori de activare în contul client Bitdefender Central.

 

Eroare de activare Ce înseamnă și cum se rezolvă

Codul introdus este invalid.

Erorile de activare Bitdefender: Codul introdus este invalid.

Este posibil să primiți mesajul de eroare "Codul introdus este invalid." deoarece codul de activare pe care l-ați introdus conține greșeli de scriere sau a fost invalidat.

 

Codul de activare Bitdefender trebuie să aibă 7 sau 10 caractere și să fie format numai din caractere alfanumerice, toate scrise cu majuscule. Acesta nu include niciodată litera "o" (este cifra zero) și nici cifra "1" (este litera i).

 

Verificați dacă ați tastat greșit codul de activare. Dacă este în continuare respins ca fiind invalid, contactați serviciul de asistență Bitdefender.

Acest cod a fost deja utilizat pentru a genera un abonament.

Erorile de activare Bitdefender: Acest cod a fost deja utilizat

Eroarea "Acest cod a fost deja utilizat pentru a genera un abonament." indică faptul că acest cod a fost utilizat anterior, iar abonamentul corespunzător este deja activ pe un alt cont Bitdefender Central.

 

Dacă dețineți o altă adresă de e-mail, încercați să vă conectați la Bitdefender Central cu aceasta, probabil codul a fost activat pe celălalt cont Central. Codurile Bitdefender trebuie activate o singură dată și pot fi activate doar într-un singur cont Bitdefender Central. Nu trebuie să introduceți codul de fiecare dată când instalați Bitdefender pe un alt dispozitiv.

 

Dacă nu ați mai folosit niciodată acest cod, contactați serviciul de asistență Bitdefender pentru ajutor.

 

Contul tău nu este eligibil pentru acest tip de licență. Utilizează altul sau contactează echipa de asistență.

Eroarea de activare "Contul tău nu este eligibil pentru acest tip de licență. Utilizează altul sau contactează echipa de asistență" poate apărea atunci când încercați să activați mai multe coduri promoționale pe un singur cont sau un cod promoțional peste un abonament plătit existent. Codurile promoționale sunt destinate exclusiv clienților noi.

 

Pentru a rezolva această situație utilizați un alt cont Bitdefender Central. În cazul în care eroarea persistă pe un cont nou, vă rugăm să contactați serviciul de asistență Bitdefender.

Acest cod este restricționat în regiunea ta și nu poate fi utilizat pentru activarea unui abonament din contul tău. Te rugăm să contactezi distribuitorul local pentru mai multe informații.

Erorile de activare Bitdefender: Acest cod este restricționat în regiunea ta

Unele coduri Bitdefender sunt destinate utilizării doar în anumite țări.

 

Dacă primiți mesajul de eroare "Acest cod este restricționat în regiunea ta și nu poate fi utilizat pentru activarea unui abonament din contul tău. Te rugăm să contactezi distribuitorul local pentru mai multe informații.", și vă aflați în străinătate, așteptați să vă întoarceți în țara din care ați achiziționat Bitdefender apoi reîncercatu din nou să activați codul în Bitdefender Central.

 

Dacă considerați că acest cod Bitdefender nu ar trebui să aibă restricții regionale, contactați vânzătorul sau serviciul de asistență Bitdefender.

Codul tău de licență a expirat.

Codul a expirat

Eroarea "Codul tău de licență a expirat." înseamnă că s-au scurs zilele de valabilitate pentru codul de activare introdus.

 

Dacă ați comandat Bitdefender cu ani în urmă, codul nu va mai funcționa, deoarece zilele de valabilitate începe să se consume din ziua achiziției realizate prin magazinul nostru online indiferent de data activării în platforma Bitdefender Central.

 

Asigurați-vă că ați introdus codul corect, apoi încercați din nou sa îl activați. Dacă ați achiziționat recent Bitdefender si sunteți sigur că ar trebui sa fie încă valid, contactați serviciul de asistență Bitdefender.

Nu am reușit să migrăm cheia. Te rugăm să contactezi asistența clienți.

Dacă primiți un mesaj de eroare conform căruia "Nu am reușit să migrăm cheia", înseamnă că fie codul corespunde unei versiuni de evaluare Bitdefender, fie a fost generat in trecut din Central pentru produse mai vechi, cum ar fi Bitdefender Security for XP & Vista. Astfel de coduri nu se califică pentru abonamente.

 

Dacă respectivul cod a fost achiziționat de la un furnizor, contactați serviciul de asistență Bitdefender cu detalii legate de achiziție.

A intervenit o eroare la activarea abonamentului tău. Te rugăm să încerci mai târziu.

sau

alte erori de activare

Dacă întâmpinați alte erori de activare decât cele descrise mai sus, așteptați câteva ore, apoi repetați pașii de activare.

 

Dacă primiți în continuare același mesaj de eroare generic și nu reușiți să activați abonamentul, contactați serviciul de asistență Bitdefender.