Depanarea erorilor de activare în Central

Acest articol te va ajuta să remediezi erorile care pot apărea la activarea codurilor Bitdefender în Central.

 

Eroare Ce înseamnă și cum rezolvi
Codul introdus este invalid.

Această eroare poate apărea când scrii greșit codul de activare sau când codul a fost invalidat.

Codul de activare Bitdefender trebuie să aibă 7 sau 10 cifre, toate majuscule. Nu include niciodată litera "o" (este numărul zero) și numărul "1" (este litera i).

Verifică dacă sunt greșeli de scriere când introduci codul de activare. Dacă codul este respins în continuare ca invalid, te rugăm să contactezi echipa de asistență Bitdefender.

Această cheie a fost deja folosită pentru a genera un abonament.

Eroarea indică faptul că acest cod Bitdefender este deja activat fie pe același cont Central, fie pe un alt cont Central.

Codurile de activare pot fi utilizate doar o singură dată pentru activarea abonamentului. Din acel moment, abonamentul rămâne asociat contului tău Central. Nu trebuie să introduci codul de fiecare dată când instalezi Bitdefender pe un alt dispozitiv.

Dacă deții o altă adresă e-mail încearcă să te conectezi la Central cu acea adresă, probabil codul a fost activat pe celălalt cont Central.

Dacă nu ai mai folosit niciodată codul, contactează echipa de asistență Bitdefender pentru ajutor.

Cheia de licență a expirat.

Această eroare înseamnă că a expirat codul de activare.

Dacă ai utilizat codul pentru a înregistra o versiune mai veche Bitdefender (de exemplu Bitdefender 2015) și a expirat între timp, nu vei mai putea transforma codul într-un abonament pentru platforma Central. Te rugăm să reții că pentru o bună gestionare a datei de reînnoire a abonamentului,  licența Bitdefender expiră în aceeași zi pe toate sistemele unde este instalat produsul. Validitatea începe numărătoarea inversă de la activarea pe primul dispozitiv.

Asigură-te că ai scris corect codul, apoi încearcă să-l activezi din nou. Dacă ai achiziționat recent codul si esti sigur ca ar trebui sa fie valid, contactează echipa de asistență Bitdefender.

Acest cod este restricționat în regiunea ta și nu poate fi utilizat pentru activarea unui abonament din contul tău. Te rugăm să contactezi distribuitorul local pentru mai multe informații.

Unele coduri Bitdefender sunt destinate utilizării doar în anumite țări.

Dacă vezi această eroare și te afli în străinătate, așteaptă să te intorci în țara de unde a fost achiziționat codul, apoi încearcă din nou să il activezi în Central.

Dacă consideri că acest cod Bitdefender nu ar trebui să aibă restricții regionale, contactează furnizorul sau echipa de asistență Bitdefender.

Nu am reușit să migrăm cheia. Te rugăm să contactezi asistența clienți.

Dacă vezi această eroare, înseamnă că fie codul corespunde unei versiuni de evaluare Bitdefender, fie a fost generat din Central pentru produse mai vechi, cum ar fi Bitdefender Security pentru XP și Vista. Aceste coduri nu se califică pentru abonamente.

Dacă acest cod a fost achiziționat de la un furnizor, contactează echipa de asistență Bitdefender cu detalii legate de achiziție.

Acest abonament nu poate fi activat pe acest tip de cont.

sau

A intervenit o eroare la activarea abonamentului tău. Te rugăm să încerci mai târziu.

Motivele apariției acestor erori:

1. Bitdefender Small Office Security (abonament Home Office) este deja activ în Central și încerci să activezi un cod de soluții pentru acasă, precum:

Bitdefender Total Security
Bitdefender Internet Security
Bitdefender Antivirus Plus
Bitdefender Antivirus for Mac
Bitdefender Mobile Security
Bitdefender Family Pack
Bitdefender Premium Security
Bitdefender Premium VPN
Bitdefender BOX

2. Un abonament de soluții pentru acasă este activ în Central și încerci să activezi un abonament de tip Home Office pentru Bitdefender Small Office Security.

În prezent, Central nu acceptă ambele tipuri de abonamente.

Poți activa codul într-un alt cont Central. Sau așteaptă să expire abonamentul curent, apoi contactează echipa de asistență Bitdefender  pentru a te ajuta să activezi noul cod.

Ne pare rău, nu poți utiliza acest cod de activare pe acest cont. Pentru că, odată cu noul cod, abonamentul ar fi valabil pentru o perioadă mai mare decat cea maximă de 3 ani. Poti utiliza codul pe un alt cont Central pentru a proteja mai multe dispozitive.

Abonamentele din Central suporta o valabilitate de maximum 3 ani. Nu poți adăuga coduri de activare care depășesc această perioadă.

Iți recomandăm să activezi codul la o dată ulterioară, sau îl activezi într-un alt cont Bitdefender Central.

Alte erori de activare. Încearcă să activezi codul mai târziu. Dacă eroarea persistă, contactează echipa de asistență Bitdefender.

 

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 1 vote.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"