Remedierea problemelor de instalare Bitdefender Antivirus for Mac

Când este instalat numai Agentul Bitdefender, este posibil să întâmpini una dintre următoarele probleme:

A) În fereastra programului de instalare se afișează mesajul „Instalare a fost efectuată cu succes”, însă

• Programul de instalare Bitdefender (pasul 10 din articolul privind instalarea) nu apare și în directorul Applications nu apare niciun director intitulat Antivirus for Mac.

• Programul de instalare Bitdefender se blochează în faza de Descărcare, Dezarhivare sau Instalare.

B) Fereastra programului de instalare afișează mesajul „Instalarea a fost efectuată cu succes”, însă se afișează apoi o notificare în colțul din dreapta sus al ecranului cu mesajul „Instalare nereușită. Te rugăm să încerci din nou să efectuezi instalarea de pe site”.

1814 1

avfm agent 1

C) Instalarea a fost efectuată cu succes, modulul este descărcat, însă ți se solicită să te conectezi cu contul tău, după care primești mesajul: „EROARE. Pentru moment, solicitarea ta nu a putut fi procesată. Conectează-te pentru a încerca din nou.”

1814 3


 

În toate situațiile menționate mai sus, parcurge pașii afișați mai jos:

1. Realizează o captură de ecran cu mesajul de eroare. Vom avea nevoie de această captură mai târziu, în cazul în care deschizi un tichet Bitdefender.

NOTĂ: Poți realiza o captură de ecran urmând instrucțiunile prezentate în acest articol.

2. Descarcă fișierul com.bitdefender.agent.log.plist din această locație și copiază-l în directorul /Users/Shared/. Aceasta va genera jurnale ale agentului, care ne vor ajuta să identificăm problema.

avfm agent 2

3. Repornește Mac-ul în modul Safe Boot, așa cum este descris în acest articol.

4. Folosește Disk Utility și efectuează o operațiune First Aid pentru a verifica dacă discul conține erori și pentru a le remedia.

• Accesează Applications > Utilities și deschide Disk Utility.

• Selectează discul de pornire (Macintosh HD) și efectuează clic pe First Aid

avfm agent 3

5. Accesează directorul Applications și deschide directorul Bitdefender, apoi dublu clic pe fișierul BitdefenderUninstaller pentru a dezinstala Antivirus for Mac. Poți găsi mai multe detalii în acest articol.

6. Repornește Mac-ul în modul normal și asigură-te că ai o conexiune stabilă la internet.

NOTĂ: Cea mai frecventă cauză a celor trei probleme descrise la începutul acestui articol este o conexiunea slabă sau instabilă la internet. Dacă folosești o rețea WiFi, asigură-te că ai semnal bun sau utilizează o conexiune cu fir.

Oprește Proxy și Mac Firewall, prin respectarea următorilor pași:

• Deschide secțiunea Preferințe Sistem

• Mergi la secțiunea Network și selectează conexiunea ta activă

• Efectuează clic pe Advanced și selectează secțiunea Proxies

• În secțiunea “Select a protocol to configure”, debifează toate căsuțele

• Selectează secțiunea DNS și utilizează butonul ”+” (situat pe partea stângă) pentru a adăuga următoarele adrese: 8.8.8.8 și 8.8.4.4 

• Efectuează clic pe OK și apoi pe Apply

• Întoarce-te la System Preferences și deschide Security & Privacy

• Mergi la secțiunea Firewall: dacă este activat, efectuează clic pe Lock (în colțul stânga jos), introdu parola de administrator și apoi selectează “Turn off Firewall”.

Dezactivează toate aplicațiile Firewall terțe sau aplicațiile de monitorizare a rețelei (cum ar fi Little Snitch)

OBSERVAȚIE: După instalarea cu succes a Bitdefender Antivirus for Mac, aplicația Firewall și celelalte aplicații pot fi reactivate. Asigură-te că permiți toate conexiunile Bitdefender

7. Încearcă să instalezi Bitdefender Antivirus for Mac din nou urmand pasii din acest articol.

8. Dacă problema persistă, deschide un tichet Bitdefender sau răspunde celui deschis deja și trimite-ne / spune-ne următoarele:

• Captura de ecran pe care ai făcut-o la pasul 1

• Dacă la pasul 7 ai primit un alt mesaj de eroare, efectuați o captură de ecran a acestuia și trimiteți-o.

• Un jurnal BitdefenderProfiler_output.zip generat cu BDProfiler.tool. Poți vedea cum să faci în acest articol:

Generarea unui jurnal BDProfiler

• Mai multe detalii despre conexiunea ta internet și despre aplicațiile Firewall terțe pe care este posibil să le fi instalat (vezi pasul 6.)

• Fișierele com.bitdefender.agent.log și com.bitdefender.credentials.log din acest loc:

/Library/Logs/Bitdefender/agent

1814 6