Ce fac dacă întâmpin o problemă tehnică? (Cum generez un log de support tool?)

Există cazuri extrem de rare în care Bitdefender nu funcționează perfect.

Pentru a putea soluționa și remedia eventualele probleme care ar putea apărea pe sistemul tău în legătură cu Bitdefender, la trimiterea unei solicitări către departamentul de Asistență pentru clienți, te rugăm să ne transmiți următoarele:

• o scurtă descriere a problemei pe care o întâmpini

• dacă este cazul, o captură de ecran cu eroarea afișată - Cum realizez o captură de ecran

• un log de support tool

 

Pentru a genera un log de support tool, urmează instrucțiunile prezentate într-unul dintre articolele menționate mai jos:

• Cum generez un log de support tool dacă Bitdefender este instalat

• Cum generez un log de support tool dacă Bitdefender nu este instalat

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 1 vote.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"