Ce fac dacă întâmpin o problemă tehnică pe Windows? (Cum generez un log de support tool)

Acest articol vă ajută să furnizați echipei de suport tehnic informații esențiale privind remedierea problemelor în cazul în care Bitdefender nu funcționează corespunzător pe calculatorul dumneavoastră Windows.

Atunci când contactați echipa de suport tehnic Bitdefender, este posibil ca un reprezentant să vă solicite să furnizați informații tehnice detaliate cu privire la calculatorul afectat:

• o scurtă descriere a problemei întâmpinate

• o captură de ecran, dacă este cazul, cu eroarea afișată - Cum realizez o captură de ecran

• un log de support tool

 

Pentru a vă ajuta să furnizați aceste informații, Bitdefender include un instrument dedicat de remediere a problemelor - support tool. Acest instrument colectează date cu privire la setările de sistem și jurnalele de produs necesare pentru remedierea problemelor.

Pentru generarea logului de support tool pe computerul afectat, utilizați una dintre metodele disponibile, în funcție de caz:

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 15 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"