Pentru a genera un log Bitdefender support tool atunci când Bitdefender este instalat, urmați pașii de mai jos.
1. Deschideți folderul This PC apăsând simultan pe tastatură tasta cu sigla
Windows și tasta E.

2. Accesați apoi folderul in care este instalat Bitdefender: C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security\
3. Rulați fișierul executabil supporttool.

4. Selectați tipul de problemă pe care o întâmpinați din meniul derulant CATEGORIA PROBLEMEI. Apoi descrieți situația pe larg în câmpul DESCRIEREA PROBLEMEI.

5. Puteți oferi rapoarte suplimentare de produs prin reproducerea problemei, astfel:
• apăsați pe ÎNCEARCĂ SĂ REPRODUCI PROBLEMA (această funcție nu înregistrează ecranul, ci activează doar rapoartele Bitdefender)
• in noua fereastră, apăsați butonul START, apoi luați acțiunile necesare pentru apariția erorii sau a disfuncției pe care doriți sa o remediați

• după captarea în direct a problemei, faceți clic pe butonul FINALIZARE localizat în partea superioară a ecranului.
OBSERVAȚIE: Dacă nu doriți să reproduceți situația, puteți să apăsați direct pe CONFIRMĂ TICHETUL.
7. În ecranul următor, asigurați-vă că numele și adresa de e-mail furnizate sunt corecte.

8. Înainte de a ne trimite solicitarea, va fi necesar să bifați caseta din partea inferioară a ecranului pentru a accepta ca Bitdefender să colecteze și să trimită informații pentru depanare.
9. Apoi, apăsați butonul CREEAZĂ UN PACHET PENTRU REMEDIEREA PROBLEMELOR.
10. Un fișier de tip arhivă denumit BDSP_[nume PC]_[data] va fi creat pe desktop. Atașați arhiva la tichetul de asistență pentru remedierea cazului.
