Remedierea erorilor de conexiune Bitdefender VPN

Acest articol vă ajută să remediați erorile care pot apărea la conectarea Bitdefender VPN.

Există câteva cauze comune pentru erorile de conexiune Bitdefender VPN:

Nu există conexiune la Internet - conexiunea Wi-Fi sau cablu Ethernet nu funcționează. Asigurați-vă că aveți acces la internet înainte de a utiliza Bitdefender VPN.

• Un firewall configurat prea strict blochează conexiunea VPN (de exemplu: un program firewall instalat pe PC, firewall-ul din router). Pentru a verifica dacă router-ul dvs. are un firewall incorporat sau pentru a afla cum puteți dezactiva acest firewall, consultați manualul de utilizare, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.

• Un alt VPN/Proxy este pornit in paralel, când încercați să va conectați. În acest caz, va rugăm să dezactivați cealaltă soluție VPN/Proxy.

• Sunteți la un Wi-Fi public (mall, școală, serviciu, etc.). Contactați administratorul de rețea pentru a încerca o modificare a setările firewall care sa permite conectarea Bitdefender VPN.

• Anumite porturi utilizate pentru conexiunea VPN sunt închise. În funcție de dispozitivul pe care îl utilizați la momentul actual, următoarele porturi trebuie să fie deschise:

pentru Windows și Android: 1194 UDP, 443 UDP

pentru Mac: 4500 UDP, 500 UDP, 443 UDP

 

Dacă pașii de mai sus nu au funcționat, încercați aceste proceduri de depanare. Faceți clic pe numele sistemului dvs. de operare pentru a începe.

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 19 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"