Rezolvarea erorilor de conexiune VPN

Acest articol vă ajută să remediați erorile care pot apărea la conectarea Bitdefender VPN. Există câteva cauze comune pentru erorile de conexiune Bitdefender VPN, precum eroarea 1009 sau alte erori:

Nu există conexiune la Internet - conexiunea Wi-Fi sau cablu Ethernet nu funcționează. Asigurați-vă că aveți acces la internet înainte de a utiliza Bitdefender VPN.

• Un firewall configurat prea strict blochează conexiunea VPN (de exemplu: un program firewall instalat pe PC, firewall-ul din router). Pentru a verifica dacă router-ul dvs. are un firewall incorporat sau pentru a afla cum puteți dezactiva acest firewall, consultați manualul de utilizare, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.

• Un alt VPN/Proxy este pornit in paralel, când încercați să va conectați. În acest caz, va rugăm să dezactivați cealaltă soluție VPN/Proxy.

• Sunteți la un Wi-Fi public (mall, școală, serviciu, etc.). Contactați administratorul de rețea pentru a încerca o modificare a setările firewall care sa permite conectarea Bitdefender VPN.

• Anumite porturi utilizate pentru conexiunea VPN sunt închise. În funcție de dispozitivul pe care îl utilizați la momentul actual, următoarele porturi trebuie să fie deschise:

pentru Windows și Android: 1194 UDP, 443 UDP

pentru Mac: 4500 UDP, 500 UDP, 443 UDP

 

Dacă pașii de mai sus nu au funcționat, încercați aceste proceduri de depanare. Faceți clic pe numele sistemului dvs. de operare pentru a începe.

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 11 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"