Home » Consumer Support » Remedierea erorilor de conexiune Bitdefender VPN pe Windows, Mac, Android, iOS

Remedierea erorilor de conexiune Bitdefender VPN pe Windows, Mac, Android, iOS

Acest articol prezintă soluții pentru remedierea erorilor de conexiune Bitdefender VPN pe Windows, macOS, Android, iOS și iPadOS. Există câteva cauze comune pentru erorile care pot apărea la conectarea Bitdefender VPN:

Nu există conexiune la Internet - conexiunea Wi-Fi sau cablu Ethernet nu funcționează. Asigurați-vă că aveți acces la internet înainte de a utiliza Bitdefender VPN.

• Un firewall configurat prea strict blochează conexiunea VPN (de exemplu: un program firewall instalat pe PC, firewall-ul din router). Pentru a verifica dacă router-ul dvs. are un firewall incorporat sau pentru a afla cum puteți dezactiva acest firewall, consultați manualul de utilizare, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.

• Un alt VPN/Proxy este pornit in paralel, când încercați să va conectați. În acest caz, va rugăm să dezactivați cealaltă soluție VPN sau Proxy.

• Sunteți la un Wi-Fi public (mall, școală, serviciu, etc.). Contactați administratorul de rețea pentru a încerca o modificare a setările firewall care sa permită conectarea Bitdefender VPN.

Portul utilizat pentru conexiunea VPN este închis. În funcție de dispozitivul pe care îl utilizați la momentul actual, portul 443 UDP trebuie să fie deschis.

Indiferent de cauză, aplicați procedurile de depanare de mai jos pentru a opri erorile Bitdefender VPN. Faceți clic pe numele sistemului dvs. de operare pentru a începe:

Related Articles

A fost util acest articol?
Rating: 1.0/1. From 19 votes.
Please wait...

    Sorry about that

    How can we improve it?

    For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

    Popular tutorial videos icon

    Videoclipuri populare "Cum să"