Autentifică-te în contul Bitdefender și administreaza securitatea în funcție de nevoile tale
Bitdefender Central GravityZone CLOUD Control CenterAcest articol vă ajută să remediați erorile care pot apărea la conectarea Bitdefender VPN. Există câteva cauze comune pentru erorile de conexiune Bitdefender VPN, precum eroarea 1009 sau alte erori:
• Nu există conexiune la Internet - conexiunea Wi-Fi sau cablu Ethernet nu funcționează. Asigurați-vă că aveți acces la internet înainte de a utiliza Bitdefender VPN.
• Un firewall configurat prea strict blochează conexiunea VPN (de exemplu: un program firewall instalat pe PC, firewall-ul din router). Pentru a verifica dacă router-ul dvs. are un firewall incorporat sau pentru a afla cum puteți dezactiva acest firewall, consultați manualul de utilizare, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.
• Un alt VPN/Proxy este pornit in paralel, când încercați să va conectați. În acest caz, va rugăm să dezactivați cealaltă soluție VPN/Proxy.
• Sunteți la un Wi-Fi public (mall, școală, serviciu, etc.). Contactați administratorul de rețea pentru a încerca o modificare a setările firewall care sa permite conectarea Bitdefender VPN.
• Anumite porturi utilizate pentru conexiunea VPN sunt închise. În funcție de dispozitivul pe care îl utilizați la momentul actual, următoarele porturi trebuie să fie deschise:
pentru Windows și Android: 1194 UDP, 443 UDP
pentru Mac: 4500 UDP, 500 UDP, 443 UDP
Dacă pașii de mai sus nu au funcționat, încercați aceste proceduri de depanare. Faceți clic pe numele sistemului dvs. de operare pentru a începe.
1. Reporniți calculatorul Uneori, sistemul de operare sau alte servicii și dependințe software nu pornesc corect. Închiderea Windows și repornirea computerului pot soluționa astfel de probleme. Reconectați-vă la Bitdefender VPN după ce computerul pornit din nou, apoi verificați dacă situația s-a rezolvat. 2. Reautentificați-vă Pentru a vă asigura că aplicația VPN comunică corect cu serverul și sunteți autentificat cu un cont Bitdefender Central corect utilizați funcția de comutare cont. • Deschideți Bitdefender VPN și accesați pictograma în formă de on din bara laterală. • Faceți clic pe butonul Schimbă contul în partea de jos a interfeței. • Conectați-vă la contul dvs. Bitdefender Central din fereastra care apare pe ecran, apoi încercați din nou să folosiți VPN-ul. 3. Activați adaptorul VPN Asigurați-vă că adaptorul Bitdefender VPN este activ: • Apăsați meniul Start • Fereastra Network Connections apare pe ecran. Aici, faceți clic dreapta pe adaptorul cu descrierea TAP-Windows Adapter V9 si alegeți opțiunea Activare dacă apare cu status Disabled. • Apoi deschideți Device Manager urmând aceste instrucțiuni → accesați Network adapters și extindeți meniul arborescent → faceți clic dreapta pe intrarea TAP-Windows Adapter V9 și selectați Dezactivare. • Așteptați câteva secunde, apoi faceți clic dreapta din nou pe TAP-Windows Adapter V9 și de data aceasta alegeți Enable, pentru a activa adaptorul. • Încercați din nou să vă conectați la Bitdefender VPN. 4. Reinstalați Bitdefender VPN Pentru a vă asigura că toate fișierele VPN sunt intacte și că aveți cea mai recentă versiune a produsului, este recomandat să reinstalați Bitdefender. Urmați acești pași: • Dezinstalați Bitdefender VPN din Control Panel → Uninstall a program. • Apoi, reinstalați Bitdefender VPN cu un kit nou descărcat din pagina produsului. 5. Schimbați DNS-ul Dacă utilizați în prezent DNS-ul (Domain Name System) implicit oferit de furnizorul de internet, comutați la un server DNS terț care este rapid și mai fiabil. Cum puteți schimba DNS-ul pentru a vedea dacă aceasta este cauza problemei: • Deschideți Control Panel → Rețea și Internet → Centru rețea și partajare → Modifică setări adaptor → faceți dublu-clic pe adaptorul activ de rețea → selectați Proprietăți. sau • Apăsați meniul Start • Clic pe Protocol Internet Versiunea 4 (TCP /IPv4) în lista de elemente conexiune, apoi apăsați Proprietăți. • Selectați opțiunea Utilizează următoarele adrese ale serverului DNS și introduceți următoarele adrese, ca in imagine: Server DNS preferat: 8.8.8.8 Server DNS alternativ: 8.8.4.4 • Apăsați butonul OK pentru a confirma modificarea, apoi reporniți calculatorul. 6. Conectați-vă la altă rețea Dacă eroarea VPN persistă după parcurgerea pașilor anteriori, un filtru din rețeaua dvs. locală blochează probabil conexiunea la serverele Bitdefender. Verificați dacă puteți utiliza Bitdefender VPN după conectarea computerului la o altă rețea (Wi-Fi, Hotspot, cablu Ethernet etc.). • Pentru a afla cum puteți configura un Hotspot pe iPhone sau iPad accesați acest link. • Accesați acest link pentru a afla cum să configurați un Hotspot pe telefoane Android. Dacă Bitdefender VPN funcționează atunci când PC-ul este conectat la alta rețea, contactați administratorul de rețea sau furnizorul dvs. de servicii Internet pentru a afla ce setări de rețea sau router blochează conexiunea VPN. 1. Reporniți Mac-ul Uneori, sistemul de operare sau alte servicii și dependințe software nu pornesc corect. Oprirea și repornirea Mac-ului pot soluționa astfel de probleme. Reconectați-vă la Bitdefender VPN după ce Mac-ul a repornit, apoi verificați dacă situația s-a rezolvat. 2. Dezactivați proxy Dacă eroarea VPN persistă, verificați dacă sunt active setările proxy. Pentru a dezactiva proxy: • Deschideți Preferințe sistem din dock sau din meniul cu logo-ul Apple. • Faceți clic pe pictograma Rețea, apoi faceți clic pe Avansat în partea de jos a ferestrei. • Deschideți fila Proxy-uri. • In coloana Selectați un protocol pentru configurare, dezactivați 'Detectare proxy automată' sau orice alte casete bifate aici. • Faceți clic pe butonul OK. 3. Schimbați DNS-ul Dacă utilizați în prezent DNS-ul (Domain Name System) implicit oferit de furnizorul de internet, comutați la un server DNS terț care este rapid și mai fiabil. Cum puteți schimba setările DNS-ul pentru a vedea dacă aceasta este cauza problemei: • Deschideți Preferințe sistem din dock sau din meniul cu logo-ul Apple. • Tastați DNS în bara de căutare din partea dreaptă a ferestrei, apoi selectați Servere DNS din rezultatele căutării. • Faceți clic pe butonul + sub coloana Servere DNS și scrieți 1.1.1.1 • Faceți clic + din nou și introduceți 1.0.0.1 • Faceți clic + din nou și introduceți 2606:4700:4700::1111 • Faceți clic + din nou și introduceți 2606:4700:4700::1001 • Faceți clic pe OK, apoi pe Aplică. 4. Reparați Keychain Access Keychain Access din macOS este un sistem de gestionare a parolelor. Forțați sistemul să repare informațiile Bitdefender VPN stocate acolo în cazul in care s-au corupt: • Deschideți Finder, apoi faceți clic pe Go în partea de sus a ecranului. • Selectați Utilități. • În interiorul folderului Utilități, faceți dublu clic pe Keychain Access. • Va apărea o fereastră nouă. Selectați Toate articolele din bara laterală, sub Categorie. • Utilizați bara de căutare situată în colțul din dreapta sus al ferestrei și introduceți cuvântul VPN. • Ștergeți din coloana Tip (Kind) toate intrările care includ cuvântul IPSec [...]. • Apoi, faceți clic pe pictograma Bitdefender VPN din bara de meniu de sus, deschideți butonul in forma de roată dințată și alegeți Ieșire. • La final, deschideți Finder, faceți clic pe Go în partea de sus a ecranului, selectați Aplicații → Bitdefender → deschideți Bitdefender VPN → conectați-vă la VPN. 5. Reinstalați Bitdefender VPN Pentru a vă asigura că toate fișierele VPN sunt intacte și că aveți cea mai recentă versiune a produsului, este recomandat să reinstalați Bitdefender. Urmați acești pași: • Dezinstalați Bitdefender VPN urmând pașii din acest articol. • Apoi, reinstalați Bitdefender VPN cu un kit nou descărcat din pagina produsului. 6. Conectați-vă la altă rețea Dacă eroarea VPN persistă după parcurgerea pașilor anteriori, un filtru din rețeaua dvs. locală blochează probabil conexiunea la serverele Bitdefender. Verificați dacă puteți utiliza Bitdefender VPN după conectarea Mac-ului la o altă rețea (Wi-Fi, Hotspot, cablu Ethernet etc.). • Pentru a afla cum puteți configura un Hotspot pe iPhone sau iPad accesați acest link. • Accesați acest link pentru a afla cum să configurați un Hotspot pe telefoane Android. Dacă Bitdefender VPN funcționează atunci când Mac-ul este conectat la alta rețea, contactați administratorul de rețea sau furnizorul dvs. de servicii Internet pentru a afla ce setări de rețea sau router blochează conexiunea VPN. 1. Reporniți telefonul sau tableta Android Uneori, sistemul de operare sau alte servicii și dependințe software nu pornesc corect. Oprirea și repornirea dispozitivului Android pot soluționa astfel de probleme. Reconectați-vă la Bitdefender VPN după ce smartphone-ul sau tableta Android a repornit, apoi verificați dacă situația s-a rezolvat. 2. Permiteți accesul Bitdefender VPN Dacă Bitdefender VPN nu se conectează, autorizati accesul aplicatiei. • Ștergeți memoria cache a aplicației Bitdefender VPN: accesați Setări → Stocare → atingeți Alte aplicații → atingeti Bitdefender VPN din lista de aplicații → alegeți Șterge cache. • Apoi, dezinstalați Bitdefender VPN de pe dispozitiv urmând pașii din acest articol. • La final, reinstalați Bitdefender VPN din Google Play. 3. Dezactivați alte aplicații VPN Sistemul de operare Android nu permite utilizarea activa a mai multor aplicații VPN. Dacă smartphone-ul este deja conectat la o altă aplicație VPN, o a doua conexiune la Bitdefender VPN nu va fi posibilă. Prin urmare, deconectați-vă de la orice alt VPN înainte de a încerca să vă conectați la Bitdefender VPN. Pe Android 7 și versiunile ulterioare, vă recomandăm să verificați și statusul unei funcții numite Rețea VPN activată permanent (Always-on VPN). Dacă o altă aplicație VPN instalată pe dispozitiv are activa opțiunea Always-on, toate conexiunile de rețea care nu utilizează VPN-ul respectiv vor fi blocate, inclusiv Bitdefender VPN. Pentru soluționare, dezactivați opțiunea Rețea VPN activată permanent (Always-on VPN) pentru toate aplicațiile VPN instalate pe dispozitiv. Acest ghid vă va arăta pas cu pas cum să modificați setările: • Deschideți aplicația Setări • Atingeți Rețea și internet. În funcție de modelul dispozitivului, numele poate varia - de ex. Wi-Fi și internet, Wi-Fi și rețea etc. • Atingeți VPN. Dacă nu găsiți, căutați „VPN”. • Atingeți • Dezactivați opțiunea Rețea VPN activată permanent (Always-on VPN) pentru toate celelalte aplicații VPN, cu excepția Bitdefender VPN. 4. Schimbați DNS-ul Dacă utilizați în prezent DNS-ul (Domain Name System) implicit oferit de furnizorul de internet, comutați la un server DNS terț care este rapid și mai fiabil. Puteți urma pasii din acest articol pentru a schimba setările DNS pe Android. 5. Conectați-vă la altă rețea Dacă eroarea VPN persistă după parcurgerea pașilor anteriori, un filtru din rețeaua dvs. locală blochează probabil conexiunea la serverele Bitdefender. Verificați dacă puteți utiliza Bitdefender VPN după conectarea dispozitivului Android la o altă rețea (Hotspot, date mobile, alt Wi-Fi). • Pentru a afla cum puteți configura un Hotspot pe iPhone sau iPad accesați acest link. • Accesați acest link pentru a afla cum să configurați un Hotspot pe telefoane Android. Dacă Bitdefender VPN funcționează atunci când vă conectați la alta rețea, contactați administratorul de rețea sau furnizorul dvs. de servicii Internet pentru a afla ce setări de rețea sau router blochează conexiunea VPN. 1. Reporniți iPhone-ul sau iPad-ul Uneori, sistemul de operare sau alte servicii și dependințe software nu pornesc corect. Oprirea și repornirea dispozitivului iOS pot soluționa astfel de probleme. Reconectați-vă la Bitdefender VPN după ce smartphone-ul sau tableta Android a repornit, apoi verificați dacă situația s-a rezolvat. 2. Reinstalați Bitdefender VPN Pentru a vă asigura că aplicatia VPN este intactă și că folosiți cea mai recentă versiune, este recomandat să reinstalați Bitdefender. Urmați acești pași: • Dezinstalați Bitdefender VPN urmând pașii din acest articol. • Apoi, reinstalați Bitdefender VPN din App Store. 3. Permiteți accesul Bitdefender VPN Dacă Bitdefender VPN nu se conectează pe iOS, asigurați-vă că toate permisiunile necesare au fost acordate aplicației Bitdefender VPN: • Deschideți aplicația Setări • Apoi, deschideți aplicația Bitdefender VPN și încercați să vă conectați. • Alegeți Permite în ecranul „BitdefenderVPN ar dori să adauge configurări VPN”. • Introduceți codul de acces iPhone / iPad pentru a permite conexiunea VPN. 4. Schimbați DNS-ul Dacă utilizați în prezent DNS-ul (Domain Name System) implicit oferit de furnizorul de internet, comutați la un server DNS terț care este rapid și mai fiabil. Puteți urma pașii din acest articol pentru a schimba setările DNS pe iOS. 5. Conectați-vă la altă rețea Dacă eroarea VPN persistă după parcurgerea pașilor anteriori, un filtru din rețeaua dvs. locală blochează probabil conexiunea la serverele Bitdefender. Verificați dacă puteți utiliza Bitdefender VPN după conectarea dispozitivului iOS la o altă rețea (Hotspot, date mobile, alt Wi-Fi). • Pentru a afla cum puteți configura un Hotspot pe iPhone sau iPad accesați acest link. • Accesați acest link pentru a afla cum să configurați un Hotspot pe telefoane Android. Dacă Bitdefender VPN funcționează atunci când vă conectați la alta rețea, contactați administratorul de rețea sau furnizorul dvs. de servicii Internet pentru a afla ce setări de rețea sau router blochează conexiunea VPN.pe Windows »
din Windows si scrieți ncpa.cpl apoi apăsați tasta Enter.
din Windows si scrieți ncpa.cpl apoi apăsați tasta Enter → faceți dublu-clic pe adaptorul activ de rețea → selectați Proprietăți.
pe macOS »
pe Android »
a telefonului.
în dreptul fiecărei aplicații VPN din această listă.
pe iOS »
→ General → derulați în jos și selectați VPN → atingeți pictograma ⓘ din dreptul Bitdefender VPN → alegeți Șterge VPN → atingeți Șterge pentru a confirma.