Remedierea erorilor Bitdefender VPN pe Windows, Mac, Android, iOS: Eroare 182, 9, 2, etc.

Acest articol prezintă soluții pentru remedierea erorilor de conexiune Bitdefender VPN pe Windows, macOS, Android, iOS și iPadOS. Iată câteva dintre mesajele de eroare pe care le puteți întâlni atunci când vă conectați la Bitdefender VPN: A apărut o eroare în timpul conectării. Eroare 2 | Eroare 4 | Eroare 9 | Eroare 10 | Eroare 12 | Eroare 99 | Eroare 182 | Nu s-a reușit obținerea listei de servere, vă rugăm să reîncercați mai târziu.

Notă: Dacă un anumit site nu funcționează când sunteți conectat la VPN, consultați acest articol - Nu pot accesa un Site Web atunci când Bitdefender VPN este activ. Ce trebuie să fac?

Există câteva cauze generale care pot cauza diverse mesaje de eroare la conectarea Bitdefender VPN:

  • Nu există conexiune la Internet. Asigurați-vă că dispozitivul este conectat la Internet și conexiunea este stabilă.
  • Un firewall configurat prea strict blochează conexiunea VPN (de exemplu: un program firewall instalat pe PC, firewall-ul din router). Pentru a verifica dacă router-ul dvs. are un firewall incorporat sau pentru a afla cum puteți dezactiva acest firewall, consultați manualul de utilizare, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.
  • Un alt VPN/Proxy este pornit in paralel, când încercați să vă conectați. În acest caz, va rugăm să dezactivați cealaltă aplicație VPN sau Proxy.
  • Sunteți la un Wi-Fi public (mall, școală, serviciu, etc.). Contactați administratorul de rețea pentru a încerca o modificare a setărilor firewall care sa permită conectarea Bitdefender VPN.
  • Portul 443 este blocat. Portul 443 UDP trebuie să fie deschis pentru a utiliza Bitdefender VPN.

Dacă ați eliminat deja cauzele comune care previn de obicei funcționarea Bitdefender VPN, ghidul de mai jos vă poate ajuta în continuare. Faceți clic pe numele sistemului dvs. de operare pentru a începe: