Depanarea erorilor de conexiune VPN

Acest articol te va ajuta să remediezi erorile care pot apărea în Bitdefender VPN. Există câteva cauze comune pentru erorile de conexiune Bitdefender VPN, precum eroarea 1009, etc.:

Nu ești conectat la Internet - conexiunea Wi-Fi sau cablu Ethernet nu functioneaza. Te rugăm să te asiguri că ai acces la internet înainte de a utiliza Bitdefender VPN.

Un firewall configurat prea strict împiedică conexiunea VPN (de exemplu: un program firewall instalat pe PC, firewall-ul din router). Pentru a verifica dacă router-ul tău are un firewall incorporat sau cum poți dezactiva acest firewall, consultă manualul de utilizare, contactează producătorul sau furnizorul tău de servicii internet.

Un alt VPN/Proxy este pornit când încerci să te conectezi. În acest caz, te rugăm să dezactivezi cealaltă soluție VPN/Proxy.

Te conectezi de la un Wi-Fi public (mall, școală, serviciu, etc.). Contactează administratorul de rețea pentru a încerca o modificare a setările firewall.

IMPORTANT: În funcție de dispozitivul pe care îl utilizezi la momentul actual, următoarele porturi trebuie să fie deschise:

Pentru Windows: 1194 UDP

Pentru Mac: 500 UDP și 4500 UDP


 

Dacă pașii de mai sus nu au funcționat, încearcă aceste proceduri de depanare:

1. Repornește dispozitivul.

2. Conectează-te la o rețea diferită (de exemplu, dacă ai fost conectat la Wi-Fi, încearcă să te conectezi utilizând cablul tău Ethernet sau la o altă rețea Wi-Fi).

3. Verifica daca adaptorul VPN este activ.

• Apasa meniul Start din Windows si scrie ncpa.cpl apoi apasa Enter.

• Fereastra Network Connections apare pe ecran. Aici, apasa clic dreapta pe adaptorul cu descrierea AnchorFree TAP-Windows Adapter V9, apoi apasa Enable (daca apare cu status Disabled).

VPN AnchorFree 1

• Incearca din nou sa te conectezi la Bitdefender VPN.

 

4. Reinstaleaza Bitdefender VPN:

• Dezinstalează Bitdefender VPN din Control Panel > Uninstall a program.

• Deschide interfața Bitdefender, apoi accesează secțiunea Confidențialitate din meniul din partea stângă.

• În modulul VPN, apasa Deschide VPN.

 

5.  Modificare DNS:

• Accesează optiunea Proprietăți corespunzătoare adaptorului tău de retea urmand una dintre aceste metode:

• Deschide Control Panel > Rețea și Internet > Centru rețea și partajare > Modifică setări adaptor > dublu-clic pe adaptorul tău activ (rețea) > Proprietăți

sau

• Apasa butonul Windows din colțul din stânga jos > tastează ncpa.cpl > dublu-clic pe adaptorul tău activ (rețea) > Proprietăți

VPN troubleshooting 2

• Clic pe Protocol Internet Versiunea 4 (TCP /IPv4) în lista de elemente conexiune, apoi apasă Proprietăți

VPN troubleshooting 3

• Selectează Utilizează următoarele adrese ale serverului DNS și introdu următoarele adrese:

Server DNS preferat: 8.8.8.8

Server DNS alternativ: 8.8.4.4

VPN troubleshooting 4

Apasă OK pentru a confirma modificarea, apoi repornește calculatorul.

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 9 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"