Dacă întâmpinați probleme în timpul procesului de migrare la noua versiune Bitdefender VPN, urmați aceste instrucțiuni:
1. Verificați conexiunea la internet
- Asigurați-vă că dispuneți de o conexiune internet stabilă: Verificați dacă este stabilă conexiunea dvs. la internet.
- Testați viteza internetului: Dacă este posibil, testați viteza internetului pentru a vă asigura că este suficient de rapidă. Există multe instrumente gratuite disponibile online pe care le puteți utiliza pentru a testa viteza conexiunii la internet: Fast.com, Speedtest.net, Internethealthtest.org, Speedtest.xfinity.com etc.
- Schimbați rețeaua (pe mobil): Dacă utilizați un dispozitiv Android, iPhone sau iPad, încercați să comutați între datele mobile și Wi-Fi pentru a vedea dacă problemele de migrare Bitdefender VPN persistă.
2. Dezactivați alte aplicații VPN
- Deconectați alte aplicații VPN: Asigurați-vă că nu rulează nicio altă aplicație VPN cu excepția Bitdefender VPN. Existența mai multor VPN-uri active poate cauza conflicte.
3. Dezactivați temporar firewall-ul
- Dezactivați Firewall-ul: Asigurați-vă că nu există firewall-uri active care ar putea bloca Bitdefender VPN. Aici ne referim la firewall-uri încorporate in sistemul de operare precum Windows Defender Firewall, software firewall terță parte sau firewall-ul routerului.
- Adăugați excepții: Dacă dezactivarea temporară a firewall-ului nu este o opțiune, adăugați o excepție pentru Bitdefender VPN. Dacă nu știți cum sa procedați, consultați ghidul de utilizare al software-ului Firewall, contactați producătorul sau furnizorul de servicii internet.
4. Dezactivați aplicațiile de filtrare a traficului
- Verificați dacă există software de filtrare a traficului: Verificați dacă aveți instalate soluții de filtrare a traficului, în special cele concepute pentru plăci de rețea high-end pentru jocuri (de exemplu, Killer Control Center, ASUS GameFirst, Detect Safe Browsing by Easy Solutions).
- Dezactivați filtrarea: Dezactivați temporar sau dezinstalați aceste aplicații de filtrare a traficului pentru a vedea dacă problemele de migrare Bitdefender VPN sunt rezolvate.
5. Reporniți dispozitivul
- Reporniți: Reporniți computerul sau dispozitivul mobil pentru a elimina orice probleme temporare sau conflicte care ar putea afecta procesul de migrare VPN.
6. Reinstalați Bitdefender VPN
- Dezinstalați versiunea VPN curentă: Cum dezinstalați Bitdefender VPN pe Windows, Mac, Android și iOS.
- Instalați cea mai recentă versiune Bitdefender VPN: Accesați linkurile de mai jos pentru a descărca și instala ultima versiune a aplicației Bitdefender VPN.
Urmând acești pași, ar trebui să se rezolve orice probleme întâmpinate la migrarea către noua versiune Bitdefender VPN.