Acest articol vă ajută să remediați cauzele celor mai comune erori survenite la actualizarea soluțiilor de securitate Bitdefender pentru Windows.
Primii pași pentru rezolvarea erorilor de actualizare
Ca regulă generală, verificați întotdeauna frecvența erorilor de actualizare. Deschideți fereastra principală Bitdefender și faceți clic pe „Notificări” din meniul din partea stângă.
Important! Atâta timp cât există doar erori de actualizare aleatorii, urmate de actualizări reușite, înseamnă că produsul Bitdefender este la zi. Nu mai sunt necesare alte intervenții.
Pe de altă parte, dacă nu există nicio actualizare reușită, faceți clic aici pentru a actualiza Bitdefender offline până când rezolvați problema de conectivitate. Dacă actualizarea eșuează mai mult de 24 de ore, navigați la codul de eroare utilizând meniul din stânga acestei pagini și urmați pașii recomandați.
Cod Eroare | Cum se rezolvă |
3
|
Eroarea de actualizare 3 indică de obicei o eroare pe hard disk.
|
1921
|
Ambele erori de actualizare indică o problemă la nivel de sistem. Eroarea 19 înseamnă că suportul media este protejat la scriere. Eroarea 21 înseamnă că dispozitivul nu este gata.
Rulați Windows Check Disk
Rulați instrumentul System File Checker
Rulați comanda DISM (doar pe Windows 8, 10, 11)
|
-100
|
Acesta este de obicei un cod de eroare izolat.
Verificați câte erori de actualizare -100 sunt in zona Notificări a produsului Bitdefender și vedeți dacă vreuna dintre ele a fost urmată de actualizări reușite. Dacă au fost urmate de actualizări reușite, înseamnă că Bitdefender este la zi și nu sunt necesare alte acțiuni. |
-1002-1011 |
Erorile de actualizare -1002, respectiv -1011 sunt cauzate de o întrerupere temporară a conexiunii la internet.
Asigurați-vă că aveți acces la internet, apoi încercați din nou să actualizați Bitdefender. |
-1004 |
Eroarea -1004 indică faptul că sunteți conectat la un server proxy, dar nu ați activat utilizarea proxy-ului în Bitdefender pentru a utiliza această conexiune.
Dacă folosiți Proxy
Dacă nu folosiți Proxy
|
-1022
|
Codul de eroare -1022 indică un răspuns invalid din partea serverului și este cauzat de setări incorecte ale conexiunii la internet.
Reporniți routerul, apoi reporniți computerul și verificați dacă Bitdefender poate fi actualizat. Dacă erorile de actualizare persistă, modificați setările DNS. |
1455
|
Codul de eroare 1455 indică faptul că memoria virtuală (Pagefile) este prea mică pentru ca operațiunea să fie finalizată.
Permiteți sistemului de operare să gestioneze automat setările Pagefile:
|
-2002-2009 |
Ambele erori indică faptul că serverele noastre de actualizare sunt în proces de sincronizare.
Când întâlniți unul dintre aceste coduri de eroare, așteptați câteva ore înainte de a încerca să actualizați din nou Bitdefender. |
-2021 |
Eroarea -2021 este cauzată de o actualizare lipsă pentru Windows 7.
Instalați pachetele lipsă KB4490628 și KB4474419: pentru Windows pe 32 de biți | Windows pe 64 de biți Nu știți sigur dacă PC-ul dvs. rulează o versiune Windows pe 32 de biți sau pe 64 de biți? Acest ghid vă va ajuta. |
Alte erori de actualizare in produse Bitdefender pentru Windows
|
Iată câțiva pași pe care îi puteți încerca, care soluționează, de obicei, orice alte erori de actualizare în produsele Bitdefender pentru Windows.
A. Dacă actualizarea nu întâmpină erori în alte rețele, înseamnă că problema este cauzată de configurația rețelei. Încercați să schimbați DNS-ul și să dezactivați programele firewall terțe. B. Dacă erorile de actualizare persistă și în alte rețele, dezinstalați și reinstalați Bitdefender. Dacă Bitdefender încă nu reușește să efectueze actualizări, contactați asistența Bitdefender. |