Remedierea erorilor de actualizare în produsele Bitdefender pentru Windows

Acest articol vă ajută să remediați cauzele celor mai comune erori survenite la actualizarea produselor Bitdefender pentru Windows.


 

 Primii pași pentru rezolvarea erorilor de actualizare

Ca regulă generală, verificați întotdeauna frecvența erorilor de actualizare. Deschideți fereastra principală Bitdefender și faceți clic pe „Notificări” din meniul din partea stângă.

Atâta timp cât există doar erori de actualizare aleatorii, urmate de actualizări reușite, înseamnă că produsul Bitdefender este la zi și nu sunt necesare alte acțiuni.

Pe de altă parte, dacă nu există nicio actualizare reușită, faceți clic aici pentru a actualiza Bitdefender offline până când rezolvați problema de conectivitate. Dacă actualizarea eșuează după 24 de ore, căutați codul de eroare în tabelul de mai jos pentru a remedia cauza.


Eroare Cum se rezolvă

3

Eroarea de actualizare 3 indică de obicei o eroare pe hard disk.

• Faceți clic pe butonul Start  windows key   din Windows și tastați cmd.exe în bara de căutare, apoi faceți clic dreapta pe „Command Prompt” din rezultate și selectați „Executare ca administrator”.

• Tastați  cd\  și apăsați ENTER pe tastatură.

• Apoi tastați  chkdsk c: /r  și apăsați din nou ENTER. Asigurați-vă că includeți spațiile indicate.

• Introduceți Y pentru a rula Chkdsk la repornirea computerului.

• Reporniți PC-ul.

19

sau

21

Ambele erori indică o problemă la nivel de sistem. Eroarea 19 înseamnă că suportul media este protejat la scriere. Eroarea 21 înseamnă că dispozitivul nu este gata.

Rulați Windows Check Disk

• Faceți clic pe butonul Start  windows key   din Windows și tastați cmd.exe în bara de căutare, apoi faceți clic dreapta pe „Command Prompt” din rezultate și selectați „Executare ca administrator”.

• Tastați  cd\  și apăsați ENTER pe tastatură.

• Apoi tastați  chkdsk c: /r  și apăsați din nou ENTER. Asigurați-vă că includeți spațiile indicate.

• Introduceți Y pentru a rula Chkdsk la repornirea computerului.

• Reporniți PC-ul.

 

Rulați instrumentul System File Checker

• Faceți clic pe butonul Start  windows key   din Windows și tastați cmd.exe în bara de căutare, apoi faceți clic dreapta pe „Command Prompt” din rezultate și selectați „Executare ca administrator”.

• Tastați sfc /scannow apoi apăsați tasta ENTER pe tastatură.

• Așteptați până când verificarea SFC ajunge la 100% și remediază automat erorile.

 

Rulați comanda DISM (disponibilă numai pentru Windows 8 și 10)

• Dacă întâmpină erori comanda SFC sau nu poate înlocui un fișier deteriorat, faceți clic pe butonul Start  windows key   din Windows. Tastați cmd.exe în bara de căutare, apoi faceți clic dreapta pe rezultat și selectați „Executare ca administrator”.

• Tastați  Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth  și apoi apăsați tasta ENTER.

• Așteptați până când operațiunea ajunge la 100% și remediază orice problemă de sistem, apoi reporniți computerul.

-100

Acesta este de obicei un cod de eroare izolat.

Verificați câte erori de actualizare -100 sunt in zona Notificări a produsului Bitdefender și vedeți dacă vreuna dintre ele a fost urmată de actualizări reușite. Dacă au fost urmate de actualizări reușite, înseamnă că Bitdefender este la zi și nu sunt necesare alte acțiuni.

-1002

sau

-1011

Erorile de actualizare -1002, respectiv -1011 sunt cauzate de o întrerupere temporară a conexiunii la internet.

Asigurați-vă că aveți acces la internet, apoi încercați din nou să actualizați Bitdefender.

-1004

Eroarea -1004 indică faptul că sunteți conectat la un server proxy, dar nu ați activat utilizarea proxy-ului în Bitdefender pentru a utiliza această conexiune.

Dacă folosiți Proxy

• Deschideți Bitdefender, accesați „Setări” > „Avansat” > activați „Server proxy”. Bitdefender va importa setările proxy din browserul implicit.

• Dacă sunt necesare setări proxy personalizate, tot din fila „Avansat” a meniului „Setări” Bitdefender: faceți clic pe „Modificare proxy” > selectați „Setări proxy personalizate”, apoi completați informațiile solicitate.

Dacă nu folosiți Proxy

• Deschideți Bitdefender, accesați „Setări” > „Avansat” și asigurați-vă că opțiunea „Server proxy” este dezactivată.

• Dacă eroarea persistă, urmați acești pași pentru a elimina orice setări proxy.

-1022

Codul de eroare -1022 indică un răspuns invalid din partea serverului și este cauzat de setări incorecte ale conexiunii la internet.

Reporniți routerul, apoi reporniți computerul și verificați dacă Bitdefender poate fi actualizat.

Dacă erorile de actualizare persistă, modificați setările DNS.

1455

Codul de eroare 1455 indică faptul că memoria virtuală (Pagefile) este prea mică pentru ca operațiunea să fie finalizată.

Permiteți sistemului de operare să gestioneze automat setările Pagefile:

• Deschideți Panoul de control și accesați Sistem și securitate > Sistem

• Din panoul din stânga al ferestrei Sistem faceți clic pe „Setări avansate de sistem”.

• Deschideți fila „Avansat” din noua fereastră, apoi faceți clic pe butonul „Setări” din secțiunea Performanță.

• În Opțiuni de performanță, faceți clic pe fila „Avansat”.

• Faceți clic pe butonul „Modificare” din secțiunea Memorie virtuală.

• Bifați caseta de lângă „Gestionați automat dimensiunea fișierului de paginare pentru toate unitățile”, apoi reporniți computerul.

-2002

sau

-2009

Ambele erori indică faptul că serverele noastre de actualizare sunt în proces de sincronizare.

Când întâlniți unul dintre aceste coduri de eroare, așteptați câteva ore înainte de a încerca să actualizați din nou Bitdefender.

-2021 Eroarea -2021 este cauzată de o actualizare lipsă pentru Windows 7.

Instalați pachetele lipsă KB4490628 și KB4474419:

 • pentru Windows pe 32 de biți

 • pentru Windows pe 64 de biți

Nu știți sigur dacă PC-ul dvs. rulează o versiune Windows pe 32 de biți sau pe 64 de biți? Acest ghid vă va ajuta.

Alte erori

Iată câțiva pași pe care îi puteți încerca, care soluționează, de obicei, orice alte erori de actualizare Bitdefender.

• Așteptați câteva ore înainte de a încerca să actualizați din nou produsul.

• Reporniți calculatorul, apoi verificați dacă actualizarea poate fi efectuată.

• Conectați calculatorul la o altă rețea:

A. Dacă actualizarea nu întâmpină erori în alte rețele, înseamnă că problema este cauzată de configurația rețelei. Încercați să schimbați DNS-ul și să dezactivați programele firewall terțe.

B. Dacă erorile de actualizare persistă și în alte rețele, dezinstalați și reinstalați Bitdefender.

Dacă Bitdefender încă nu reușește să efectueze actualizări, contactați asistența Bitdefender.


 

A fost util acest articol?
No votes yet.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"