Aici veți găsi pașii de depanare pentru erorile comune de actualizare Bitdefender Antivirus for Mac.
Important!
- Verificați frecvența erorilor de actualizare: Deschideți Bitdefender, faceți clic pe "Notificări" în meniul din partea stângă și selectați fila "Tot". Dacă vedeți notificări ocazionale de erori de actualizare urmate de actualizări reușite, nu este necesară nicio acțiune - Bitdefender este la zi.
- Dacă nu există actualizări reușite în 24 de ore: Utilizați lista de mai jos pentru a sări direct la soluția pentru eroarea de actualizare specifică.
Tabel de conținut
- Eroare de actualizare -2
- Eroare de actualizare -3
- Eroare de actualizare -5
- Eroare de actualizare -60
- Eroare de actualizare -100
- Eroare de actualizare -1002
- Eroare de actualizare -1003
- Eroare de actualizare -1004
- Eroare de actualizare -1005
- Eroare de actualizare -1007
- Eroare de actualizare -1008
- Eroare de actualizare -1011
- Eroare de actualizare -2002
- Eroare de actualizare -2009
- Eroare de actualizare -1073741824
- Alte erori de actualizare
Eroare -2, -3, -5, -100, -1073741824: Blocare aplicație sau eșec actualizare
Aceste erori apar atunci când un proces Bitdefender se blochează sau semnăturile de actualizare nu pot fi suprascrise.
Cum să o remediați:
- Reporniți Mac-ul:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Restart, apoi faceți clic din nou pe Restart pentru a confirma.
- Reinstalați Bitdefender:
- Dacă erorile de actualizare reapar chiar și după repornirea computerului Mac, este posibil să trebuiască să reinstalați Bitdefender Antivirus for Mac.
- Urmați instrucțiunile din articolul Cum să instalați Bitdefender Antivirus pentru Mac.
- Vechea aplicație Bitdefender va fi eliminată automat în timpul instalării.
- Dacă erorile de actualizare reapar chiar și după repornirea computerului Mac, este posibil să trebuiască să reinstalați Bitdefender Antivirus for Mac.
Eroare -60: Conexiune lentă la internet
Această eroare apare atunci când o conexiune lentă la internet cauzează un timeout cu serverul de actualizare Bitdefender.
Cum să o remediați:
- Treceți la o altă rețea:
- Încercați să vă conectați la o altă rețea Wi-Fi sau configurați un hotspot pe telefon.
- Pentru iPhone/iPad: Urmați instrucțiunile din articolul Cum să configurați un hotspot personal pe iPhone sau iPad.
- Pentru Android: Urmați instrucțiunile din articolul Cum să partajați o conexiune mobilă prin tethering sau hotspot pe Android.
- Încercați să vă conectați la o altă rețea Wi-Fi sau configurați un hotspot pe telefon.
- Verificați dacă Bitdefender se actualizează cu succes atunci când utilizați un hotspot sau o conexiune diferită la internet.
Eroare -1002, -1011: Probleme de conexiune la internet
Aceste erori apar atunci când conexiunea dvs. la internet este instabilă sau temporar indisponibilă.
Cum să o remediați:
- Verificați conexiunea la internet:
- Asigurați-vă că cablul Wi-Fi sau Ethernet este conectat și funcționează; dacă sunteți pe Wi-Fi, încercați să vă conectați direct folosind un cablu Ethernet.
- Deschideți un browser și vizitați un site web pentru a confirma accesul la internet.
- Modificați setările DNS:
- Urmați pașii din articolul How to change your Mac's DNS server.
- Dezactivați temporar firewall-ul:
- Dezactivați orice aplicații firewall terțe (de exemplu, Little Snitch) care rulează pe Mac sau pe router.
- Pentru a dezactiva firewall-ul macOS, urmați acești pași în funcție de versiunea dvs. de macOS:
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Configurări sistem în meniu.
- Faceți clic pe Rețea în bara laterală, apoi faceți clic pe Firewall în dreapta.
- Utilizați comutatorul pentru a dezactiva Firewall-ul.
- macOS Monterey 12 și anterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați System Preferences în meniu.
- Mergeți la panoul Security & Privacy.
- Deschideți fila Firewall.
- Faceți clic pe pictograma lacăt din colțul din stânga jos și introduceți parola de administrator Mac când vi se solicită.
- Faceți clic pe butonul Turn off Firewall.
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Dezactivați setările proxy:
- Pentru a dezactiva serverul proxy pe un Mac, urmați acești pași în funcție de versiunea macOS:
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Configurări sistem în meniu.
- Selectați Rețea în bara laterală, apoi alegeți rețeaua la care sunteți conectat în dreapta.
- Faceți clic pe butonul Detalii buton.
- Selectați Proxies în bara laterală și dezactivați toate comutatoarele proxy în dreapta.
- Tastați
*.bitdefender.com
în Bypass proxy settings for these hosts & domenii și faceți clic pe OK.
- macOS Monterey 12 și anterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Preferințe sistem în meniu.
- Mergeți la Rețea.
- Selectați rețeaua la care sunteți conectat în bara laterală, apoi faceți clic pe butonul Advanced din dreapta.
- Deschideți fila Proxies, apoi debifați toate setările proxy.
- Tastați
*.bitdefender.com
în Bypass proxy settings for these hosts & domenii și faceți clic pe OK.
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Pentru a dezactiva serverul proxy pe un Mac, urmați acești pași în funcție de versiunea macOS:
- Încercați să actualizați Bitdefender din nou.
Eroare -1003, -1004, -1005, -1008: Problema conexiunii proxy
Un server proxy blochează actualizările Bitdefender.
Cum să o remediați:
- Dezactivați temporar proxy-ul:
- Asigurați-vă că nu utilizați un proxy care necesită autentificare, deoarece Bitdefender Antivirus for Mac poate actualiza numai atunci când serverul proxy nu necesită autentificare. Nu este nevoie să ajustați nicio setare Bitdefender.
- Dacă trebuie să utilizați un server proxy care necesită autentificare, urmați acești pași pentru a comuta temporar la o conexiune directă și pentru a permite Bitdefender să actualizeze:
- macOS Ventura 13 și versiuni mai recente:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Configurări sistem în meniu.
- Selectați Rețea în bara laterală, apoi alegeți rețeaua la care sunteți conectat în dreapta.
- Faceți clic pe butonul Detalii buton.
- Selectați Proxy-uri în bara laterală și dezactivați toate comutatoarele proxy în dreapta.
- Tastați
*.bitdefender.com
în Ocolește configurările proxy pentru aceste gazde și domenii și faceți clic pe OK.
- macOS Monterey 12 și versiuni mai vechi:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Preferințe sistem în meniu.
- Mergeți la Rețea.
- Selectați rețeaua la care sunteți conectat în bara laterală, apoi faceți clic pe butonul Avansat din dreapta.
- Deschideți fila Proxy-uri, apoi debifați toate setările proxy.
- Tastați
*.bitdefender.com
în Ocolește configurările proxy pentru aceste gazde și domenii și faceți clic pe OK.
- macOS Ventura 13 și versiuni mai recente:
- Reinstalați Bitdefender:
- Dacă erorile de actualizare continuă chiar și după ocolirea proxy-ului, este posibil să fie necesar să reinstalați Bitdefender Antivirus for Mac.
- Urmați instrucțiunile din articolul Cum să instalați Bitdefender Antivirus pentru Mac.
- Vechea aplicație Bitdefender va fi eliminată automat în timpul instalării.
- Dacă erorile de actualizare continuă chiar și după ocolirea proxy-ului, este posibil să fie necesar să reinstalați Bitdefender Antivirus for Mac.
Eroare -1007: Problemă de afișare
O problemă temporară de afișare care nu afectează actualizările Bitdefender Antivirus for Mac.
Cum să o remediați:
- Reporniți Mac-ul:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Restart, apoi faceți clic din nou pe Restart pentru a confirma.
- Reinstalați Bitdefender:
- Dacă problema se repetă, este posibil să trebuiască să reinstalați Bitdefender Antivirus pentru Mac.
- Urmați instrucțiunile din articolul Cum să instalați Bitdefender Antivirus pentru Mac.
- Vechea aplicație Bitdefender va fi eliminată automat în timpul instalării.
- Dacă problema se repetă, este posibil să trebuiască să reinstalați Bitdefender Antivirus pentru Mac.
- Activați System Integrity Protection:
- Dacă erorile de actualizare -1007 nu se opresc, asigurați-vă că System Integrity Protection (SIP) este activat în macOS. Activarea SIP este importantă deoarece vă protejează Mac-ul împotriva modificărilor neautorizate care ar putea compromite securitatea și stabilitatea acestuia.
- Urmați instrucțiunile din articolul Activarea protecției integrității sistemului.
- Dacă erorile de actualizare -1007 nu se opresc, asigurați-vă că System Integrity Protection (SIP) este activat în macOS. Activarea SIP este importantă deoarece vă protejează Mac-ul împotriva modificărilor neautorizate care ar putea compromite securitatea și stabilitatea acestuia.
- Porniți Mac-ul în Safe Mode:
- Dacă Bitdefender Antivirus for Mac continuă să afișeze erori de actualizare -1007, încercați să porniți Mac-ul în Safe Mode. Safe Mode poate rezolva automat conflictele sau corupția sistemului, ceea ce poate permite Bitdefender să actualizeze cu succes după aceea.
- Urmați pașii din articolul Porniți Mac-ul în Safe Mode.
- În Safe Mode, conectați-vă cu numele de utilizator Mac.
- După autentificare, reporniți Mac-ul în mod normal pentru a ieși din modul sigur.
- Dacă Bitdefender Antivirus for Mac continuă să afișeze erori de actualizare -1007, încercați să porniți Mac-ul în Safe Mode. Safe Mode poate rezolva automat conflictele sau corupția sistemului, ceea ce poate permite Bitdefender să actualizeze cu succes după aceea.
- Reinstalați macOS din App Store:
- Dacă Bitdefender Antivirus for Mac încă întâmpină eroarea de actualizare -1007 după finalizarea tuturor pașilor anteriori, instalați cea mai recentă versiune macOS compatibilă utilizând App Store.
- Urmați instrucțiunile din articolul Cum să descărcați și să instalați macOS din App Store.
- Dacă Bitdefender Antivirus for Mac încă întâmpină eroarea de actualizare -1007 după finalizarea tuturor pașilor anteriori, instalați cea mai recentă versiune macOS compatibilă utilizând App Store.
Eroare -2002, -2009: Sincronizare server în curs
Aceste erori apar atunci când serverele de actualizare ale Bitdefender se sincronizează.
Cum să o remediați:
- Așteptați ca sincronizarea serverului să se încheie:
- Aceste erori se rezolvă de obicei de la sine. Așteptați câteva ore (2-4 ore) și încercați să actualizați Bitdefender din nou.
- Încă nu funcționează?
- Dacă eroarea persistă pentru mai mult de 24 de ore:
- Modificați setările DNS:
- Urmați pașii din articolul Cum să schimbați serverul DNS al Mac-ului dvs.
- Dezactivați temporar firewall-ul:
- Dezactivați orice aplicații firewall terțe (de exemplu, Little Snitch) care rulează pe Mac sau pe router.
- Pentru a dezactiva firewall-ul macOS, urmați acești pași în funcție de versiunea dvs. de macOS:
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Configurări sistem în meniu.
- Faceți clic pe Rețea în bara laterală, apoi faceți clic pe Firewall în dreapta.
- Utilizați comutatorul pentru a dezactiva Firewall-ul.
- macOS Monterey 12 și anterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați System Preferences în meniu.
- Mergeți la panoul Security & Privacy.
- Deschideți fila Firewall.
- Faceți clic pe pictograma lacăt din colțul din stânga jos și introduceți parola de administrator Mac când vi se solicită.
- Faceți clic pe butonul Turn off Firewall.
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Modificați setările DNS:
- Dacă eroarea persistă pentru mai mult de 24 de ore:
Alte erori de actualizare Bitdefender pe Mac
Dacă actualizarea Bitdefender Antivirus pentru Mac a întâlnit un cod de eroare care nu este listat aici, urmați acești pași de depanare.
Cum să o remediați:
- Reîncercați actualizările mai târziu:
- Uneori, erorile de actualizare apar din cauza unor probleme temporare ale serverului. Așteptați câteva ore (2-4 ore) înainte de a încerca să actualizați Bitdefender din nou.
- Reporniți Mac-ul:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Restart, apoi faceți clic din nou pe Restart pentru a confirma.
- Apoi, încercați din nou să actualizați Bitdefender.
- Conectați-vă la o altă rețea:
- Încercați să vă conectați computerul Mac la o altă rețea de internet (de exemplu, utilizând hotspotul telefonului).
- Pentru iPhone/iPad: Urmați instrucțiunile din articolul Cum să configurați un hotspot personal pe iPhone sau iPad.
- Pentru Android: Urmați instrucțiunile din articolul Cum să partajați o conexiune mobilă prin tethering sau hotspot pe Android.
- Dacă Bitdefender se actualizează cu succes atunci când utilizați un hotspot sau o conexiune diferită la internet, este posibil să existe o problemă cu rețeaua dvs. originală.
- Modificați setările DNS:
- Urmați pașii din articolul Cum să schimbați serverul DNS al Mac-ului dvs.
- Dezactivați temporar firewall-ul:
- Dezactivați orice aplicație firewall terță (de exemplu, Little Snitch) care rulează pe Mac sau pe router.
- Pentru a dezactiva firewall-ul macOS, urmați acești pași în funcție de versiunea dvs. de macOS:
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați Configurări sistem în meniu.
- Faceți clic pe Rețea în bara laterală, apoi faceți clic pe Firewall în dreapta.
- Utilizați comutatorul pentru a dezactiva Firewall-ul.
- macOS Monterey 12 și anterioare:
- Faceți clic pe logo-ul Apple din stânga sus a ecranului.
- Selectați System Preferences în meniu.
- Mergeți la panoul Security & Privacy.
- Deschideți fila Firewall.
- Faceți clic pe pictograma lacăt din colțul din stânga jos și introduceți parola de administrator Mac când vi se solicită.
- Faceți clic pe butonul Turn off Firewall.
- macOS Ventura 13 și ulterioare:
- Modificați setările DNS:
- Încercați să vă conectați computerul Mac la o altă rețea de internet (de exemplu, utilizând hotspotul telefonului).
- Reinstalați Bitdefender:
- Dacă erorile de actualizare persistă pe Mac, reinstalați Bitdefender:
- Urmați instrucțiunile din articolul Cum să instalați Bitdefender Antivirus pentru Mac.
- Vechea aplicație Bitdefender va fi eliminată automat în timpul instalării.
- Dacă erorile de actualizare persistă pe Mac, reinstalați Bitdefender:
- Contactați asistența:
- Dacă niciunul dintre pașii de mai sus nu funcționează, contactați asistența Bitdefender cu detaliile codului de eroare.