Aici puteți afla mai multe informații cu privire la funcția Bitdefender Protecție pentru e-mail, furnizori de e-mail suportați, funcționalități și alte subiecte importante pentru clienții noștri.
Ce este Protecția pentru e-mail?
Funcția Bitdefender Protecție pentru e-mail de la Bitdefender detectează e-mailurile spam, infectate și de phishing atunci când vă verificați e-mailurile în browser. E-mailurile primite sunt filtrate indiferent ce browser sau dispozitiv folosiți.
Protecție pentru e-mail este o caracteristică premium disponibilă pentru următoarele planuri de abonament:
- Bitdefender Premium Security
- Bitdefender Premium Security Plus
- Bitdefender Security for Creators
- Bitdefender Ultimate Security
- Bitdefender Ultimate Security Plus
- Bitdefender Ultimate Small Business Security
Video
- Protecția pentru e-mail: Opriți spam-ul, phishing-ul și e-mailurile malițioase cu Bitdefender
Ce furnizori de e-mail funcționează cu Protecția pentru e-mail ?
Protecția pentru e-mail funcționează cu următorii furnizori de servicii e-mail:
Gmail (gmail.com, mail.google.com, googlemail.com)
Outlook (outlook.com, hotmail.com, live.com, livemail.com, msn.com, windowslive.com)
Câte conturi de email suportă Protecția pentru e-mail?
- Abonament de tip Family: Permite fiecărui membru al familiei să protejeze până la 2 conturi de e-mail.
- Abonament individual: Protejează până la 2 conturi de e-mail per abonament. Această limită este specifică pentru fiecare abonament care dispune de funcția "Protecție pentru e-mail", nu contului de utilizator Bitdefender Central.
Protecția pentru e-mail poate detecta retroactiv e-mailurile infectate?
Nu scanează e-mailurile care se aflau deja în inbox înainte de configurare.
În urma configurării, Protecția pentru e-mail va începe să scaneze numai e-mailurile noi. Fiecare e-mail nou va fi marcat ca fiind sigur sau periculos cu etichetă verde sau roșie ca în imaginea de mai jos, în funcție de rezultatele scanării.

Etichetele sigur/periculos apar doar în browser sau și în aplicații e-mail?
După configurarea funcției de protecție a e-mailurilor Bitdefender, etichetele care indică e-mailurile sigure/periculoase vor fi vizibile în browserele web. Fiind în primul rând o soluție de webmail, măsura în care aceste etichete apar în aplicațiile de e-mail precum Outlook, Apple Mail, Thunderbird etc poate varia.
Care este diferența dintre Antispam și Protecție pentru e-mail?
Bitdefender Antispam este conceput pentru a funcționa cu aplicații de email precum Mozilla Thunderbird și Microsoft Outlook. Aceasta detectează doar e-mailurile spam.
Pe de altă parte, Protecția pentru e-mail oferă protecție în browserele web. În plus, poate detecta toate tipurile de amenințări cibernetice în e-mailurile primite, nu doar spam.
Cum se configurează Protecția pentru e-mail?
Pentru a activa Protecția pentru e-mail, urmați acești pași:
1. Deschideți soluția de securitate Bitdefender instalată pe calculatorul Windows sau Mac.
2. Faceți clic pe panoul Protecție > Protecție pentru e-mail > Începe.
- pe Windows

- pe Mac

3. Selectați furnizorul de e-mail.

4. Conectați-vă la contul de e-mail.

5. Urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a acorda permisiunile necesare, astfel încât Bitdefender să poată proteja contul de e-mail.
- Gmail

- Outlook


6. După finalizarea procesul de configurare, Bitdefender vă va informa că e-mailul dvs. este protejat.

Pentru a dezactiva sau elimina Protecția pentru e-mail pentru un cont Gmail sau Outlook, utilizați aplicația Bitdefender de pe computer sau Bitdefender Central: Din aplicația Bitdefender (Windows/Mac) Din Bitdefender Central (web)Cum dezactivez Protecția pentru e-mail Bitdefender?

