Confidențialitate Cont: Nu am primit Codul de Validare

Funcția Confidențialitate cont din Bitdefender Mobile Security verifică dacă a fost spart contul dumneavoastră de e-mail. Cu atât de multe site-uri și aplicații renumite care emit avertismente despre scurgerile de informații legate de bazele de date, este ușor de pierdut evidența conturilor expuse. Funcția de Confidențialitate cont vă anunță atunci când datele sensibile sunt expuse riscului și vă permite să luați măsuri în funcție de starea acestora.

Când adăugați un nou cont de e-mail în secțiunea Confidențialitate cont, un cod de validare este trimis la respectiva adresă de e-mail. Dacă nu ați primit codul de validare în câteva ore de la introducerea adresei de e-mail, iată ce trebuie să faceți.

 

 

1. CĂUTAȚI ÎN SPAM

De obicei, codul de validare este trimis prin e-mail în câteva minute. Dacă nu ați primit mesajul în căsuța de e-mail, verificați și folderul „Spam” pentru a găsi codul. Este posibil ca e-mailul să fi fost clasificat accidental de serviciul de e-mail ca spam și mutat în folderul Spam (Junk Mail).

 

2. SCRIEȚI CORECT E-MAILUL

Dacă nu ați primit e-mailul de validare nici în Spam, este posibil ca adresa să fie scrisă greșit. Verificați dacă adresa de e-mail este corectă în secțiunea Confidențialitate din Bitdefender Mobile Security. Ștergeți e-mailul incorect: deschideți secțiunea Confidențialitate cont, țineți apăsat pe contul e-mail introdus greșit, apoi glisați la stânga și alegeți Ștergere. După aceea, atingeți butonul ADĂUGARE CONT și introduceți e-mailul corect.

 

3. TRIMITEȚI UN NOU COD

Dacă adresa de e-mail a fost introdusă corect, dar e-mailul nu apare nici în Spam, introduceți de trei ori la rând un cod incorect format din cel puțin patru caractere. Exemplu: 1234. Apăsați Validare după fiecare cod. După trei încercări nereușite, veți vedea opțiunea Retrimitere. Atingeți acest buton pentru a trimite un alt cod prin e-mail.