Bitdefender Mobile Security pentru Android: Întrebări frecvente

1. De ce are nevoie Bitdefender Mobile Security pentru Android de o conexiune la internet?

Aplicația trebuie să comunice cu serverele Bitdefender pentru a determina starea de securitate a aplicațiilor scanate și a paginilor web pe care le vizitezi, precum și pentru a primi comenzi de la contul tău Bitdefender, la folosirea funcțiilor Antifurt.

 

2. Pentru ce are nevoie Bitdefender Mobile Security pentru Android de fiecare permisiune?

Acces Internet: utilizat pentru comunicarea Cloud.

• Citire stare și identitate telefon: utilizată pentru a detecta dacă dispozitivul este conectat la internet și pentru a extrage anumite informații despre dispozitiv necesare pentru a crea o identitate unică pentru comunicarea cu Cloud-ul Bitdefender.

Citește și scrie marcaje în browser: Modulul Securitate web șterge siteurile rău intenționate din istoricul tău de navigare.

Citire date jurnal: Bitdefender Mobile Security detectează urmele activității programelor periculoase din jurnalele Android.

Locație: Necesară pentru localizare la distanță.

Cameră: necesar pentru Instantanee.

Storage: utilizat pentru a permite funcției de Scanare malware să verifice cardul SD.

 

3. Cum pot opri trimiterea către Bitdefender a informațiilor despre aplicațiile suspecte?

În mod implicit, Bitdefender Mobile Security pentru Android trimite rapoarte către serverele Bitdefender cu privire la aplicațiile suspecte pe care le instalezi. Aceste informații sunt esențiale pentru îmbunătățirea detectării amenințărilor și ne poate ajuta să îți oferim o experiență mai bună în viitor. În cazul în care dorești să nu ne mai trimiți informații despre aplicațiile suspecte:

1. Apasă pe  BMS Android More Mai mult din bara de navigare din partea de jos.

2. Alege BMS Android Settings Setări.

3. Dezactivează opțiunea Detectare în cloud din zona Scanare malware.

 

4. Unde pot vedea detalii despre activitatea aplicației?

Bitdefender Mobile Security pentru Android păstrează un jurnal al tuturor acțiunilor importante, modificărilor de stare și al altor mesaje critice legate de
activitatea sa. Pentru accesare, vizualizați care este activitatea aplicației:

1. Apasă pe  BMS Android More Mai mult din bara de navigare din partea de jos.

2. Atinge Rapoarte. În fereastra RAPOARTE SĂPTĂMÂNALE poți accesa rapoartele care sunt generate în fiecare săptămână, iar în fereastra JURNAL ACTIVITATE poți vizualiza informații despre activitatea aplicației tale Bitdefender.

 

5. Am uitat codul PIN pe care l-am configurat pentru protejarea aplicației. Ce fac?

1. Accesează Bitdefender Central.

2. Atinge  00-iOS menu icon  din colțul din stânga sus al ecranului și apoi selectează Dispozitivele mele.

3. Atinge cardul dispozitivului Android dorit și apoi accesează opțiunea Redenumeste din partea superioară dreaptă a paginii.

4. Selectează Setări.

5. Recuperează codul PIN din câmpul PIN aplicație.

 

6. Cum pot schimba codul PIN pe care l-am configurat pentru Blocare aplicații și Antifurt?

Dacă dorești să modifici codul PIN pe care l-ai configurat pentru Blocare aplicații și Antifurt:

1. Apasă  BMS Android More Mai mult din bara de navigare din partea de jos.

2. Apasă BMS Android Settings Setări.

3. Atinge COD PIN de siguranță în secțiunea Anti-furt.

4. Tastează codul PIN actual.

5. Tastează noul cod PIN pe care dorești să îl configurezi.

 

7. Cum pot dezactiva funcția Blocare aplicații?

Nu există o opțiune de dezactivare a funcției Blocare aplicații, dar o poți opri cu ușurință prin debifarea casetelor de lângă aplicațiile selectate după introducerea codului PIN sau amprentei de validare configurate.

 

8. Cum pot configura o altă rețea wireless ca fiind de încredere?

Mai întâi, trebuie să îți conectezi dispozitivul la rețeaua wireless pe care dorești să o configurezi ca fiind sigură. Apoi urmează pașii de mai jos:

1. Apasă  BMS Android More Mai mult din bara de navigare din partea de jos.

2. Apasă BMS Android Settings Setări.

2. Alege Deblocare Inteligentă din secțiunea BMS Android App Lock Blocare Aplicații.

3. Atinge ADAUGĂ in dreptul rețelei Wi-Fi pe care dorești să o setezi ca fiind sigură.

 

9. Cum pot renunța la afișarea fotografiilor realizate de dispozitivele mele?

Pentru a nu mai afișa fotografiile realizate de dispozitivele tale:

1. Accesați Bitdefender Central.

2. Atinge pictograma  central my account din partea superioară dreaptă a paginii.

3. Selectează Setări din meniu.

4. Dezactivează opțiunea Afișează/nu afișa foto instant de dispozitivele tale.

 

10. Cum pot efectua cumpărături online în siguranță?

Cumpărăturile online prezintă riscuri mari atunci când sunt ignorate anumite detalii. Pentru a nu deveni victima unei fraude, îți recomandăm următoarele:

Păstrează securitatea ta actualizată.

Trimite plăți online numai dacă este asigurată protecția cumpărătorului.

Folosește un VPN atunci când te conectezi la internet prin intermediul unor rețele wireless publice sau nesecurizate.

Atenție la parolele atribuite conturilor tale online. Acestea trebuie să fie puternice și să includă litere mari și mici, numere și simboluri (@, !, %, #, etc.).

Asigură-te că informațiile sunt trimise prin intermediul unor conexiuni sigure. Extensiile site-urilor online trebuie să fie HTTPS://, nu HTTP://.

 

11. De ce să folosesc Bitdefender VPN?

Trebuie să procedezi cu atenție atunci când accesezi, descarci sau încarci conținut pe internet. Pentru a te asigura că rămâi în siguranță în timp ce navighezi pe internet, îți recomandăm să folosești Bitdefender VPN în următoarele situații:

când dorești să te conectezi la rețele wireless publice

când dorești să accesezi conținut care în mod normal este restricționat în anumite zone, indiferent dacă ești acasă sau în străinătate

când dorești să-ți păstrezi confidențialitatea datelor tale personale (nume de utilizator, parole, datele cardului de credit etc.)

când dorești să-ți ascunzi adresa IP

 

12. Bitdefender VPN va avea un impact negativ asupra nivelului de încărcare a bateriei dispozitivului meu?

Funcția Bitdefender VPN este proiectată pentru a-ți proteja datele personale, pentru a-ți ascunde adresa IP atunci când ești conectat la rețele wireless nesecurizate și pentru a-ți permite să accesezi conținut restricționat în anumite țări. Pentru a evita consumarea inutilă a bateriei, îți recomandăm să folosești funcția VPN numai atunci când ai nevoie de ea și să te deconectezi atunci când ești offline.

 

13. De ce este redusă viteza de navigare pe internet atunci când sunt conectat prin Bitdefender VPN?

Funcția Bitdefender VPN este proiectată pentru a-ți oferi o experiență de navigare pe internet cu impact redus asupra resurselor, însă, cu toate acestea, conexiunea la internet sau distanța serverului la care te conectezi pot cauza încetiniri. În acest caz, dacă este absolut necesar să te conectezi din locația ta la un server găzduit la mare distanță (de ex. din SUA la China), îți recomandăm să permiți funcției Bitdefender VPN să te conecteze automat la cel mai apropiat server sau să găsească un server mai apropiat de locația ta actuală.

 

14. Pot schimba contul Bitdefender legat la dispozitivul meu?

Da, poți schimba cu ușurință contul Bitdefender asociat dispozitivului dvs. urmând pașii de mai jos:

1. Apasă  BMS Android More Mai mult din bara de navigare din partea de jos.

2. Atinge adresa ta de e-mail.

3. Atinge Deconectează-te de la contul tău. Dacă a fost configurat un cod PIN, ți se solicită să îl introduci.

4. Confirmă alegerea.

5. Introdu adresa e-mail și parola contului tău în câmpurile corespunzătoare și selectează AUTENTIFICARE.

 

15. Ce impact va avea Bitdefender Mobile Security pentru Android asupra performanței dispozitivului și a autonomiei bateriei?

Impactul este extrem de redus. Aplicația rulează numai atunci când este absolut necesar – inclusiv la instalare și în timpul utilizării interfeței – sau atunci când efectuezi o verificare de siguranță. Bitdefender Mobile Security pentru Android nu rulează în fundal atunci când efectuezi apeluri telefonice, când scrii mesaje sau te joci.

 

16. Ce este Administratorul pentru dispozitiv?

Administratorul dispozitivului este o caracteristică Android care acordă Bitdefender Mobile Security permisiunile necesare pentru a efectua anumite sarcini de la distanță. Fără aceste drepturi, blocarea de la distanță nu ar funcționa și comanda de ștergere a datelor de pe dispozitiv nu ar putea elimina complet informațiile tale. Dacă dorești să ștergi aplicația, asigura-te că revoci aceste privilegii înainte de a efectua dezinstalarea din Setări > Securitate > Selectare administratori dispozitiv.

 

17. Cum se poate remedia eroarea "Token Google inexistent" care apare la autentificarea în Bitdefender Mobile Security?

Această eroare apare atunci când dispozitivul tău nu este asociat cu un cont Google sau este asociat cu un cont, dar o problemă temporară împiedică conectarea la Google. Încearcă una dintre următoarele soluții:

Mergi la Setări > Aplicații > Gestionați aplicațiile > Bitdefender Mobile Security și apasă pe Ștergeți datele. Apoi încearca din nou să te autentifici.

Asigură-te că dispozitivul tău este asociat cu un cont Google. Pentru a verifica, mergi la Setări > Conturi și sincronizare și vezi dacă apare
vreun cont în secțiunea Gestionați conturile. Dacă nu apare niciun cont, adaugă contul tău, repornește dispozitivul și încearcă să te autentifici din nou din Bitdefender Mobile Security.

Repornește dispozitivul și încearcă să te autentifici din nou.

 

18. În ce limbi este disponibil Bitdefender Mobile Security pentru Android?

În prezent, Bitdefender Mobile Security pentru Android este disponibil în următoarele limbi:

 Engleză  Franceză Germană  Română

Greacă Maghiară  Italiană Japoneză

Coreeană Poloneză  Portugheză  Rusă 

Portugheză braziliană  Cehă Olandeză  Spaniolă

Suedeză Thailandeză Turcă Vietnameză

Alte limbi vor fi adăugate în versiunile viitoare. Repornește dispozitivul și încearca să te autentifici din nou.Pentru a modifică limba interfeței
Bitdefender Mobile Security, mergi la setările Limbă & tastatură ale dispozitivului tău și setează dispozitivul la limba pe care dorești să o utilizezi.

A fost util acest articol?
Rating: 1.0. From 3 votes.
Please wait...

Sorry about that

How can we improve it?

For any issues with Bitdefender you can always contact us using this form

Videoclipuri populare "Cum să"