Această situație apare când ai două programe Antivirus for Mac enumerate la Login Items sau când ai efectuat din greșeală un duplicat al folderului Bitdefender.
Pentru a rezolva această problemă, respectă pașii următori:
Șterge Antivirus for Mac din lista Login Items
1. Efectuează clic pe sigla Apple din colțul din stânga sus al ecranului, apoi selectează Preferințe de sistem.
2. Accesează Users & Groups și selectează Login Items.
3. Selectează Antivirus for Mac și efectuează clic pe butonul “–“ pentru a șterge acest element.
4. Repornește Mac-ul în modul Safe Boot. Pentru a face asta, urmează instrucțiunile prezentate în acest articol.
5. Repornește Mac-ul în mod normal apoi.
Verifică dacă există foldere Bitdefender duplicat și șterge-le
1. Mergi la Aplicații.
În directorul Aplicații ar trebui să existe un alias pentru Antivirus pentru Mac (cu o dimensiune de 46 octeți) și un director Bitdefender cu fișierul executabil VPN și programul de dezinstalare Antivirus for Mac. Îți poți da seama că este un alias deoarece are o săgeată curbată mică pe pictograma sa. Șterge orice director duplicat care se regăsește aici.
Asigură-te că nu ștergi directorul Bitdefender cu fișierul executabil VPN și programul de dezinstalare.
OBSERVAȚIE: Dacă aveți orice alte pictograme sau alte foldere legate de Bitdefender, mutați-le în Trash (Coșul de gunoi). Folderul Bitdefender trebuie să se afle numai în /Library.
2. Golește Trash (Coșul de gunoi) și repornește Mac-ul în modul Safe Boot. Pentru a face asta, urmează instrucțiunile prezentate în acest articol.
3. Repornește Mac-ul tău în mod normal