Cum se generează un jurnal de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN

Acest articol ilustrează modul în care puteți obține un jurnal de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN cu ajutorul Bitdefender Support Tool. Atunci când întâmpinați orice erori VPN pe un PC cu Windows, jurnalele de depanare îi pot ajuta pe tehnicienii Bitdefender să identifice și să izoleze cauza problemei. Instrumentul de asistență colectează jurnalele de sistem și de produs necesare pentru depanarea problemelor cu Bitdefender VPN.

Aceste jurnale de depanare nu sunt generate automat. Trebuie să le activați mai întâi urmând instrucțiunile de mai jos atunci când soluția de securitate Bitdefender este instalată pe computer:

 

1.    Copiați calea de mai jos selectând tot rândul scris cu caractere îngroșate și apoi apăsați simultan tasta Ctrl și tasta C de pe tastatură. Sau faceți clic dreapta pe textul selectat și alegeți Copy (Copiere) în meniul deschis. Simbolul procentual % trebuie să fie inclus.

 

%Program Files%\Bitdefender\Bitdefender Security\supporttool.exe

 

 

2.     În continuare, țineți apăsate simultan tasta cu logo-ul Windows și tasta R de pe tastatură.

Comandă rapidă pentru Windows: ⊞ + R

Comandă rapidă Windows: ⊞ + R

 

 

3.     Fereastra de comandă Run este imediat afișată în colțul din stânga jos al ecranului. Vă rugăm să lipiți textul pe care l-ați copiat mai devreme în câmpul din această fereastră, apoi apăsați Ctrl+V pe tastatură.

Când sunteți gata, apăsați tasta Enter sau faceți clic pe butonul OK.
ferastra Run

 

 

4.     În continuare, faceți clic pe Încercați să reproduceți problema (Try to reproduce the issue) atunci când instrumentul de asistență Bitdefender apare pe ecran.

Generarea unui jurnal de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN

 

 

5.     Pentru a confirma acțiunea, apăsați butonul Start în fereastra de dialog care apare.

butonul Start

 

 

6.     Așteptați aproximativ 10 secunde și apoi încercați să vă conectați la Bitdefender VPN sau efectuați acțiunea care declanșează anomalia pe care o întâmpinați. Dacă tehnicianul Bitdefender v-a oferit un set special de instrucțiuni, vă rugăm să le urmați întocmai.

 

 

7.     După ce problema VPN se manifestă, apăsați butonul Terminare (Finish) din partea de sus a ecranului.

butonul Finish

 

 

8.     Acest lucru vă va conduce la meniul anterior al Bitdefender Support Tool. Aici este important să:

    • Selectați Error and Crash în lista derulantă a categoriei de probleme.
    • Furnizați o descriere detaliată a situației pe care o întâmpinați, precum și a pașilor pe care i-ați efectuat în timp ce ați încercat să o reproduceți.
    • Apoi apăsați butonul Confirmă biletul.

Generarea unui jurnal de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN

 

 

9.     Înainte de a ne trimite cererea, va trebui să bifați căsuța din partea de jos a ecranului și să fiți de acord să permiteți Bitdefender să colecteze și să trimită informații de depanare legate de situația dumneavoastră.

 

10.     În continuare, faceți clic pe butonul Creare pachet de depanare.

Generarea unui jurnal de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN

 

 

11.     Procesul de colectare a informațiilor va dura câteva minute pentru a se încheia.

Generarea unui jurnal de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN

 

 

12.     La final, se va crea pe desktop un fișier de tip arhivă numit BDSP_[numele PC]_[data curentă]. Acesta conține jurnalul de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN.

Încărcați acest fișier pe platforma de partajare care v-a fost comunicată prin e-mail de către tehnicianul Bitdefender, apoi anunțați-ne pentru a putea demara analiza cazului.

Jurnal de diagnosticare pentru depanarea Bitdefender VPN - BDSP