Conexiunea mea la internet este lentă

Această situație poate apărea după instalarea Bitdefender. Problema poate fi cauzată de erori de configurare a firewall-ului Bitdefender.

Pentru a remedia această situație, urmează acești pași:

1. Deschide fereastra Bitdefender.

2. Accesează fereastra Protecție.

3. Din panoul FIREWALL, dă clic pe buton pentru a-l dezactiva.

4. Verifică dacă după oprirea Bitdefender firewall, conexiunea la internet s-a îmbunătățit.

Dacă nu se remediază viteza redusă a conexiunii la Internet, este posibil ca situația să nu fie cauzată de Bitdefender. Contactează furnizorul de servicii de internet pentru a verifica dacă conexiunea este funcțională la parametrii optimi.

 

În cazul în care conexiunea la internet s-a îmbunătățit după dezactivarea firewallului Bitdefender, urmează acești pași:

1. Deschide fereastra Bitdefender.

2. Accesează fereastra Protecție.

3. Din panoul FIREWALL, dă clic pe buton pentru a-l dezactiva.

4. Apasă butonul Setări setăridin panoul Firewall.

5. În această fereastră, selectează fila Setări.

6. Oprește optiunea Protecție impotriva scanării porturilor.

7. Mergi la Modifică setările de vizibilitate.

8. Setează butonul corespunzător adaptorului tău de rețea în poziția Oprit.

9. Acum accesează fila Adaptoare rețea.

10. Efectuează clic pe căsuța corespunzătoare adaptorului tău de rețea și selectează Acasă/Birou.

11. Închide Bitdefender, repornește calculatorul și verifică viteza conexiunii la internet.