Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Ce fac dacă întâmpin o problemă tehnică? (Cum generez un log de support tool?)

Există cazuri extrem de rare în care Bitdefender nu funcționează perfect.

Pentru a putea analiza și rezolva rapid o astfel de situație, este necesar ca, atunci când deschideți un ticket la departamentul de suport Bitdefender, să trimiteți și:

• o descriere detaliată a situației întâmpinate

• dacă se aplică, o captură de ecran cu mesajul de eroare pe care îl primiți

• un log de support tool

 

Pentru a genera un log de support tool, puteți urma instrucțiunile prezentate într-unul dintre articolele menționate mai jos:

 

Cum generez un log de support tool dacă nu am Bitdefender instalat

 

Cum generez un log de support tool dacă am Bitdefender instalat

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite