Cum se resetează sau se elimină parola setată pentru setările Bitdefender

Pierderea accesului la setările Bitdefender din cauză că ați uitat parola setată în Setări → General poate fi frustrantă, dar există modalități de a redobândi accesul la setările produsului fără a compromite securitatea dispozitivului dvs. Urmând pașii descriși în acest ghid, veți putea reseta sau elimina parola de la setările Bitdefender și veți putea redobândi controlul asupra preferințelor dvs. de securitate.

 

Metoda 1: Dezinstalați & Reinstalați Bitdefender

Dacă metoda de mai sus nu funcționează sau dacă v-ați abonat la un alt abonament, puteți reinstala Bitdefender. Această acțiune vă va reconfigura soluția de securitate Bitdefender la setările implicite.

Iată cum să dezinstalați și să reinstalați cu ușurință Bitdefender pe computerul dumneavoastră: https://www.bitdefender.com/consumer/support/answer/13429/

 

Metoda 2: Utilizați contul central Bitdefender

Dacă v-ați abonat la Bitdefender Small Office Security, puteți crea o parolă pentru a proteja setările soluției de securitate pe toate dispozitivele care fac parte din acel abonament.

Iată cum să dezactivați parola pentru setări atunci când utilizați Bitdefender Small Office Security:

1. Conectați-vă la contul dumneavoastră Bitdefender Central la https://central.bitdefender.com
2. Selectați Dispozitivele mele în meniul din stânga și faceți clic pe Set administrator password.

password protect Bitdefender settings
3. Dezactivați opțiunea Administrator Password din cadrul secțiunii My Devices. Culoarea comutatorului se va schimba din albastru în gri.

Administrator password
Parola setată pentru setările Bitdefender va fi dezactivată pe toate dispozitivele care utilizează abonamentul Bitdefender Small Office Security.

  • Dacă doriți să configurați o nouă parolă pentru setări, activați din nou Parola administratorului și introduceți parola aleasă de dumneavoastră, apoi faceți clic pe "Set Password" pentru a finaliza procesul.