Acest articol vă ajută să integrați bara de instrumente Bitdefender Antispam atunci când aceasta nu apare în aplicația de e-mail Microsoft Outlook. În zona superioară a ferestrei acestui clientul de e-mail ar trebui să vedeți fila Bitdefender Antispam, așa cum se arată mai jos. Bara de instrumente Antispam vă ajută să gestionați protecția antispam direct din clientul dvs. de e-mail.

Pasul 1: Verificați dacă aveți un PC cu procesor ARM
Bara de instrumente Bitdefender Antispam nu este compatibilă cu sistemele Windows dotate cu procesoare ARM.
Pentru a afla dacă aveți un calculator bazat pe ARM, urmați instrucțiunile din acest articol:
Pasul 2: Asigurați-vă că sunteți conectat ca Administrator
Bara de instrumente Antispam funcționează numai cu conturile Windows care au drepturi de administrator local.
Pentru a verifica tipul contului dvs., consultați acest ghid:
Pasul 3: Verificați compatibilitatea cu aplicația de e-mail
Bara de instrumente Bitdefender Antispam este compatibilă cu:
- Microsoft Outlook versiunile 2007, 2010, 2013, 2016, 2021
- Mozilla Thunderbird versiunea 14 și mai recente
Dacă aplicația dvs. de e-mail nu este compatibilă, Bitdefender va scana în continuare e-mailurile pentru spam și malware atâta timp cât utilizați setările implicite ale contului (POP3 pe portul 110 pentru serverul de intrare; SMTP pe portul 25 pentru serverul de ieșire).
Pasul 4: Asigurați-vă că funcția Antispam este activă
1. Mai întâi, închideți clientul de e-mail. Apoi accesați meniul Protecție din soluția de securitate Bitdefender și verificați dacă modulul Antispam este pornit.
2. După ce v-ați asigurat că modulul Antispam este activ în Bitdefender, mergeți la meniul Start
din Windows, tastați cmd apoi faceți clic dreapta pe Command Prompt și selectați Run as Administrator. În fereastra Command Prompt care apare pe ecran introduceți sau copiați și lipiți următoarele comenzi:
cd %ProgramFiles%\Bitdefender\Bitdefender Security App\ și apăsați tasta Enter.
bdagent /stop apoi apăsați Enter și așteptați câteva secunde.
bdagent și apăsați Enter.
3. Acum, deschideți clientul de e-mail și verificați dacă bara de instrumente Antispam este vizibilă.
Pasul 5: Înregistrați din nou bara de instrumente Antispam în Outlook
Dacă este prima dată când apare această problemă, este posibil ca bara de instrumente Bitdefender Antispam să nu fie înregistrată. Pentru a rezolva această problemă, urmați pașii de mai jos în timp ce Outlook este închis:
1. Apăsați meniul Start
din Windows și scrieți cmd apoi faceți clic dreapta pe Command Prompt în rezultatele căutării și selectați Run as Administrator.
2. În fereastra Command Prompt care apare pe ecran introduceți următoarele comenzi, una după alta:
regsvr32 -u "%ProgramFiles%\Bitdefender\Bitdefender Security App\bdo.dll" și apăsați tasta Enter.
regsvr32 "%ProgramFiles%\Bitdefender\Bitdefender Security App\bdo.dll" și apăsați Enter.
Dacă folosiți un sistem de operare pe 64 de biți și Microsoft Office x64, comenzile sunt următoarele:
regsvr32 -u "%ProgramFiles%\Bitdefender\Bitdefender Security App\antispam32\bdo.dll" și apăsați tasta Enter.
regsvr32 "%ProgramFiles%\Bitdefender\Bitdefender Security App\antispam32\bdo.dll" și apăsați Enter.
3. Reporniți calculatorul și verificați dacă Bara de instrumente Antispam s-a încărcat în Microsoft Outlook.
Pasul 6: Reactivați add-in-ul Antispam în Outlook
Dacă nu este prima dată când întâmpinați această problemă și/sau dacă pașii de mai sus nu au avut succes:
1. Deschideți Microsoft Outlook și accesați
- Pentru Outlook 2007: Tools | Trust Center | Add-Ins | Manage -> COM Add-Ins -> GO
- Pentru Outlook 2010 și versiunile mai noi: File | Options | Add-Ins | Manage -> COM Add-Ins -> GO
2. În fereastra care va apărea, ar trebui să vedeți componenta Bitdefender Antispam:
- Dacă plug-in-ul Bitdefender Antispam nu există în lista de Add-Ins, atunci componenta nu este înregistrată. Trebuie fie să rulați comenzile prezentate mai sus, fie să folosiți butonul Add. Navigați până la folderul C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security App (sau C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Security App\antispam32 pentru Outlook pe 64 biți) , selectați bdo.dll și faceți clic pe OK. După aceea, asigurați-vă că această componentă este bifată, apoi faceți clic pe OK și reporniți Outlook.
- Dacă Bitdefender Antispam există și opțiunea este bifată, dar bara de instrumente nu apare sau caseta se debifează automat după ce reporniți Outlook, atunci această situație se datorează unei erori Outlook. Pentru a remedia acest lucru vă rugăm să deschideți Outlook, faceți clic pe File, selectați Options, apoi faceți clic pe Add-Ins (Suplimente). În partea de jos a ferestrei, în câmpul de lângă Manage (Administrare), selectați Disabled Items (Elemente dezactivate) din lista derulantă și faceți clic pe Go. Acum, veți vedea o nouă fereastră de dialog din care puteți activa suplimentele Outlook. Pur și simplu bifați add-in-ul Bitdefender Antispam pentru a-l activa.
După ce ați finalizat această operațiune, veți putea folosi bara de instrumente Bitdefender Antispam.