Bitdefender Central a oprit în mod oficial suportul pentru browserul web Internet Explorer.
Mai exact, încetarea suportului înseamnă că site-ul Bitdefender Central va fi inaccesibil din Internet Explorer. De asemenea, Bitdefender încetează să mai dezvolte în mod activ, să ofere compatibilitate și suport tehnic pentru acest browser web. Dacă folosiți Internet Explorer 11 sau o versiune anterioară pentru a accesa https://central.bitdefender.com, veți experimenta o pierdere totală a funcționalității acestei pagini web.
Pe măsură ce tehnologiile evoluează, Microsoft a anunțat încheierea suportului pentru Internet Explorer privind o serie de aplicații și servicii din 2021. Browserul Internet Explorer va fi eliminat și nu va mai primi suport din partea companiei începând din 15 iunie 2022, în timp ce Windows 11 va fi livrat doar cu Microsoft Edge. Întrucât Internet Explorer 11 nu va mai primi actualizări de securitate, acesta devine un browser web învechit, cu vulnerabilități expuse. Microsoft și Bitdefender pun accentul pe securitatea informatică. Ca urmare, Bitdefender Central renunță la Internet Explorer. Acest browser web învechit nu mai este compatibil cu Bitdefender Central.
Pentru a putea accesa Bitdefender Central și pentru a vă proteja calculatorul cu Bitdefender după luna noiembrie 2021, vă rugăm să folosiți un browser mai recent.
Dacă vă numărați printre cei afectați, vă recomandăm să instalați noul browser Microsoft Edge pentru cea mai bună experiență de utilizare pe Windows 11, Windows 10, Windows 8 și Windows 7. Alternativ, puteți trece la un alt browser web modern si securizat precum unul dintre cele enumerate mai jos, atunci când vă accesați contul online Bitdefender Central.