Cum se poate configura Profilul de lucru

Rularea mai multor sarcini la serviciu, cum ar fi trimiterea de e-mail-uri, comunicarea video cu colegi aflați la distanță sau lucrul cu aplicații de proiectare, vă pot afecta performanțele sistemului. Profilul de lucru a fost creat să te ajute să îmbunătățești eficiența de lucru prin dezactivarea unora dintre serviciile și sarcinilor de întreținere care funcționează în fundal.

În funcție de activitatea ta, se aplică următoarele setări ale produsului la activarea Profilului lucru:

• Toate alertele și pop-upurile BitDefender sunt dezactivate.

• Actualizarea automată este amânată

• Scanările programate sunt amânate.

• Modulul Asistență pentru căutare este dezactivat.

• Notificările privind ofertele speciale sunt dezactivate.

Poți configura măsurile luate de Bitdefender în Profilul lucru prin urmarea instrucțiunilor de mai jos:

1. Accesați fereastra Securitate din interfața principală Bitdefender.

2. Selectați secțiunea PROFILURI.

3. Faceți clic pe butonul CONFIGUREAZĂ din zona Profil Lucru.

4. Selectează setările de sistem pe care dorești să le aplici prin bifarea uneia sau mai multor opțiuni afișate în noua fereastră.

Dacă Bitdefender mnu intră automat în modul Profil de lucru atunci când lansezi o anumită aplicație de lucru, poți adăuga aplicația manual în Listă aplicații:

• Efectuează clic pe butonul Listă aplicații.

• Faceți clic pe Add.

• În noua fereastră, navighează la fișierul executabil al aplicației și selectează-l.

• Efectuează clic pe OK pentru adăugare în listă.

5. Efectuează clic pe Salvare pentru a închide ferestrele.