Există situații când serviciul responsabil pentru monitorizarea sistemului de fișiere OS X reindexează unitatea de disc pe termen nedeterminat - acest lucru se întâmplă datorită mai multor modificări de fișiere în sistem. Când se întâmplă acest lucru poți întâmpina întârzieri pe Mac-ul tău deoarece Antivirus for Mac preia informații din serviciul respectiv și deci realizează scanări continuu.
Pentru a soluționa această situație, te rugăm să reindexezi manual Spotlight. Iată cum poți face acest lucru:
1. Dezactivează Scutul Bitdefender urmând pașii de mai jos:
• Deschide fereastra principală Bitdefender.
• Efectuează clic pe Preferințe.
• În secțiunea Protecție, debifează căsuța de lângă Scut Bitdefender.
2. Deschide Preferințe sistem.
3. Deschide Spotlight și selectează secțiunea Confidențialitate.
4. Trage unitatea Macintosh HD (disc de pornire) în fereastra Spotlight și efectuează clic pe OK când se solicită.
5. După 3-5 secunde, selectează unitatea Macintosh HD din lista Spotlight și efectuează clic pe ” – ” pentru a o șterge
6. Spotlight va începe reindexarea unității de disc. În funcție de dimensiunea unității, este posibil să dureze puțin. Poți verifica dacă indicele a fost recreat prin efectuarea unei căutări cu Spotlight.
7. Repornește funcția Autopilot.