Cum poți reconstrui indicele Spotlight

Există situații când serviciul responsabil pentru monitorizarea sistemului de fișiere OS X reindexează unitatea de disc pe termen nedeterminat - acest lucru se întâmplă datorită mai multor modificări de fișiere în sistem. Când se întâmplă acest lucru poți întâmpina întârzieri pe Mac-ul tău deoarece Antivirus for Mac preia informații din serviciul respectiv și deci realizează scanări continuu.

Pentru a soluționa această situație, te rugăm să reindexezi manual SpotlightIată cum poți face acest lucru:

1. Dezactivează Scutul Bitdefender urmând pașii de mai jos:

• Deschide fereastra principală Bitdefender.

• Efectuează clic pe Preferințe.

• În secțiunea Protecție, debifează căsuța de lângă Scut Bitdefender.

2. Deschide Preferințe sistem.

3. Deschide Spotlight și selectează secțiunea Confidențialitate.

1447 1

4. Trage unitatea Macintosh HD (disc de pornire) în fereastra Spotlight și efectuează clic pe OK când se solicită.

1447 2

5. După 3-5 secunde, selectează unitatea Macintosh HD din lista Spotlight și efectuează clic pe ” – ” pentru a o șterge

6. Spotlight va începe reindexarea unității de disc. În funcție de dimensiunea unității, este posibil să dureze puțin. Poți verifica dacă indicele a fost recreat prin efectuarea unei căutări cu Spotlight.

1447 3

7. Repornește funcția Autopilot.