Cum poți personaliza notificările în modulul Asistență parentală Bitdefender

Atenție: Acest articol se referă la versiunea mai veche a Bitdefender Parental Control, care este în prezent în curs de eliminare treptată (End of Life) și de înlocuire cu o tehnologie mai avansată. Pentru informații și articole de asistență referitoare la noua versiune Parental Control, vă rugăm să vizitați acest link.

Poți administra notificările pe care le primești de la serviciul de Asistență parentală Bitdefender din platforma noastră Central.

1. Accesează Bitdefender Central și conectează-te la contul tău.

2. Mergi la fila Asistență parentală.

3. Efectuează clic pe Setări, în colțul din dreapta sus al ferestrei.

rapoarte1

4. Poți alege să primești notificări prin e-mail pentru următoarele situații dacă bifezi căsuțele corespunzătoare:

• Încercări de accesare a unor site-uri web blocate

• Încercări de accesare a unor aplicații blocate

• Copilul raportează că este în siguranță.

• Copilul părăsește zonele sigure sau intră în zonele restricționate.

• Apel telefonic sau mesaj SMS de la un număr de telefon blocat/necunoscut

• Înlăturare aplicație Asistență Parentală Facebook

NOTĂ: Poți de asemenea modifica adresa de e-mail către care sunt trimise notificările.