BSOD (ecranul albastru) întâlnit pe Windows 7 după instalarea Bitdefender (sau când încerci să deschizi Safepay)

În unele cazuri rare când instalezi Bitdefender pe calculatoare cu Windows 7 sau când încerci să deschizi Safepay, calculatorul tău se poate confrunta cu o problemă de tip BSOD (ecran albastru).

Ce se întâmplă de fapt: calculatorul nu mai răspunde când rulezi o aplicație care utilizează Platforma de filtrare Windows API în Windows. Bitdefender este o astfel de aplicație. Aceasta este o problemă a Windows și pentru a soluționa această situație, te rugăm să instalezi următorul Microsoft Hotfix. Urmează instrucțiunile de mai jos:

1. Deschide link-ul hotfix.

2. Acceptă contractul pentru a merge mai departe.

3. Introdu adresa ta de e-mail și specifică versiunea Windows pe care o ai, și apoi vei primi un e-mail cu hotfix.

4. Salvează link-ul de descărcare în calculatorul tău (link-ul este localizat în partea de jos a e-mail-ului).

5. Extrage conținutul arhivei care tocmai ai descărcat-o.

6. Apoi execută fișierul .msu rezultat.

Dacă această problemă persistă și după instalarea Microsoft hotfix, te rugăm să contactezi Departamentul nostru de asistență tegnică și să ne trimiți următoarele jurnale.