Contract de licență și prestări servicii pentru Soluțiile pentru companii

VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI CU ATENȚIE PREZENTUL DOCUMENT. ÎN NUMELE COMPANIEI PE CARE O REPREZENTAȚI, CONFIRMAȚI CĂ AVEȚI CAPACITATEA ȘI AUTORITATEA DE A ANGAJA RĂSPUNDEREA COMPANIEI ȘI CĂ AȚI CITIT, AȚI ÎNȚELES ȘI AȚI ACCEPTAT SĂ VĂ SUPUNEȚI CONDIȚIILOR PREVĂZUTE ÎN CELE CE URMEAZĂ.

DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU ACESTE CONDIȚII, NU UTILIZAȚI NICIO SOLUȚIE BITDEFENDER. CONTINUÂND SAU FOLOSIND ORI INIȚIIND ORICE DISCUȚIE CU BITDEFENDER ÎN ORICE MOD, DUMNEAVOASTRĂ (FIE CA PERSOANĂ FIZICĂ, FIE CA PERSOANĂ JURIDICĂ) CONFIRMAȚI CĂ AȚI ÎNȚELES ȘI AȚI ACCEPTAT PE DEPLIN PREZENTELE CONDIȚII.

DACĂ NU SUNTEȚI DE ACORD CU TOATE ACESTE CONDIȚII, VĂ RUGĂM SĂ TRIMITEȚI UN E-MAIL ÎN CARE SĂ VĂ EXPRIMAȚI REFUZUL LA: LEGAL@BITDEFENDER.COM.

 

Acest Contract de Licență și Servicii pentru Soluțiile Bitdefender (“Contractul”) reprezintă un contract legal între Bitdefender și Dumneavoastră, pentru utilizarea software-ului Bitdefender și inițializarea serviciilor și oricăror servicii furnizate de Bitdefender (“Soluțiile Bitdefender”).

 

1. DEFINIȚII..

1.1. „Afiliat” înseamnă orice entitate pe care Dvs., după caz, o dețineți sau controlați, direct sau indirect, și orice societate-mamă care deține sau controlează și oricare dintre societățile controlate de societatea-mamă. În sensul prezentei definiții, prin „control” se înțelege dreptul de proprietate directă sau indirectă asupra unui procent de peste cincizeci la sută (50%) din drepturile de vot (reprezentând dreptul de vot pentru alegerea administratorilor sau a altei autorități de administrare) în cadrul unei entități.

1.2. “Contractul“ este contractul legal între Bitdefender și Dumneavoastră în vederea utilizării Soluțiilor Bitdefender.

Un angajat sau alt agent, inclusiv un distribuitor sau un contractant care instalează sau înregistrează Soluția Bitdefender, în numele acestei entități trebuie să fie reprezentant al entității și trebuie să accepte acest Contract în numele entității respective înainte de a utiliza Soluția Bitdefender. Vă rugăm să tipăriți acest Contract și să salvați o copie electronică.

1.3. „Soluție Beta” înseamnă orice versiune de evaluare a Soluției Bitdefender și orice soluție marcată sau desemnată în alt mod ca fiind o versiune beta, versiune de test, versiune cu acces timpuriu sau altă formă de evaluare, indiferent dacă s-a făcut sau nu vreo plată.

1.4. „Soluția Bitdefender” înseamnă software și/sau servicii Bitdefender identificate în documentele tranzacției sau specificații (SOW) și pot include mijloace de comunicare conexe, materiale tipărite și Documentația, precum și orice actualizări software și servicii de asistență tehnică.

1.5. „Documentație” înseamnă materiale explicative în format fizic, electronic sau online, care însoțesc Soluțiile Bitdefender.

1.6. „Actualizare” înseamnă o actualizare a datelor sau a software-ului de detecție care este pusă periodic la dispoziția dumneavoastră, la discreția exclusivă a Bitdefender, dar care exclude orice actualizări comercializate și licențiate în schimbul unui tarif separat.

1.7. „Upgrade” înseamnă orice optimizare sau îmbunătățire a Soluției Bitdefender care este pusă periodic la dispoziția dumneavoastră, la discreția exclusivă a Bitdefender, dar care exclude orice software și/sau upgrade-uri comercializate și licențiate în schimbul unui tarif separat.

1.8. „Utilizator” înseamnă un angajat, consultant independent sau altă persoană fizică din cadrul entității dumneavoastră care utilizează, are acces la sau beneficiază de Soluția Bitdefender licențiată pentru dumneavoastră.

1.9. „Dumneavoastrăsau „Clientul final” se referă la o persoană fizică sau juridică care a semnat prezentul Contract și a comandat Soluțiile și/sau serviciile Bitdefender de la Bitdefender sau resellerii ori distribuitorii săi autorizați.

 

2. ÎNREGISTRAREA SOLUȚIEI.

2.1. Înregistrarea unei Soluții Bitdefender necesită un cont Bitdefender valid, care să includă o adresă de e-mail validă pentru a primi Actualizările, Upgrade-urile, alte notificări și o licență validă pentru Soluția Bitdefender respectivă. Deținerea unui cont Bitdefender este obligatorie pentru utilizarea Soluției Bitdefender, conform Documentației.

2.2 Pentru toate Soluțiile Bitdefender, exceptând Bitdefender Security for AWS, înregistrarea necesită o cheie de licență validă pentru activarea abonamentului, care este disponibilă în documentația tranzacției furnizată de distribuitorul sau resellerul Bitdefender de la care ați obținut Soluția Bitdefender.

Această metodă de control asigură funcționarea Soluției Bitdefender exclusiv pe Calculatoare, mașini virtuale și dispozitive mobile licențiate în mod corespunzător și furnizarea serviciilor doar către utilizatori licențiați. Contul Bitdefender vă este necesar pentru activarea caracteristicilor online, după cum este specificat în Documentație.

2.3. Bitdefender Security for AWS este un serviciu pe bază de abonament, oferit de Bitdefender clienților Amazon EC2.

Dacă achiziționați direct de la Bitdefender, pentru facturarea lunară trebuie să aveți un cont de Plăți Amazon la care să aveți asociat un card de credit valabil. Nu v-a fost transmisă sau nu este necesar să utilizați o cheie de licență.

2.4. Caracteristicile și condițiile Soluției Bitdefender sunt prezentate pe site-ul Bitdefender, în magazinul online sau în documentația de tranzacție aplicabilă.

2.5. Informațiile furnizate (nume, adresă de e-mail, parolă) în timpul configurării inițiale vor fi utilizate ca nume de cont, în baza căruia Dumneavoastră veți avea posibilitatea de a beneficia de servicii și/sau de a utiliza anumite funcții ale Soluției Bitdefender. Puteți modifica parola în orice moment după instalarea Soluției Bitdefender sau activarea serviciului, după caz, iar Bitdefender chiar vă recomandă acest lucru.

 

3. DREPTURI DE LICENȚĂ ȘI RESTRICȚII.

3.1. După acceptarea de către Bitdefender a comenzii Dumneavoastră, după plata tarifului de către Dumneavoastră și după primirea plății respective de către Bitdefender, Bitdefender vă acordă dreptul limitat, neexclusiv și netransferabil de a utiliza și/sau de a accesa Soluția Bitdefender pe care ați comandat-o exclusiv pentru activitățile dumneavoastră interne, inclusiv pentru Afiliații dumneavoastră, și conform condițiilor prezentului Contract, inclusiv comanda și Documentația.

3.2. Puteți permite Utilizatorilor dumneavoastră să folosească Soluțiile Bitdefender așa cum este prevăzut în prezentul Contract, iar Dumneavoastră vă asumați răspunderea pentru respectarea de către aceștia a prevederilor prezentului Contract în ceea ce privește o astfel de utilizare.

3.3. Puteți instala sau utiliza Soluțiile Bitdefender și puteți iniția și/sau accesa serviciile, pe oricâte dispozitive/endpointuri este necesar, în limita impusă de numărul total de utilizări licențiate menționat în comandă. În funcție de Soluția Bitdefender achiziționată, Dumneavoastră veți avea dreptul de a utiliza licența pentru computere fizice, endpointuri, mașini virtuale, instanțe Amazon EC2 și/sau căsuțe de e-mail Exchange, conform comenzilor sau altor documente comerciale. Recunoașteți și sunteți de acord că Soluția Bitdefender poate fi utilizată/configurată pe o singură instanță a consolei la un moment dat (fie în cloud, fie on premises, dar nu pe ambele în același timp). Cu toate acestea, este posibilă migrarea de la o consolă la alta. Pentru a face acest lucru, Dumneavoastră trebuie să contactați echipa de asistență Enterprise pentru detalii suplimentare.

3.4. Puteți folosi o copie a Soluției Bitdefender pe un singur dispozitiv.

În cazul în care în comanda primită de la distribuitorul autorizat sau reseller este specificat un număr mai mare de copii și/sau de dispozitive sau resurse protejate (Numărul permis), Dumneavoastră veți avea dreptul de a copia Soluția Bitdefender în conformitate cu astfel de specificații; puteți face o singură copie a Soluției Bitdefender în scopuri de back-up sau arhivare. Nu puteți depăși numărul total de endpointuri, servere sau resurse protejate pe care sunt instalate toate versiunile Soluției Bitdefender dacă: a)  Soluția Bitdefender este compatibilă cu mai multe platforme sau limbi b) primiți  Soluția Bitdefender pe mai multe suporturi sau c) primiți în alt mod mai multe copii ale  Soluției Bitdefender sau d) primiți Soluția Bitdefender împreună cu un alt software

3.5. În timpul procesului de instalare, Soluția Bitdefender poate dezinstala sau dezactiva alte produse de securitate, în cazul în care aceste produse sau caracteristici nu sunt compatibile cu Soluția Bitdefender.

3.6. Dacă achiziționați add-on-ul Bitdefender GravityZone XDR for MSP, acesta necesită add-on-urile Threat Intelligence Services (TIS) și Bitdefender Endpoint Detection and Response (EDR), care vor fi activate automat împreună cu add-on-ul Bitdefender GravityZone XDR for MSP și facturate în mod corespunzător.

3.7. Soluțiile Bitdefender sunt protejate de legislația și prevederile tratatelor internaționale privind drepturile de autor, precum și de alte legi și tratate privind proprietatea intelectuală. Soluțiile Bitdefender sunt oferite pe bază de licență, nu vândute. Aveți dreptul de a utiliza Soluțiile Bitdefender conform prevederilor prezentului Contract.

3.8. Restricții privind licența. În temeiul prezentului Contract, nu puteți transfera sau sublicenția Soluția Bitdefender către o altă persoană sau entitate; nu veți închiria, oferi prin leasing, împrumuta, licita sau revinde Soluția Bitdefender și nici nu veți modifica, traduce sau crea lucrări derivate, nu veți deconstrui Soluția Bitdefender prin inginerie inversă, nu o veți de-compila sau dezasambla, în întregime sau parțial, sau nu veți încerca în alt mod să reconstruiți sau să descoperiți codul sursă sau codul obiect sau ideile, algoritmii, formatele de fișiere, interfețele de programare sau interoperabilitate care stau la baza acestora (sau dacă legea permite o astfel de acțiune, sunteți de acord să furnizați o notificare scrisă cu cel puțin 90 de zile înainte); nu veți utiliza Soluția Bitdefender pentru a furniza servicii unor părți terțe și nu veți permite utilizarea sau accesul la Soluția Bitdefender de către terțe părți, altele decât contractanții sau consultanții care acționează în numele Dumneavoastră. Nu le puteți permite părților terțe să beneficieze de utilizarea sau funcționalitatea Soluției Bitdefender și a serviciilor aferente prin intermediul unui sistem de timesharing, service bureau sau printr-un alt tip de înțelegere. Nu vi se permite să eliminați nicio notificare sau etichetă privind originea, aplicate pe Soluția Bitdefender și nu puteți dezvălui rezultatele testelor de referință ale programului fără acordul scris prealabil al Bitdefender. În cazul în care Bitdefender furnizează Soluția Bitdefender (i) integrată, încorporată sau încărcată pe un dispozitiv hardware fizic sau (ii) pusă la dispoziție pentru descărcare pe un dispozitiv hardware fizic desemnat, atunci licența este limitată la utilizarea doar pe acel dispozitiv. În plus, nu vi se permite (a) să modificați, blocați, eludați sau interferați în alt mod cu orice măsură de autentificare, cheie de licență sau măsuri de securitate din Soluția Bitdefender, b) să distribuiți, licențiați, sublicențiați, vindeți, închiriați, ipotecați, grevați sau să transferați în alt mod sau să furnizați o copie a oricărei Soluții Bitdefender (sau a oricăror componente ale acesteia, inclusiv orice licență sau cheie de acces sau autorizație) unei părți terțe; (c) să publicați, să furnizați sau să puneți la dispoziția unei părți terțe orice teste sau analize competitive, de performanță sau de referință referitoare la Soluțiile Bitdefender fără permisiunea scrisă a Bitdefender, care poate fi reținută sau condiționată la discreția exclusivă a Bitdefender; (d) să implementați sau să utilizați Soluția Bitdefender în orice alt mod decât cel permis în mod expres în documentația aferentă; sau (h) să încercați să întreprindeți oricare acțiuni dintre cele de mai sus cu privire la o Soluție Bitdefender.

3.9. Trebuie să obțineți toate drepturile și permisiunile necesare din partea Utilizatorilor dumneavoastră pentru a utiliza Soluția Bitdefender.

3.10. Vă rugăm să consultați documentația de vânzare și site-ul Bitdefender pentru a vă informa cu privire la restricțiile de utilizare aplicabile pentru diferitele categorii de stații de lucru.

 

4. LICENȚE DE EVALUARE/ BETA/DE TESTARE ȘI DE ACCES TIMPURIU:

4.1. În cazul în care Soluția Bitdefender vă este furnizată în scopuri de evaluare și ați încheiat un contract cu Bitdefender de a evalua Soluția Bitdefender, drepturile Dumneavoastră de a evalua Soluția Bitdefender vor fi în conformitate cu condițiile unui astfel de contract de evaluare. Dacă nu ați încheiat un contract de evaluare cu Bitdefender pentru Soluția Bitdefender și dacă vi se furnizează Soluția Bitdefender în scopuri de evaluare, secțiunea 3- DREPTURI ȘI RESTRICȚII PRIVIND LICENȚA se înlocuiește cu următoare condiții: Bitdefender vă acordă o licență neexclusivă, temporară, fără redevențe, neatribuită, de a utiliza Soluția Bitdefender numai pentru evaluarea internă, fără vreun scop productiv. O astfel de licență de evaluare va înceta (i) la data de sfârșit a perioadei de evaluare prestabilite, dacă o perioadă de evaluare este prestabilită în Soluția Bitdefender sau (ii) în termen de treizeci (30) de zile de la data instalării inițiale a Soluției Bitdefender de către Dumneavoastră, dacă nu este prestabilită o astfel de perioadă de evaluare („Perioada de evaluare”). Soluția Bitdefender nu poate fi transferată și este furnizată „CA ATARE”, fără nici un fel de garanție. Dumneavoastră aveți responsabilitatea exclusivă de a lua măsuri adecvate pentru a face copii de rezervă ale sistemului dumneavoastră și de a lua alte măsuri pentru a preveni orice pierdere de fișiere sau date. Soluția Bitdefender poate conține un mecanism de dezactivare automată care împiedică utilizarea sa după o anumită perioadă.

4.2 Dacă sunteți utilizator al unei versiuni beta, puteți utiliza Soluția Bitdefender în scopul testării într-un mediu non-producție pe o perioadă maximă de treizeci (30) de zile de la data descărcării Soluției Bitdefender („Perioada beta”).

4.3. În Perioada de evaluare sau Perioada beta, veți avea dreptul la asistență tehnică prin internet sau e-mail în țara în care vă aflați, precum și la Actualizări, dacă este cazul, fără nicio garanție de niciun fel.

4.4. DISPOZIȚIILE PREZENTEI SECȚIUNI SE APLICĂ ÎN LOCUL SECȚIUNII 11 PRIVIND SOLUȚIILE DE EVALUARE ȘI BETA.

ÎN MĂSURA PERMISĂ DE LEGE, SOLUȚIA BITDEFENDER FOLOSITĂ ÎN SCOPURI DE EVALUARE SAU SOLUȚIILE BETA VĂ SUNT OFERITE FĂRĂ NICIO GARANȚIE DE NICIUN FEL.

DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII ÎN CEEA CE PRIVEȘTE BETA

SOLUȚIA BETA LICENȚIATĂ PRIN PREZENTA POATE CONȚINE DEFECTE, IAR SCOPUL PRINCIPAL AL ACESTEI LICENȚE BETA DE TESTARE ESTE DE A PRIMI FEEDBACK CU PRIVIRE LA PERFORMANȚA SOLUȚIEI ȘI, ÎN CONSECINȚĂ, DE A IDENTIFICA DEFECTELE. RECOMANDAREA NOASTRĂ ESTE SĂ VĂ PROTEJAȚI DATELE IMPORTANTE, SĂ ACȚIONAȚI CU PRUDENȚĂ ȘI SĂ NU VĂ BAZAȚI PE O FUNCȚIONARE CORECTĂ, PE PERFORMANȚELE SOLUȚIEI ȘI/SAU PE DOCUMENTAȚIA CONEXĂ.

ÎN CAZUL ÎN CARE RĂSPUNDEREA JURIDICĂ NU POATE FI EXCLUSĂ PRIN ACEASTĂ CLAUZĂ DE DECLINARE A RĂSPUNDERII, DAR POATE FI LIMITATĂ, RĂSPUNDEREA BITDEFENDER ȘI A FURNIZORILOR/LICENȚIATORILOR/RESELLERILOR SĂI ÎN TEMEIUL PREZENTULUI CONTRACT, ÎN LEGĂTURĂ CU SOLUȚIA BITDEFENDER, VA FI LIMITATĂ ÎN TOTAL LA SUMA DE O SUTĂ DE DOLARI (100,00 USD) SAU ECHIVALENTUL ÎN MONEDA LOCALĂ.

4.5. UTILIZARE ECHITABILĂ. Versiunile de evaluare disponibile în cadrul Bitdefender Solutions GravityZone Cloud MSP Security pentru funcționalitățile Bitdefender EDR și MDR Foundations for MSP vor avea următoarele limitări: a) dreptul de a le utiliza pe maxim trei (3) Companii Client concomitent, așa cum sunt definite în consolă; b) pentru maxim 50 de endpointuri per Companie Client și c) pentru o perioadă limitată de timp de maxim 2 (două) luni de la activare. În cazul oricărei încălcări a limitărilor de mai sus, Bitdefender își rezervă dreptul de a vă suspenda drepturile în orice moment, fără să fie nevoie de alte formalități suplimentare.

4.6. Dreptul de utilizare a Soluției Bitdefender expiră la finalul Perioadei de Evaluare sau Beta în cazul încălcării oricărora dintre prevederile prezentului Contract sau în cazul în care nu respectați sau abuzați în orice de drepturile de licențiere acordate Dumneavoastră. La finalul Perioadei de Evaluare sau Beta, trebuie să ștergeți sau să distrugeți toate copiile Soluției Bitdefender și ale documentației și să suspendați utilizarea Serviciilor. Drepturile și obligațiile care vă revin în temeiul prezentului Contract se vor aplica și după finalul Perioadei de Evaluare sau Beta.

 

5. TERMEN DE LICENȚĂ.

5.1. Pentru toate Soluțiile Bitdefender, cu excepția Bitdefender Security for AWS, veți primi Soluția Bitdefender în baza abonamentului achiziționat și veți avea anumite drepturi de a utiliza Soluția Bitdefender pe perioada de valabilitate a Licenței/Abonamentului, care vor începe la Data de intrare în vigoare a abonamentului, așa cum se precizează în documentația tranzacției, însă nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la transmiterea abonamentului de către Bitdefender, indiferent de numărul de copii pe care aveți dreptul să le folosiți, și vor rămâne valabile pe durata stabilită în Documentație sau comanda aplicabilă furnizată de Bitdefender sau distribuitorul ori resellerul de la care ați achiziționat Soluția Bitdefender („Durata abonamentului”).  Soluția Bitdefender va fi dezactivată automat la sfârșitul Perioadei de abonare, iar Dumneavoastră nu veți avea dreptul de a mai primi nicio caracteristică sau actualizare de conținut pentru Soluția Bitdefender.

5.2. Pentru Bitdefender Security for AWS, cu abonament lunar, veți primi Soluția Bitdefender cât timp plătiți abonamentul. Dacă nu plătiți abonamentul lunar, contul dumneavoastră va fi suspendat.

5.3. De asemenea, dacă nu respectați prevederile prezentului Contract, acceptați că nu veți avea niciun drept de a utiliza Soluția Bitdefender și sunteți de acord să dezinstalați și să suspendați imediat utilizarea Soluției Bitdefender dacă nu respectați prevederile prezentului Contract. Bitdefender își rezervă dreptul de a vă revoca dreptul de a utiliza soluțiile Bitdefender.

5.4. Bitdefender își rezervă dreptul de a înceta perioada de asistență pentru produsele sale sau o versiune a produselor sale sau de a înceta furnizarea Soluțiilor sau a caracteristicilor Produselor. Politicile de încetare a perioadei de asistență sunt publicate pe site-ul Bitdefender și pot fi consultate accesând următorul link: https://www.bitdefender.com/support/bitdefender-end-of-life-policy-statement-982.html

5.5. Pentru evitarea oricărei neclarități, pentru licențele de evaluare și soluțiile beta, Bitdefender nu va avea nicio altă obligație față de Dumneavoastră în afară de transmiterea unei notificări prealabile în cazul încetării prezentului Contract. În cazul rezilierii prezentului Contract ca urmare a încălcării de către Dumneavoastră a obligațiilor care vă revin, Bitdefender nu va fi obligată să transmită o notificare prealabilă și va suspenda imediat accesul Dumneavoastră la Soluția Bitdefender.

 

6. ACTUALIZĂRI.

6.1. Prin acceptarea prezentului Contract, în timpul Perioadei de abonament, recunoașteți și sunteți de acord că un sistem de tip server, la alegerea dumneavoastră, instalat în rețeaua dumneavoastră, poate fi folosit pentru primirea și distribuirea Actualizărilor Soluției Bitdefender. Protocolul necesar nu va fi utilizat în alt scop decât pentru transmiterea și primirea actualizărilor Bitdefender ale produselor și fișierelor de semnături. Dacă nu utilizați un server local de Actualizare, Bitdefender vă oferă posibilitatea de a descărca actualizările direct din rețeaua de distribuire a conținutului Bitdefender. Unele actualizări, precum actualizările de semnături, remedierile de erori sau actualizări mai mici vor fi descărcate automat pe dispozitivul dumneavoastră, iar actualizările de importanță majoră vor necesita intervenția dumneavoastră în interfață.

6.2. Trebuie să fiți la zi cu plata taxelor pentru Soluțiile Bitdefender sau să aveți un abonament activ, după caz, pentru a putea primi Actualizări sau Upgrade-uri.

 

7. TITLUL DE PROPRIETATE.

7.1 Toate drepturile care nu sunt stabilite expres în prezentul Contract sunt rezervate de Bitdefender.

7.2. Soluția Bitdefender poate funcționa sau interfera cu aplicații software sau alte tehnologii care sunt licențiate de terțe părți către Bidefender, care nu aparțin Bitdefender, însă pentru care Bitdefender deține drepturile necesare pentru a vă acorda o licență. Sunteți de acord cu următoarele: veți utiliza astfel de aplicații software aparținând unor terțe părți în conformitate cu prezentul Contract; niciun licențiator terț nu vă acordă garanții, nu formulează condiții, angajamente sau declarații de orice tip, implicite sau explicite, ca urmare a prezentului Contract sau a utilizării de către dumneavoastră a unui astfel de software terț; software-ul aparținând terțelor părți poate fi licențiat în baza condițiilor de licență care vă acordă drepturi suplimentare sau conțin restricții suplimentare în ceea ce privește astfel de materiale, în afara celor prevăzute în prezentul Contract, iar aceste drepturi de licență și restricții suplimentare sunt descrise sau există un link către acestea în Documentația aplicabilă sau chiar în Soluția Bitdefender. Pentru evitarea oricăror neclarități, astfel de drepturi și/sau restricții suplimentare se aplică software-ului aparținând unor terțe părți pe principiul autonom; nicio dispoziție a licențelor emise de terțe părți nu va afecta utilizarea de către dumneavoastră a Soluțiilor Bitdefender în conformitate cu termenii și condițiile prezentului Contract. Condițiile de licențiere pentru programele open source sunt publicate în secțiunea Despre a fiecărei Soluții Bitdefender.

7.3. În ceea ce privește software-ul open source, drepturile de licență asupra acestora se aplică în măsura prevăzută în mod explicit de aceste condiții și vor înlocui (inclusiv, în special, domeniul de aplicare al licenței, precum și declarațiile de declinare a garanțiilor și răspunderii) prezentul Contract de abonament. Astfel de termeni de licență terți care se referă la software-ul respectiv se află la locul indicat în software.

7.4. SOFTWARE-UL OPEN-SOURCE ESTE FURNIZAT DE CĂTRE BITDEFENDER „CA ATARE, CU TOATE DEFECTELE, AȘA CUM ESTE DISPONIBIL” FĂRĂ (ȘI BITDEFENDER RENUNȚĂ ÎN MOD SPECIFIC LA) NICIO CLAUZĂ, CONDIȚIE SAU GARANȚIE (EXPRESĂ, IMPLICITĂ SAU DE ALTĂ NATURĂ) DE ORICE FEL SAU DE ORICE NATURĂ, INCLUSIV, DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA, GARANȚIA IMPLICITĂ DE VANDABILITATE, ADECVARE LA UN ANUMIT SCOP, CALITATE SATISFĂCĂTOARE, DE PROPRIETATE ȘI/SAU NERESPECTARE. FĂRĂ A ADUCE ATINGERE ORICĂROR PREVEDERI CONTRARE PREZENTULUI CONTRACT, ÎN CEEA CE PRIVEȘTE ORICARE ȘI TOATE PRETENȚIILE CARE DECURG DIN SAU ÎN LEGĂTURĂ CU SOFTWARE-UL OPEN SOURCE, BITDEFENDER NU VA AVEA NICIO RĂSPUNDERE ÎN CEEA CE PRIVEȘTE PLATA ORICĂROR DAUNE DIRECTE, INDIRECTE, ACCIDENTALE, PUNITIVE, SPECIALE SAU ULTERIOARE, INDIFERENT DE MODUL ÎN CARE AU FOST CAUZATE ȘI/SAU SE BAZEAZĂ PE ORICE TEORIE DE RĂSPUNDERE, FIE CĂ ESTE VORBA DE CEA CONTRACTUALĂ, DE RĂSPUNDERE STRICTĂ SAU DE RĂSPUNDEREA DELICTUALĂ (INCLUSIV NEGLIJENȚĂ SAU ALTE FAPTE) CARE DECURG ÎN ORICE FEL DIN UTILIZAREA SOFTWARE-ULUI OPEN SOURCE, CHIAR DACĂ DUMNEAVOASTRĂ SAU BITDEFENDER AȚI FOST INFORMAȚI DE POSIBILITATEA UNOR ASTFEL DE DAUNE.

 

8. FEEDBACK.

8.1. Din când în când, puteți să alegeți în mod voluntar să furnizați idei, sugestii, comentarii, inclusiv, fără a vă limita la idei privind produse noi, tehnologii, studii de caz, mărturii, promoții, denumiri de produse, feedback și îmbunătățiri ale produselor („Feedback”) către Bitdefender cu privire la Soluția Bitdefender. Se înțelege că acordați către Bitdefender, fără să percepeți taxe sau redevențe sau fără alte obligații față de Dumneavoastră, dreptul de a efectua sau de a solicita efectuarea sau de a crea lucrări derivate, de a utiliza, de a partaja și de a comercializa Feedback-ul Dumneavoastră în orice mod și în orice scop. Nu veți oferi Feedback care face obiectul unei licențe prin care Bitdefender trebuie să acorde licență pentru software-ul, tehnologiile sau documentația sa unei părți părți, deoarece Bitdefender include Feedbackul Dumneavoastră în acestea.

8.2. Confirmați în mod expres că ați înțeles, ați recunoscut și ați fost de acord că, dacă transmiteți Feedback către Bitdefender, acordați companiei următoarele drepturi exclusive, nelimitate, irevocabile, nesupuse drepturilor de autor, achitate integral, ce pot fi folosite la nivel global: (i) să realizeze, utilizeze, copieze, modifice, vândă, distribuie, sub-licențieze și creeze lucrări derivate din Feedback ca parte din orice produs, tehnologie, serviciu, specificații sau alt fel de documentație Bitdefender; (ii) să afișeze sau să efectueze public, să importe, transmită, distribuie, licențieze, oferă spre vânzare, vândă, închirieze copii ale Feedbackului (și lucrările derivate din acesta) ca parte din Soluția Bitdefender; (iii) să sub-licențieze părților terțe aceste drepturi, inclusiv dreptul ca acestea să le sub-licențieze altor părți terțe; (iv) să sub-licențieze părților terțe orice pretenții și brevete deținute de Dumneavoastră care sunt încălcate de către un produs terț, tehnologie sau servicii care utilizează, care funcționează ca o interfață, care interoperează sau comunică cu feedbackul sau porțiunea din acesta inclusă în orice Soluție, tehnologie sau serviciu Bitdefender. Mai mult, garantați că Feedbackul Dumneavoastră nu face obiectul unor termeni de licență care ar presupune că Bitdefender ar trebui să se conformeze oricăror obligații suplimentare cu privire la orice Soluții Bitdefender care încorporează orice Feedback.

 

9. TERMENI ȘI CONDIȚII SPECIALE PENTRU URMĂTOARELE SOLUȚII BITDEFENDER.

9.1. Soluția Bitdefender GravityZone Security for Email este un serviciu bazat 100% în cloud care analizează traficul de pe e-mail și elimină mesajele nedorite sau periculoase. Serviciul scanează toate mesajele de intrare (și ieșire) pentru identificarea malware-ului și atacurilor de tip phishing și examinează URL-urile din mesaje, protejând utilizatorii împotriva paginilor web neadecvate sau periculoase.

9.1.1. Căsuța poștală este definită ca locația de stocare a mesajelor electronice transmise prin e-mail, identificate pe un server la distanță sau descărcate pe dispozitivul utilizatorului. Software-ul de e-mail al clientului organizează de obicei mesajele în directoare separate, inclusiv inbox și elemente trimise.

9.1.2. Politica privind Utilizarea soluției:

Cum se calculează Utilizarea soluției:

În continuare sunt descrise valorile folosite pentru calcularea Utilizării soluției pentru Bitdefender GravityZone Security for Email în timpul unei luni calendaristice. Pentru evitarea dubiilor, o lună calendaristică este calculată de pe prima până pe ultima zi alunii, de ex., de pe 1 până pe 31 ianuarie, de pe 1 până pe 30 aprilie etc.

a) Sensul numărului de Căsuțe poștale active: căsuțele poștale (excluzând aliasurile și listele de distribuție) care au trimis sau primit cel puțin un e-mail în intervalul de timp.

Pentru ca o căsuță poștală să poată fi taxată, eticheta primară trebuie să fie configurată ca adevărată, iar clasa de obiecte din Active Directory trebuie să fie utilizator sau NUL (valoarea „NUL” este inclusă pentru mediile în care nu se utilizează Active Directory).

Căsuțele poștale comune, Listele de distribuție (DL-uri), resursele, etc. vor avea o clasă de obiecte cel mai adesea de grup sau msExchDynamicDistributionList pentru on-premise sau shared Mailbox pentru Office 365/Exchange Online. Acestea nu sunt contorizate pentru utilizarea soluției.

Dacă utilizați Azure Active Directory, trebuie să acordați permisiunile corecte pentru a permite sincronizarea căsuțelor poștale comune; în caz contrar, acestea nu vor putea fi diferențiate de utilizatorii standard și vor face obiectul facturării.

Căsuțele poștale care corespund criteriilor de mai sus trebui să fie, de asemenea, Căsuțelor poștale active pentru a putea fi taxabile. O Căsuță poștală activă este o căsuță poștală care a primit sau a trimis cel puțin un e-mail în această perioadă (lună).

Utilizarea este suma de căsuțe poștale primare active, după cum este definit mai sus. Calcularea utilizării soluției prezentată mai jos se aplică facturării lunare (MSP). Pentru facturarea anuală sau multi-anuală, utilizarea soluției este egală cu numărul de căsuțe poștale „vândute”, după cum se stipulează în contractul comercial.

9.1.3. Suprautilizarea. Dumneavoastră vă asigurați că numărul maxim de căsuțe poștale vizate nu trebuie să depășească numărul de Abonamente pe care le-ați achiziționat periodic. Dacă depășiți numărul de Abonamente achiziționate, sunteți de acord să plătiți Taxe suplimentare pentru abonamente pentru căsuțele poștale suplimentare, la care se face referire la punctul Suprautilizare.

Suprautilizarea este un caz de utilizare în care un client care plătește/de mai multe ori pe an utilizează un număr mai mare de căsuțe poștale decât cel stipulat în contractul comercial, acest număr fiind calculat folosind metoda Căsuță poștală activă prezentată mai sus. Bitdefender își rezervă dreptul de a factura diferența dintre căsuțele poștale vândute și Căsuțele poștale active reale, după cum se stipulează în Consola Bitdefender. Bitdefender își rezervă dreptul de a vă suspenda contul pentru toate licențele.

9.1.4. Termenii și condițiile privind e-mail-ul în bloc

Notă: Serviciul Security for Email nu permite activitățile de trimitere de e-mail-uri în bloc, care nu respectă termenii și condițiile de mai jos.

Utilizatorii care folosesc Bitdefender GravityZone Security for Email pentru a trimite extern e-mail-uri trebuie să respecte termenii și condițiile referitoare la e-mail-urile în bloc de mai jos. Dacă doriți să trimiteți e-mail-uri în bloc, clienții și utilizatorii finali care creează e-mail-ul trebuie să respecte următorii termeni.

E-mail-urile în bloc trebuie să aibă dimensiuni mici:

·      Mai puțin de 150KB pentru mai puțin de 100 de destinatari.

·      Mai puțin de 30KB pentru mai puțin de 1000 de destinatari.

·       Mai puțin de 20KB pentru mai mult de 1000 de destinatari.

·       Atașamentele din e-mail-uri trebuie postate pe un server web alături de un link.

Sistemul poate suporta până la 300 de destinatari externi. Dacă lista dumneavoastră de destinatari conține mai mult de 300 de adrese de e-mail, trebuie să o împărțiți.

 

9.1.5. Trimitere și Nivelul serviciului

Contractele privind Trimiterea și Nivelul serviciului nu se aplică e-mail-urilor în bloc. În cazul perioadelor aglomerate, ne rezervăm dreptul de a amâna trimiterea e-mail-urilor în bloc, precum și redirecționarea acestora către centre de date alternative. Nu se oferă asistență pentru e-mail-urile netrimise.

Aprobare - înainte de trimitere

Campaniile mari, de peste 200 de destinatari, trebuie trimise cu un model de e-mail la bulk@bitdefender.info cu cel puțin 24 de ore înainte. Campaniile mai mici ar trebui trimise în BCC bulk@bitdefender.info Dacă nu faceți acest lucru, este posibil ca e-mail-ul să fie oprit.

Conformitate.Veți fi singurul responsabil pentru asigurarea conformității cu legislația aplicabilă.

Reclamații. În cazul în care primim reclamații de abuz, ne rezervăm dreptul de a bloca campaniile viitoare. Dacă primim reclamații de la un singur furnizor, suntem obligați să încetăm trimiterea tuturor e-mail-urilor de la domeniul clienților către furnizorul respectiv. (de exemplu, AOL).

Adresa abuse@yourdomain.tld trebuie să fie o adresă de e-mail validă și trebuie monitorizată activ.

Limite de trimitere.Toate conturile protejate de soluția Email Security pentru care se furnizează servicii începând cu data de 1 iunie 2021 vor fi limitate la 600 de mesaje/oră.

9.1.6. Riscurile soluției GravityZone Security for Email:

Trebuie menționat că e-mail-urile sunt trimise în general necriptate, în text simplu, și transmise prin diferiți furnizori de rețea, sisteme și servere între expeditor(i) și destinatar(i). Fiecare dintre acești furnizori, sisteme și servere pot avea o copie a mesajului complet din e-mail.

Utilizarea protocolului Transport Layer Security (TLS) pentru criptarea transmisiei de e-mail-uri de la server la server devine din ce în ce mai predominantă. În cadrul EMS există opțiunea de a utiliza protocolul TLS pentru e-mail-uri trimise cu anumite domenii compatibile.

Pentru mesajele cu caracter sensibil, inclusiv cele care conțin date cu caracter personal, se recomandă utilizarea unei soluții separate pentru criptarea mesajelor e-mail.

Trebuie menționat și că Soluția GravityZone Security for Email acoperă doar e-mail-urile trimise sau primite extern. Mesajele interne dintre utilizatori nu sunt prelucrate de Bitdefender.

Arie de risc: Personalul nostru poate accesa corpul mesajelor (inclusiv fișierele atașate) în cazul mesajelor de pe e-mail trimise sau primite extern (în cazul în care nu sunt criptate) în intervalul scurt de timp în care sunt scrise pe disc și prelucrate în cloud.

Doar un număr mic dintre angajații noștri sunt implicați în administrarea sistemelor EMS sau în asistența clienților care utilizează serviciul sau a celor care au acces din motive operaționale sau de inginerie (dezvoltare de software) la infrastructura care procesează și stochează temporar mesajele trimise prin e-mail. Același număr mic dintre angajații noștri poate accesa mesajele spam care sunt stocate în carantină dacă serviciul este configurat să introducă în carantină mesajele stabilite ca fiind spam. Toate datele conexe serviciului sunt gestionate în conformitate cu Legislația privind protecția datelor.

Date de intrare care conțin date cu caracter personal – Soluția GravityZone Security for Email: Datele de intrare pentru Soluția GravityZone Security for Email sunt alcătuite din mesaje trimise și primite prin e-mail care sunt trimise și primite extern către sau de la companie. Mesajele de pe e-mail sunt trimise necriptate, cu text simplu, cu excepția situației în care se utilizează o soluție separată de criptare a e-mail-urilor sau se aplică protocolul TLS pentru mesajele trimise către un domeniu anume. Mesajele de pe e-mail sunt stocate în timpul analizei, de obicei timp de câteva secunde, iar apoi sunt șterse imediat odată ce au fost livrate serverului dumneavoastră de e-mail.

Date de ieșire care conțin date cu caracter personal – Soluția GravityZone Security for Email:

Ø Datele de ieșire de la serviciul EMS sunt alcătuite din date cuprinse în jurnale privind mesajele primite și trimise prin e-mail, care au fost trimise sau primite extern. Informațiile din jurnale cuprind adrese IP, câmpurile Către, De la și Subiect, răspunsuri la nivelul serverului și alte metadate, însă nu cuprind mesajele în sine sau fișierele atașate, dacă există.

Ø În funcție de configurația serviciului, datele de ieșire pot include și mesaje complete de pe e-mail care sunt stabilite ca fiind spam în timpul analizei, dacă serviciul este configurat pentru a introduce în carantină mesajele spam, nu pentru a le șterge. Mesajele introduse în carantină sunt stocate timp de treizeci (30) de zile și apoi sunt șterse.

Ø Datele cuprinse în jurnale sunt păstrate online timp de nouăzeci (90) de zile și apoi sunt arhivate. Odată arhivate, datele cuprinse în jurnale sunt șterse după doisprezece (12) luni (dar pot fi descărcate la cerere de către clienți în orice moment înainte de a fi șterse.

 

9.2. TERMENI ȘI CONDIȚII SPECIALE PENTRU SOLUȚIA BITDEFENDER GRAVITYZONE SECURITY FOR MOBILE

9.2.1. Bitdefender GravityZone Security for Mobile Solution este un serviciu bazat pe cloud, care protejează dispozitivele mobile împotriva aplicațiilor periculoase, atacurilor de phishing, amenințărilor din rețea și amenințărilor care vizează dispozitivele. Serviciul constă dintr-o consolă de administrare în cloud și aplicații agent implementate pe platformele dispozitivelor mobile acceptate. Serviciul oferă un nivel de protecție configurabil, care, atunci când este configurat, scanează tot traficul de intrare (și ieșire) din browser pentru a detecta amenințări de phishing, analizează aplicațiile mobile, monitorizează traficul din rețea și detectează vulnerabilitățile de la nivelul sistemelor de operare și configurărilor dispozitivelor mobile. 

Un Dispozitiv mobil este definit ca un dispozitiv pe care rulează un sistem de operare Android sau iOS (Apple).  

Extensia Chrome este definită ca extensia Security for Chrome a soluției Security for Mobile, care poate fi instalată pe browserele Chrome. Și acestea sunt considerate dispozitive mobile. 

9.2.2. Politica privind Utilizarea soluției:

Cum se calculează Utilizarea soluției:

În continuare sunt descrise valorile folosite pentru calcularea Utilizării soluției pentru Soluția Bitdefender GravityZone Security for Mobile în timpul unei luni calendaristice. Pentru evitarea dubiilor, o lună calendaristică este calculată de pe prima până pe ultima zi alunii, de ex., de pe 1 până pe 31 ianuarie, de pe 1 până pe 30 aprilie etc.

a) Numărul de Dispozitive active, adică dispozitivele care au fost detectate ca fiind online (au trimis sau au primit cel puțin un mesaj keepalive către sau de la consola de administrare) în perioada respectivă. Pentru ca un dispozitiv să fie taxat, trebuie să fi fost activ online cel puțin o dată în perioada respectivă. 

b) Fără o integrare MDM (Mobile Device Management), nu se poate determina dacă un dispozitiv pe care s-a efectuat o dezinstalare/reinstalare este fizic același dispozitiv. În aceste cazuri, ambele dispozitive vor fi taxate, fiind considerate Dispozitive active.   

c) Dispozitivele pe care sunt instalate și activate concomitent agentul mobil și extensia Chrome, dacă dispozitivele nu sunt înregistrate cu același ID în consola Security for Mobile de către soluția MDM (Mobile Device Management), vor fi înregistrate ca două dispozitive separate în consola Security for Mobile și vor fi taxate ca două dispozitive separate. Până la data publicării acestui document, Google MDM este singura soluție testată de Bitdefender care înregistrează dispozitivele mobile și extensia Chrome ca un singur dispozitiv. Consultați-vă cu furnizorul dvs. MDM pentru a testa integrarea înainte de a instala extensiile Chrome, pentru a evita dubla facturare. 

d) Utilizatorii pot scoate din uz dispozitivele vechi și le pot înlocui cu dispozitive noi. În astfel de cazuri, regula de la punctul „a” se aplică în continuare, iar acestea vor fi tratate ca două dispozitive separate.   

Utilizarea este suma de dispozitive active, după cum este definit mai sus. Calcularea utilizării soluției prezentată mai jos se aplică facturării lunare (MSP). Pentru facturarea anuală sau multi-anuală, utilizarea soluției este egală cu numărul dispozitivelor mobile „vândute”, după cum se stipulează în contractul comercial.

9.2.3. Suprautilizarea. Dumneavoastră vă asigurați că numărul maxim de dispozitive mobile vizate nu trebuie să depășească numărul de Abonamente pe care le-ați achiziționat periodic. Dacă depășiți numărul de Abonamente achiziționate, sunteți de acord să plătiți Taxe suplimentare pentru abonamente pentru dispozitivele mobile suplimentare, la care se face referire la punctul Suprautilizare.

Suprautilizarea este un caz de utilizare în care un client care plătește/de mai multe ori pe an utilizează un număr mai mare de dispozitive mobile decât cel stipulat în contractul comercial, acest număr fiind calculat folosind metoda dispozitivelor active prezentată mai sus. Bitdefender își rezervă dreptul de a factura diferența dintre abonamentul dispozitivelor mobile vândute și dispozitivele active reale, după cum se stipulează în Consola Bitdefender. Bitdefender își rezervă dreptul de a vă suspenda contul pentru toate licențele.

9.2.4.     Riscurile soluției GravityZone Security for Mobile:

Trebuie reținut faptul că funcțiile de protecție oferite de Security for Mobile depind de configurarea efectuată de administrator. Pentru fiecare cont de client nou, este activat, în mod implicit, setul de detecții bazat pe „cele mai bune practici”. Însă aceste detecții nu sunt concepute să întreprindă acțiuni pe dispozitivele mobile. Administratorii de securitate însărcinați cu gestionarea securității mobile trebuie să vizualizeze configurațiile implicite și să activeze acțiunile adecvate în conturile aferente. 

Bitdefender Security for Mobile se bazează pe aplicațiile de tip agent de pe dispozitivele mobile pentru a oferi protecție. Cu toate acestea, având în vedere că nu toate dispozitivele mobile sunt deținute de companie (de exemplu, dispozitivele BYOD - Bring Your Own Device), este posibil ca drepturile de acces necesare aplicațiilor de tip agent pentru a oferi protecția configurată de administrator să nu fie aprobate de deținătorul dispozitivului mobil și, astfel, aplicațiile respective să nu poată oferi nivelul necesar de protecție. Este responsabilitatea clientului să-i solicite utilizatorului final să acorde drepturile de acces necesare, precum și să respecte reglementările și legile. Echipa Bitdefender nu poate forța utilizatorul final să acorde toate drepturile de acces necesare. 

De exemplu, caracteristica anti-phishing necesită ca o tehnologie VPN locală să fie activată pe dispozitivul mobil. Însă activarea acestei tehnologii necesită permisiunea proprietarului dispozitivului. Dacă un astfel de acces nu este permis, tehnologia anti-phishing nu va funcționa așa cum a fost proiectată. 

Pentru respectarea mai simplă a reglementărilor și legilor, administratorii de securitate pot modifica nivelul colectării de date de pe dispozitivele mobile prin intermediul agenților pentru mobil. Vă rugăm să rețineți că stabilirea unor limite în ceea ce privește colectarea datelor poate duce și la imposibilitatea de a utiliza unele caracteristici. De exemplu, caracteristica de analiză în profunzime necesită acces la fișierele apk pe dispozitivele Android. Un administrator poate alege să nu colecteze codurile binare ale aplicațiilor de pe dispozitivele mobile (sau de pe o serie de dispozitive mobile). Însă, atunci când colectarea de coduri binare ale aplicațiilor este dezactivată, caracteristica de analiză în profunzime nu poate fi utilizată pentru aplicațiile de pe acele dispozitive mobile. 

 

9.3. CONDIȚII SPECIALE PENTRU ADD-ON-UL INTEGRITY MONITORING DE LA BITDEFENDER

9.3.1. Add-on-ul Integrity Monitoring de la Bitdefender verifică și validează modificările efectuate pe endpointurile Windows și Linux pentru a evalua integritatea mai multor entități, conform descrierii din documentația Soluției. Add-on-ul Integrity Monitoring  funcționează pe baza unor reguli implicite, furnizate de Bitdefender, și a unor reguli personalizate. Aceste reguli sunt disponibile în pagina Politici > Reguli Integrity Monitoring din Control Center. Pe baza acestor reguli, add-on-ul Integrity Monitoring întreprinde acțiuni în momentul în care se generează evenimente pentru fișiere, directoare, înregistrări în regiștri, utilizatori, servicii și software instalat. Aceste evenimente sunt afișate în pagina Rapoarte >Evenimente Integrity Monitoring din Control Center.

9.3.2. În fereastra de mentenanță în modulul Bitdefender Patch Management, regulile implicite ale add-on-ului Integrity Monitoring vor fi suspendate conform documentației. Pentru claritate, aceasta înseamnă că, dacă nu intervine nicio aplicare sau reaplicare a unei politici în perioada în care add-on-ul  Integrity Monitoring este suspendat, vechile atribute ale entităților prezente în alerte după reactivarea add-on-ului Integrity Monitoring sunt cele care erau prezente înaintea începerii procesului de instalare a patch-urilor. Dacă intervine vreo aplicare sau reaplicare a unei politici în perioada în care add-on-ul Integrity Monitoring este suspendat, vechile atribute vor fi reînnoite prin înlocuirea lor cu cele aferente entităților monitorizate în momentul aplicării sau reaplicării.

 

9.4. TERMENI SPECIALI PENTRU BITDEFENDER GRAVITYZONE CLOUD SECURITY

9.4.1. Modulul Bitdefender Gravityzone Cloud Security oferă acces la o platformă all-in-one care înglobează CIEM (gestionarea identităților și a accesului, identificarea riscurilor în mod dinamic) și CSPM (securitate și conformitate și cele mai bune practici și cadre de reglementare, evaluarea configurărilor necorespunzătoare).

9.4.2. Cloud Security Posture Management (CSPM), care este un serviciu de gestionare continuă a posturii de securitate IaaS și PaaS prin prevenirea, detectarea și răspunsul la riscurile legate de infrastructura cloud, aplică o serie de cadre comune, cerințe de reglementare și politici dedicate companiilor enterprise pentru a descoperi și a evalua în mod proactiv și reactiv riscul/încrederea asociată cu configurația și setările de securitate ale serviciilor cloud.

9.4.3. Scopul acestei activități de gestionare este de a verifica dacă există probleme și, în cazul în care se identifică una, de a oferi opțiuni de remediere (automate sau implementate de un specialist). Bitdefender Gravityzone Cloud Security vă oferă posibilitatea de a identifica și de a vă concentra pe un activ suspect, precum și de a înțelege întregul context atât din perspectiva configurației, cât și a activității, cu severitatea evenimentelor asociate, reducând astfel timpul de detecție, investigare și remediere a amenințărilor.

9.4.5. Scanerul Bitdefender Gravityzone Cloud Security conține sute de reguli și se bazează pe diferite standarde. Fiecare regulă este completată de o valoare de risc corespunzătoare, o descriere și instrucțiuni de remediere care pot include opțiunea de a executa o remediere cu un singur clic sau o remediere de tip playbook. Setul de reguli Bitdefender mai identifică și cazurile în care Dumneavoastră încălcați cele mai bune practici de securitate, alertându-vă atunci când acestea se întâmplă, astfel încât să puteți implementa aceste remedieri în mod corespunzător, în ordinea priorității.

Cu o vizibilitate continuă asupra resurselor cloud dintr-o singură consolă, puteți implementa un sistem de protecție a configurației, beneficiind de sute de soluții pentru a remedia configurările necorespunzătoare înainte ca acestea să conducă la incidente de securitate.

9.4.6. Puteți utiliza Bitdefender Gravityzone Cloud Security și puteți iniția soluția în limita impusă de numărul total de resurse care pot fi facturate, așa cum sunt definite în documentație și menționate în comanda de achiziție. Dacă aveți mai multe resurse în mediul Dumneavoastră care pot fi facturate decât numărul de resurse care pot fi facturate achiziționat, vom restricționa soluția și scanarea la numărul limitat de resurse care pot fi facturate, indicat în comanda Dumneavoastră; vă rugăm să rețineți că puteți adăuga mai multe resurse care pot fi facturate printr-o comandă nouă.

Pentru evitarea oricărui dubiu, Bitdefender GravityZone Cloud Security nu poate fi utilizată/configurată pe mai mult de o instanță în același timp.

 

10. ASISTENȚĂ TEHNICĂ. SERVICII.

10.1. Asistența tehnică pentru Soluția Bitdefender este inclusă pe perioada licenței/abonamentului. Anumite caracteristici de asistență tehnică pot fi oferite de către Bitdefender prin intermediul distribuitorilor pe perioada abonamentului pentru Soluția Bitdefender, după cum este precizat pe site-ul web Bitdefender. Asistența tehnică cade sub incidența următoarelor condiții: Orice serviciu de Asistență tehnică va fi furnizat fără niciun fel de garanție. Este responsabilitatea dumneavoastră să efectuați o copie de a datelor dumneavoastră, a programelor, software-urilor înainte de a solicita Asistență tehnică.

Asistență standard. Termenii și condițiile de asistență tehnică pentru Bitdefender Gravityzone Enterprise sunt precizați aici: https://www.bitdefender.com/site/view/enterprise-support-policies.html.

10.2. Servicii disponibile contra cost:

10.2.1. Servicii profesionale:Dacă achiziționați aceste servicii, efectuarea acestora va fi în conformitate cu Acordul privind nivelul serviciilor, disponibil la următoarea adresă: https://www.bitdefender.com/media/materials/legal/Service-Level-Agreement-for-Professional-Services.v1.1.pdf.

10.2.2. Servicii de asistență tehnică premium: În cazul în care achiziționați aceste servicii, acestea vă vor fi furnizate în conformitate cu Politica de asistență pentru companii, disponibilă la: https://www.bitdefender.com/site/view/enterprise-support-policies.html.

10.2.3. Serviciul MDR (Foundations): Dacă achiziționați aceste servicii, performanța lor va fi conformă cu Termenii și Condițiile disponibile la această adresă: https://www.bitdefender.com/site/view/legal-eula.html.

10.2.4 Bitdefender Offensive Services: În cazul în care achiziționați aceste servicii, acestea vă vor fi furnizate în conformitate cu Termenii și condițiile disponibile la următoarea adresă: https://www.bitdefender.com/site/view/terms-and-conditions-for-providing-bitdefender-offensive-services.html

10.3. Bitdefender își rezervă dreptul de a refuza, suspenda sau înceta oricare dintre serviciile de asistență tehnică la discreția sa în cazul în care dumneavoastră vă încălcați obligațiile. Politicile de asistență tehnică pot fi modificate la discreția Bitdefender; cu toate acestea, Bitdefender nu va reduce în mod semnificativ nivelul serviciilor furnizate pentru programele suportate în perioada pentru care taxele aferente serviciului de asistență tehnică au fost plătite. 10.4. Este necesar să parcurgeți politicile publicate pe site-urile web înainte de a încheia documentul de comandă pentru serviciile în cauză. Dacă intenționați să beneficiați de orice servicii profesionale, atunci este necesar să semnați cu Bitdefender un acord de execuție separat. Aceste condiții nu se aplică pentru soluțiile de evaluare și cele beta.

 

11. CONFIDENȚIALITATE.

11.1. Niciuna dintre părți nu va divulga informații confidențiale și/sau brevetate care aparțin celeilalte părți, cu excepția cazului în care părțile respective au convenit acest lucru în scris. Informațiile confidențiale se limitează la termenii și prețurile prevăzute în prezentul Contract și toate informațiile sunt clar identificate ca fiind confidențiale. Această obligație nu se aplică informațiilor primite care: (i) sunt sau devin cunoscute de către beneficiar fără obligația de a păstra confidențialitatea acestora; (ii) sunt sau devin cunoscute publicului larg, care nu se datorează niciunei acțiuni sau omiteri din partea destinatarului, sau (iii) sunt dezvoltate independent de către beneficiar fără a utiliza informațiile confidențiale sau brevetate. În cazul în care oricare dintre părți trebuie să divulge informații confidențiale și brevetate în temeiul legii, partea în cauză va informa cealaltă parte cu privire la obligația de divulgare. Fiecare dintre Părți acceptă să păstreze confidențialitatea reciprocă a informațiilor confidențiale pe o perioadă de trei ani de la data divulgării. De asemenea, fiecare dintre noi suntem de acord să dezvăluim informații confidențiale numai acelor angajați sau agenți care au nevoie să cunoască informațiile respective și care sunt obligați să le protejeze împotriva dezvăluirii neautorizate. Nimic nu va împiedica niciuna dintre părți să dezvăluie termenii sau prețurile prevăzute în prezentul Contract sau în comenzile transmise în temeiul prezentului Contract în cadrul oricărei acțiuni în justiție care decurge din sau în legătură cu prezentul Contract.

 

12. GARANȚII

12.1. Bitdefender garantează că Produsul Bitdefender va fi furnizat într-o manieră profesională, conform standardelor industriei. Bitdefender vă garantează lipsa oricărui defect de material și manoperă în ceea ce privește codificarea programului software de pe suportul de distribuire a Produsului Bitdefender, precum și faptul că Produsul Bitdefender se conformează în mod substanțial cu Documentația acestuia pentru o perioadă de nouăzeci (90) de zile de la data cumpărării licenței sau a codului de activare („Perioada de garanție”)

12.2 Garanția nu se va aplica dacă (i) Soluția nu a fost utilizată în conformitate cu condițiile prezentului Contract și ale Documentației; (ii) problema a fost cauzată de faptul că nu ați reușit să instalați Actualizări, Upgrade-uri sau să îndepliniți orice altă acțiune sau instrucțiune recomandată de Bitdefender, (iii) problema apare din orice cauză ce nu poate fi controlată în mod rezonabil de Bitdefender, (iii) în cazul defectării Soluției Bitdefender care apare în urma sau rezultă din instalarea necorespunzătoare sau din orice modificare, alterare sau adăugare la aceasta sau din orice problemă sau eroare în software-ul sistemului de operare cu care este compatibil software-ului pentru instalare și funcționare; (iv) dacă orice problemă sau eroare din Soluția Bitdefender a rezultat din utilizarea necorespunzătoare sau din instalarea sau configurarea greșită a soluției sau din utilizarea Soluției Bitdefender cu alte programe sau servicii care au funcții sau caracteristici similare care sunt incompatibile cu Soluția Bitdefender; (v) dacă Soluția Bitdefender este licențiată sau utilizată ca orice versiune de evaluare, beta sau de testare sau pentru care Bitdefender nu percepe o redevență sau o taxă de licență; sau (vi) dacă Bitdefender nu primește o notificare cu privire la o eventuală neconformitate în perioada de garanție aplicabilă.

12.3. Dacă Bitdefender primește o notificare în scris cu privire la încălcarea garanției pe parcursul Perioadei de garanție, întreaga răspundere a Bitdefender și singura dumneavoastră metodă de remediere va fi (la alegerea Bitdefender): (i) de a corecta, repara sau înlocui Soluția Bitdefender într-o perioadă de timp rezonabilă, sau (ii) de a autoriza rambursarea taxelor după înapoierea Soluțiilor însoțite de dovada achiziționării. Orice soluții de schimb vor beneficia de garanție pentru restul perioadei de garanție inițiale.

12.4. SOLUȚIA BITDEFENDER ESTE OFERITĂ „CA ATARE” ȘI „ÎN FUNCȚIE DE DISPONIBILITATE”. BITDEFENDER NU GARANTEAZĂ CĂ SOLUȚIA BITDEFENDER VA ÎNDEPLINI CERINȚELE DUMNEAVOASTRĂ. BITDEFENDER NU GARANTEAZĂ CĂ PROGRAMELE VOR FUNCȚIONA FĂRĂ ERORI SAU ÎN MOD NEÎNTRERUPT SAU CĂ BITDEFENDER VA CORECTA TOATE ERORILE PROGRAMELOR. ÎN MĂSURA ÎN CARE ESTE PERMIS DE LEGE, ACESTE GARANȚII SUNT EXCLUSIVE ȘI NU EXISTĂ ALTE GARANȚII SAU CONDIȚII EXPLICITE SAU IMPLICITE, INCLUSIV GARANȚII SAU CONDIȚII DE VANDABILITATE ȘI UTILIZARE PENTRU UN ANUMIT SCOP ÎN LEGĂTURĂ CU ORICE RECOMANDARE BITDEFENDER, CU SOLUȚIILE, ÎMBUNĂTĂȚIRILE DE PRODUSE, SERVICIILE DE ÎNTREȚINERE SAU CONSILIERE, SERVICIILE DE ASISTENȚĂ AFERENTE ACESTORA SAU CU ORICE ALTE MATERIALE (TANGIBILE SAU INTANGIBILE) SAU CU SERVICIILE FURNIZATE DE BITDEFENDER.

12.5. PRIN PREZENTUL, BITDEFENDER RESPINGE ÎN MOD EXPRES ORICE GARANȚII ȘI CONDIȚII IMPLICITE SAU EXPRESE, INCLUSIV, FĂRĂ A SE LIMITA LA GARANȚII IMPLICITE DE VANDABILITATE, DESPĂGUBIRI PENTRU PIERDEREA CLIENTELEI, ÎNTRERUPEREA ACTIVITĂȚII, PIERDEREA DE DATE, REZULTATE FALS POZITIVE SAU NEGATIVE, DEFECTAREA SAU FUNCȚIONAREA NECORESPUNZĂTOARE A DISPOZITIVULUI SAU GARANȚII LEGATE DE ADECVAREA PENTRU UN ANUMIT SCOP, DENUMIRE, LIPSA INTERVENȚIEI, OPORTUNITATEA, EXHAUSTIVITATEA, ACTUALITATEA, SIGURANȚA SAU ACURATEȚEA CONȚINUTULUI INFORMAȚIONAL, INTEGRAREA ÎN SISTEM ȘI NEÎNCĂLCAREA DREPTURILOR TERȚILOR PRIN FILTRAREA, DEZACTIVAREA SAU ELIMINAREA SOFTWARE-URILOR, PROGRAMELOR TIP SPYWARE ȘI ADWARE, COOKIE-URILOR, E-MAILURILOR, DOCUMENTELOR, RECLAMELOR ȘI CONȚINUTULUI SIMILAR FURNIZAT DE ACEȘTIA, ȘI NU GARANTEAZĂ CĂ SOFTWARE-UL VA DETECTA ORICE AMENINȚĂRI SAU TOATE AMENINȚĂRILE LA ADRESA SECURITĂȚII SAU BAZATE PE CODURI PERICULOASE SAU CĂ UTILIZAREA SOLUȚIILOR, PRODUSELOR, SOFTWARE-URILOR ȘI SERVICIILOR BITDEFENDER SAU A FUNCȚIONALITĂȚILOR, CARACTERISTICILOR, ÎMBUNĂTĂȚIRILOR, SERVICIILOR DE MENTENANȚĂ SAU ASISTENȚĂ AFERENTE ACESTORA SAU A ORICĂROR ALTOR MATERIALE (TANGIBILE SAU INTANGIBILE) SAU SERVICII ȘI ACTUALIZĂRI FURNIZATE DE BITDEFENDER VĂ VOR MENȚINE REȚEAUA, PLATFORMELE CLOUD SAU ENDPOINTURILE SAU ORICE SISTEME ȘI DISPOZITIVE PROTEJATE ÎMPOTRIVA TUTUROR VIRUȘILOR SAU ALTOR TIPURI DE CONȚINUT PERICULOS SAU NEDORIT SAU CĂ LE VA PROTEJA DE INTRUZIUNI SAU ALTE ATACURI/FRAUDE/ÎNCĂLCĂRI DE SECURITATE.

12.6. DUMNEAVOASTRĂ ÎNȚELEGEȚI ȘI SUNTEȚI DE ACORD CĂ BITDEFENDER NU POATE OFERI ȘI NU OFERĂ PRIN PREZENTUL NICIO GARANȚIE, CONDIȚIE SAU ASIGURARE CĂ IMPLEMENTAREA/UTILIZAREA ORICĂREI SOLUȚII BITDEFENDER (FIE INDIVIDUAL, FIE ÎN COMBINAȚIE CU ALTE SOLUȚII BITDEFENDER) NU VA AVEA ERORI ȘI NICI NU VA GARANTA O PROTECȚIE COMPLETĂ ÎMPOTRIVA TUTUROR AMENINȚĂRILOR DE SECURITATE PREZENTE ȘI VIITOARE LA ADRESA REȚELELOR, SISTEMELOR, DISPOZITIVELOR, SERVERELOR SAU DATELOR DVS. ȘI NICIUNA DINTRE PREVEDERILE PREZENTULUI CONTRACT NU VA FI CONSIDERATĂ CA IMPLICÂND O ASTFEL DE GARANȚIE, CONDIȚIE SAU ASIGURARE.

12.7. SOLUȚIA BITDEFENDER POATE CONȚINE ERORI ȘI NU ESTE PROIECTATĂ SAU DESTINATĂ UTILIZĂRII ÎNTR-UN MEDIU CU GRAD MARE DE RISC ȘI CARE NECESITĂ O FUNCȚIONARE SAU OPERARE ÎN CONDIȚII DE SECURITATE ABSOLUTĂ. SOLUȚIA BITDEFENDER NU ESTE DESTINATĂ UTILIZĂRII ÎN OPERAȚIUNI DIN DOMENIUL AVIAȚIEI, SECTORUL NUCLEAR SAU SISTEMELE DE COMUNICAȚII, SECTORUL DE ARMAMENT, SISTEMELE DIRECTE SAU INDIRECTE DE MENȚINERE A VIEȚII, CONTROLUL TRAFICULUI AERIAN SAU ORICE ALTĂ APLICAȚIE SAU INSTALAȚIE ÎN CARE APARIȚIA UNEI ERORI AR PUTEA CAUZA MOARTEA SAU RĂNIREA GRAVĂ A UNOR PERSOANE SAU DAUNE ALE PROPRIETĂȚII.

12.8. Având în vedere dezvoltarea continuă a unor noi tehnici de atac asupra endpointurilor, rețelelor, sistemelor, Bitdefender nu declară, garantează sau asigură: (1) că soluția Bitdefender va detecta, bloca sau elimina complet, sau va curăța toate sau oricare dintre aplicațiile, rutinele și fișierele care sunt periculoase, frauduloase sau nedorite; sau (2) că orice produs sau orice date, echipament, sistem sau rețea pe care o soluție Bitdefender este utilizată (sau protejată) nu va prezenta vulnerabilități în fața intruziunilor sau atacurilor.

12.9. Sunteți de acord că protecția endpointurilor, a serverelor, a mediilor cloud, a rețelelor, a serverelor și a datelor Dumneavoastră depinde de factori aflați exclusiv sub controlul și responsabilitatea Dumneavoastră, inclusiv, dar fără a se limita la: (a) proiectarea, implementarea, instalarea și utilizarea instrumentelor de securitate hardware și software într-un efort coordonat pentru a gestiona amenințările de securitate; (b) selectarea, implementarea și aplicarea unor politici, proceduri și controale interne de securitate adecvate privind accesul, securitatea, criptarea, utilizarea și transmiterea datelor; (c) dezvoltarea și aplicarea continuă a proceselor și procedurilor de backup și recuperare a oricărui sistem, software, bază de date și a oricăror date stocate; și (d) descărcarea și instalarea cu diligență și promptitudine a tuturor Actualizărilor puse la dispoziție de Bitdefender.

12.10. DUMNEAVOASTRĂ SUNTEȚI UNICUL RESPONSABIL PENTRU SALVAREA UNOR COPII DE REZERVĂ ALE TUTUROR DATELOR ȘI VEȚI LUA MĂSURILE CORESPUNZĂTOARE PENTRU PROTEJAREA UNOR ASTFEL DE DATE. BITDEFENDER NU ÎȘI ASUMĂ NICIO RĂSPUNDERE SAU RESPONSABILITATE ÎN CAZUL PIERDERII SAU DETERIORĂRII DATELOR.

 

13. LIMITAREA RĂSPUNDERII

13.1. BITDEFENDER NU VA RĂSPUNDE PENTRU DAUNE DIRECTE, INDIRECTE, INCIDENTALE, SPECIALE, PUNITIVE SAU SUBSECVENTE SAU PENTRU ORICE PIERDERI DE PROFIT, VENITURI, DATE SAU UTILIZARE A DATELOR SAU PREJUDICII CARE ERAU PREVIZIBILE ÎN MOD REZONABIL PENTRU AMBELE PĂRȚI, ÎNSĂ CARE PUTEA FI PREVENITE CA, DE EXEMPLU, PIERDERI CAUZATE DE VIRUȘI, PROGRAME MALWARE SAU ALTE PROGRAME PERICULOASE SAU PIERDEREA SAU DETERIORAREA DATELOR CLIENTULUI.

13.2.VALOAREA TOTALĂ MAXIMĂ A RĂSPUNDERII SAU DESPĂGUBIRILOR ALE BITDEFENDER PENTRU ORICE DAUNE CARE DECURG DIN SAU SUNT LEGATE DE PREZENTUL CONTRACT SAU DE COMANDA DUMNEAVOASTRĂ, INDIFERENT DACĂ DECURG DIN STATUT, LEGE, METODĂ DE TRANZACȚIONARE, OBICEIURI ȘI PRACTICI, SAU ORICE UZ COMERCIAL VA FI LIMITAT ȘI ÎN NICIUN CAZ RĂSPUNDEREA BITDEFENDER NU VA DEPĂȘI TAXELE PE CARE LE-AȚI PLĂTIT CĂTRE BITDEFENDER PENTRU SOLUȚIILE ȘI SERVICIILE BITDEFENDER DEFICITARE ÎN ULTIMELE 12 LUNI IMEDIAT ANTERIOARE EVENIMENTULUI SAU CIRCUMSTANȚELOR CARE AU DAT NAȘTERE PENTRU PRIMA DATĂ LA O RECLAMAȚIE ÎN TEMEIUL PREZENTULUI CONTRACT.

UNELE JURISDICȚII NU PERMIT LIMITAREA SAU EXCLUDEREA RĂSPUNDERII PENTRU DAUNE INCIDENTALE SAU SUBSECVENTE, PRIN URMARE, ESTE POSIBIL CA UNELE DINTRE LIMITĂRILE SAU EXCLUDERILE DE MAI SUS SĂ NU SE APLICE ÎN CAZUL CLIENTULUI.

13.3. FĂRĂ A ADUCE ATINGERE CELOR DE MAI SUS, BITDEFENDER NU LIMITEAZĂ ȘI NU EXCLUDE RĂSPUNDEREA PROPRIE PENTRU (i) DECES SAU VĂTĂMARE PERSONALĂ PROVOCATĂ DE SAU DIRECT ATRIBUITĂ NEGLIJENȚEI GRAVE A BITDEFENDER, (ii) DECLARAȚII FALSE FRAUDULOASE SAU (iii) ORICE ALTĂ RĂSPUNDERE ÎN MĂSURA ÎN CARE ACEASTA NU POATE FI EXCLUSĂ SAU LIMITATĂ DE LEGISLAȚIA APLICABILĂ.

 

13.4. Fiecare Parte recunoaște și este de acord că derogările, limitările de garanție, precum și declinările, excluderile și limitările de răspundere și/sau căile de atac prevăzute în prezentul Contract, reprezintă o bază materială și esențială a prezentului Contract; reflectă o distribuire rezonabilă a riscului între Părți; sunt echitabile, rezonabile și constituie o parte fundamentală a acestui Contract; și au fost fiecare luate în considerare, reflectându-se în atenția care trebuie acordată de fiecare Parte în temeiul prezentului Contract și în decizia fiecărei Părți de a încheia prezentul Contract. Părțile recunosc și sunt de acord că în absența oricăror astfel de derogări, declinări, excluderi și/sau limitări de răspundere/căi de atac, prevederile acestui Contract, inclusiv termenii de natură economică, ar fi substanțial diferite sau cu titlu subsidiar, acest Contract nu ar fi fost desăvârșit.

13.5. Bitdefender acționează în numele partenerilor săi în scopul de a renunța, exclude și/sau limita obligațiile, garanțiile și răspunderea, așa cum se prevede în prezentul Contract. Dispozițiile de mai sus sunt aplicabile în măsura maximă permisă de legislația în vigoare.

 

14. COMPENSAȚII.

14.1 Dumneavoastră trebuie să despăgubiți, să apărați și să exonerați Bitdefender și administratorii, responsabilii în funcții de conducere, angajații, agenții și avocații săi de orice răspundere pentru și împotriva oricărei solicitări de despăgubire, acțiuni, cereri, obligații, pierderi, daune, hotărâri sau înțelegeri ale terților, inclusiv pentru toate onorariile rezonabile ale avocaților și cheltuielile aferente, care rezultă direct sau indirect din, care decurg din, sau care pot fi atribuite sau se bazează pe i) o conduită ilegală și/sau încălcarea drepturilor terților sau a oricăror legi aplicabile și/sau (ii) utilizarea greșită a Soluției Bitdefender.

14.2. Bitdefender se va apăra împotriva oricărei acțiuni sau a oricărui proces în instanță inițiat de o parte terță (o „Acțiune în instanță”) împotriva Dumneavoastră, în legătură cu utilizarea de către partea terță a Soluției Bitdefender în conformitate cu prevederile Contractului, în măsura în care: (i) o astfel de Acțiune în instanță pretinde că Soluția Bitdefender încalcă un brevet din SUA, încalcă un drept de autor sau deturnează un secret comercial mondial sau o marcă comercială și vă va despăgubi și vă va exonera de răspundere în ceea ce privește costurile și daunele rezultate, acordate în final împotriva Dumneavoastră unei astfel de părți terțe de către o instanță de jurisdicție competentă sau convenită în procesul de soluționare.

14.3. Obligația Bitdefender menționată mai sus nu se aplică în cazul programelor software, serviciilor, secțiunilor sau componentelor acestora care: (i) nu sunt furnizate de Bitdefender; (ii) sunt utilizate într-o manieră care nu a fost autorizată în mod explicit conform prezentului Contract sau Documentației însoțitoare; (iii) sunt întocmite în conformitate cu specificațiile Dumneavoastră; (iv) sunt modificate de altcineva în afară de Bitdefender, dacă așa-zisa încălcare are legătură cu o astfel de modificare; (v) sunt combinate cu alte soluții, produse, procese sau materiale, iar așa-zisa încălcare nu ar exista dacă această combinație nu ar fi fost efectuată; (vi) pentru orice versiune de evaluare, beta, gratuită, de acces timpuriu sau de testare sau (vii) în cazul în care continuați așa-zisa activitate de încălcare după ce ați fost notificat cu privire la aceasta și vi s-au pus la dispoziție modificări care ar fi evitat așa-zisa încălcare.

14.4 În cazul în care o instanță competentă consideră că Soluția Bitdefender constituie o încălcare, Bitdefender va întreprinde, la alegerea sa, una dintre următoarele măsuri: (i) va obține dreptul de a continua utilizarea sa; (ii) va modifica Soluția Bitdefender astfel încât utilizarea sa să nu mai constituie o încălcare; (iii) va înlocui Soluția Bitdefender cu produse foarte similare ca funcționalitate și performanță; sau (iv) dacă niciuna dintre alternativele anterioare nu este disponibilă pentru Bitdefender în mod rezonabil, Bitdefender va rambursa în mod proporțional partea nefolosită a Soluției Bitdefender.

14.5 Părțile pot solicita despăgubiri în temeiul acestei prevederi, cu condiția: (a) de a notifica în termen de zece (10) zile privind orice pretenție formulată sau orice procedură judiciară demarată împotriva acestora; (b) de a asigura părții care oferă despăgubirea controlul exclusiv asupra apărării și soluționării (cu condiția ca eventuala înțelegere să exonereze partea despăgubită de orice răspundere în chestiunea respectivă); (c) de a pune la dispoziție toate informațiile disponibile și de a oferi asistență în mod rezonabil; și (d) de a nu fi soluționat anterior prin compromis sau înțelegere o astfel de pretenție.

 

15. COMUNICĂRI ELECTRONICE.

15.1. Bitdefender va poate expedia notificări legale și alte comunicări despre Soluție și serviciile de Abonament de întreținere sau despre utilizarea de către noi a informațiilor pe care ni le furnizați ("Comunicări"). Bitdefender va expedia Comunicări prin intermediul notificărilor din interiorul produselor sau prin e-mail la adresa de e-mail primară înregistrată a utilizatorului sau va posta Comunicările pe Site-urile sale. Baza legală pentru expedierea acestor comunicări este reprezentată de prezentul Contract (pentru comunicările tranzacționale) și interesul legitim de marketing cu clienții actuali (pentru comunicările comerciale).

15.2. Cu toate acestea, sunteți de acord că Bitdefender vă poate trimite notificări legale necesare și alte comunicări despre soluțiile Bitdefender (inclusiv Actualizări), alte soluții și servicii Bitdefender și/sau soluții și servicii Bitdefender noi, oferte speciale și prețuri sau alte informații similare, sondaje pentru clienți și alte solicitări de feedback (denumite împreună „Comunicări”). Bitdefender poate furniza Comunicări după cum urmează, (printre alte metode): (a) contact față în față cu personalul Bitdefender și/sau al Resellerului; (b) notificări în cadrul produselor sau prin e-mailuri la adresele de e-mail înregistrate ale contactelor desemnate; și/sau (c) Comunicări postate pe site-urile sale.

15.3. În ceea ce privește notificările prin e-mail, orice astfel de notificare prin e-mail trimisă Dumneavoastră va fi transmită de Bitdefender administratorului (administratorilor) de cont desemnat(ți) de Dumneavoastră în timpul înregistrării. Dumneavoastră sunteți responsabil să vă asigurați că adresa de e-mail a administratorului contului este corectă. Orice notificare prin e-mail pe care Bitdefender o trimite la adresa de e-mail valabilă la acel moment va produce efecte în momentul în care este trimisă, indiferent dacă primiți sau nu e-mailul. Prin acceptarea prezentului Contract, sunteți de acord să primiți toate Comunicările prin aceste mijloace.

 

16. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE & GDPR.

16.1. Prin acceptarea acestui Contract, înțelegeți că ați fost notificat(ă) cu privire la modalitatea în care datele Dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate în conformitate cu Politica de confidențialitate privind Soluțiile pentru companii, publicată pe: https://www.bitdefender.com/site/view/legal-privacy.html și Notificarea privind datele cu caracter personal ale persoanelor de contact ale Clienților sau Partenerilor, publicată pe: https://www.bitdefender.com/site/view/legal-personal-data-notice-for-business-contacts-of-the-clients-or-partners.html

16.2. Toate informațiile privind modul în care datele cu caracter personal sunt colectate sau prelucrate de către Bitdefender, în calitate de Operator de date, în timpul utilizării Soluției și serviciilor Bitdefender, sunt specificate în Politica de confidențialitate Bitdefender pentru soluții de afaceri.

În ceea ce privește datele cu caracter personal colectate de către Soluțiile Bitdefender de la Utilizatorii Dumneavoastră și regimul aplicabil de protecție a datelor care guvernează această relație, în conformitate cu legislația UE aplicabilă pentru protecția datelor cu caracter personal (GDPR - Regulamentul General UE privind Protecția Datelor), Bitdefender împreună cu Dumneavoastră aveți rolul de operatori asociați, așa cum se descrie în continuare în această secțiune, cu excepția anumitor Soluții Bitdefender, așa cum se menționează în articolele de mai jos.

 Prin urmare, Bitdefender acționează ca operator de date asociat, în legătură cu datele cu caracter personal colectate prin intermediul Soluțiilor și serviciilor sale vândute către/prin intermediul clienților business numai în scopul asigurării securității cibernetice, inclusiv, dar fără a se limita la securitatea endpoint, securitatea rețelei, securitatea cloud sau în alte scopuri de securitate cibernetică, inclusiv activități de suport în acest scop (numai în cazuri specifice, atunci când activitățile de suport sunt incluse în contractul specific cu Bitdefender).

 De asemenea, Dumneavoastră acționați în calitate de operator de date asociat în legătură cu datele cu caracter personal la care Utilizatorii Dumneavoastră ar putea avea acces prin intermediul Soluțiilor Bitdefender în scopul asigurării securității cibernetice, însă, pentru orice alte scopuri potențiale de colectare și prelucrare pe care le puteți decide intern pe cont propriu acționați în calitate de operator de date separat și independent.

Controlorii comuni vor fi fiecare responsabili, independent și separat, pentru respectarea prevederilor GDPR, inclusiv pentru colectarea, procesarea legală a datelor personale, informarea utilizatorilor serviciului cu privire la utilizarea datelor lor personale, securitatea datelor personale și asigurarea datelor lor personale de către utilizatorii serviciului, conform Acordului Controlorilor Comuni disponibil aici https://www.bitdefender.com/media/materials/legal/Joint-Controllers-Arrangement.pdf.

16.3. Fără a aduce atingere prevederilor anterioare din acest capitol, în ceea ce privește datele prelucrate de anumite Soluții și Servicii Bitdefender, așa cum sunt enumerate mai jos, Bitdefender acționează în calitate de operator de date în legătură cu datele personale colectate prin această Soluție Bitdefender în scopul gestionării securității Dumneavoastră interne.

În acest caz, acționați în calitate de operator de date în legătură cu datele personale colectate prin personalizarea regulilor de securitate, a politicilor, a setărilor soluției și/sau a duratei de stocare a datelor, după caz, atunci când utilizați Soluțiile Bitdefender.

16.4. Dumneavoastră sunteți strict responsabil de conformitatea cu prevederile GDPR, inclusiv de prelucrarea datelor cu caracter personal conform legii, de informarea utilizatorilor Dumneavoastră cu privire la modul de utilizare a datelor personale ale acestora, de securitatea datelor cu caracter personal, precum și de a vă asigura că utilizatorii Dumneavoastră își pot exercita drepturile, în conformitate cu Acordul privind prelucrarea datelor disponibil aici: https://www.bitdefender.com/site/view/data-processing-agreement-for-bitdefender-solutions.html.

16.5. Următoarele Soluții Bitdefender în care Bitdefender acționează în calitate de persoană împuternicită pentru prelucrarea datelor sunt: Bitdefender Integrity Monitoring, Bitdefender Gravityzone Security for Mobile Solution, Bitdefender Offensive Services și Bitdefender Cloud Security.

 

17. TEHNOLOGII.

17.1. Bitdefender vă informează că ar putea utiliza, în cadrul anumitor programe sau produse sau soluții, tehnologii de colectare a datelor pentru a aduna informații tehnice (inclusiv fișiere suspecte), pentru a îmbunătăți produsele, furniza și adapta servicii conexe conform ultimelor trenduri ale industriei, preveni folosirea ilegală sau fără licență a produsului sau apariția daunelor rezultate din acțiunea produselor cu potențial periculos.

17.2. Acceptați că Bitdefender poate utiliza astfel de informații în cadrul serviciilor furnizate în legătură cu produsul și pentru a preveni și opri programele dăunătoare care rulează pe aparatul dumneavoastră.

Acceptând acest Contract, recunoașteți și sunteți de acord că tehnologia de securitate utilizată poate scana traficul într-un mod impersonal pentru a detecta codurile malware și pentru a preveni daunele care pot fi provocate acestea.

17.3. Recunoașteți și acceptați faptul că Bitdefender poate aduce actualizări sau suplimentări programului sau computerului, ce vor fi descărcate automat pe dispozitivul dumneavoastră. Acceptând acest Contract, sunteți de acord ca unele fișiere executabile considerate potențial periculoase să poată fi transmise către serverele Bitdefender pentru a fi scanate.

17.4. Bitdefender își rezervă dreptul de a colecta anumite informații de la endpointuri, rețeaua, serverele, containerele pe care este instalat, în funcție de modulele și serviciile pe care le-ați activat în Soluția Dumneavoastră Bitdefender. Astfel de informații se pot referi la riscuri potențiale de securitate, precum și la URL-urile site-urilor web accesate pe care Soluția și Serviciile Bitdefender le consideră potențial frauduloase. URL-urile ar putea conține informații de identificare personală pe care un site web care poate conține fraude încearcă să le obțină fără permisiunea Dumneavoastră. Astfel, sunteți de acord ca anumite module, servicii și componente ale Soluției să colecteze fragmente de date de pe sistemele Dumneavoastră în scopul evaluării și îmbunătățirii capacității Soluțiilor Bitdefender de a detecta comportamente periculoase, site-uri web care pot conține scamuri și alte riscuri de securitate pe Internet. De asemenea, Bitdefender folosește tehnologii Cloud brevetate pentru a efectua scanări pe anumite URL-uri, fișiere sau e-mailuri trimise de pe sistemele Dumneavoastră.

 

18. DREPTURI DE VERIFICARE.

18.1 Bitdefender poate verifica utilizarea de către dumneavoastră a Soluției Bitdefender pentru a se asigura că utilizarea de către dumneavoastră este conformă cu Documentația aplicabilă. Verificările se vor efectua după transmiterea unei notificări prealabile într-un interval de timp rezonabil și pe durata programului normal de lucru, dar nu mai des decât o dată pe an, cu excepția cazului în care s-a identificat o discrepanță semnificativă în cursul unei examinări prealabile. De asemenea, sunteți de acord să puneți în aplicare măsuri de protecție la nivel intern pentru a împiedica orice copiere, distribuire, instalare, utilizare sau accesare neautorizată a Soluției Bitdefender. Totodată, sunteți de acord să păstrați evidențe suficiente care să ateste respectarea de către dumneavoastră a prezentului Contract și, la cererea companiei Bitdefender, să furnizați și certificați date și/sau rapoarte bazate pe astfel de înregistrări, care să evidențieze atât numărul de copii (în funcție de soluție și versiune), cât și arhitecturile de rețea, care au legătură în mod rezonabil cu abonamentul dumneavoastră și instalarea Soluției Bitdefender.

18.2. În cazul în care un audit relevă o desfășurare sau utilizare a Soluțiilor Bitdefender care depășește condițiile de abonament sau care nu este în conformitate cu prezentul Contract, atunci sunteți de acord să corectați imediat această neconformitate. În cazul în care gradul de utilizare fără licență sau în exces a tuturor soluțiilor auditate în conformitate cu prezentul Contract este mai mare, în total, de cinci procente (5%) din gradul de utilizare efectiv în baza licenței pentru soluțiile achiziționate de către Dumneavoastră, sunteți de acord să rambursați Bitdefender pentru diferențele înregistrate și costurile rezonabile suportate pentru efectuarea auditului.

 

19. FORȚĂ MAJORĂ.

19.1. Niciuna dintre Părți nu va fi considerată răspunzătoare pentru o încălcare a Contractului dacă nu își poate îndeplini obligațiile ca urmare a unor calamități naturale, războaie, situații de urgență, greve, acte de terorism, probleme majore de funcționare a Internetului, indisponibilitatea materialelor sau orice alte motive sau situații care depășesc puterea sa rezonabilă de control; cu toate acestea, dacă astfel de motive sau situații persistă mai mult de treizeci (30) de zile calendaristice, fiecare dintre Părți poate rezilia Contractul afectat de situația de forță majoră respectivă, prin transmiterea unei notificări scrise celeilalte Părți. Fără a aduce atingere celor de mai sus, părțile convin ca obligațiile de plată care decurg din prezentul Contract, precum și protecția drepturilor de proprietate intelectuală să nu fie amânate din niciun motiv.

 

20. GENERALITĂȚI.

20.1. Dacă Dumneavoastră vă aflați în Statele Unite sau Canada, prezentul Contract face obiectul legislației Statului Florida, SUA, iar sfera de competență revine tribunalelor din districtul Broward. Dacă Dumneavoastră vă aflați în Marea Britanie, Australia sau Noua Zeelandă, prezentul Contract va face obiectul legislației din Marea Britanie, iar sfera de competență revine tribunalelor din Reading. Dacă Dumneavoastră vă aflați în Țările de Jos, Belgia, Danemarca, Finlanda, Islanda, Norvegia sau Suedia, prezentul Contract face obiectul legislației din Olanda, iar sfera de competență revine tribunalelor din Haga. Dacă Dumneavoastră vă aflați în Germania sau Austria, prezentul Contract face obiectul legislației din Germania, iar sfera de competență revine tribunalelor din München. Dacă Dumneavoastră vă aflați în Indonezia sau în Singapore, prezentul Contract face obiectul legislației din Singapore, iar sfera de competență revine tribunalelor din Singapore. Dacă Dumneavoastră vă aflați într-o altă țară din Europa, din Africa, Orientul Mijlociu sau Asia, prezentul Contract face obiectul legislației din România, iar sfera de competență revine tribunalelor din București.

20.2. Nicio clauză a acestei Licențe nu poate diminua drepturile pe care le aveți conform legislației privind protecția consumatorului sau conform altor legi aplicabile din jurisdicția dumneavoastră care nu pot fi anulate de acest contract.

În eventualitatea invalidității oricărei porțiuni a acestei Înțelegeri, respectiva invaliditate nu va afecta validitatea celorlalte porțiuni ale acestei Înțelegeri.

20.3. Prezentul Contract specifică anumite drepturi legale. Este posibil ca legislația statului sau a țării dumneavoastră să vă confere alte drepturi. De asemenea, este posibil să dispuneți o serie de drepturi cu privire la partea de la care ați achiziționat Soluția Bitdefender. Prezentul Contract nu modifică drepturile sau obligațiile dumneavoastră conferite prin legislația statului sau a țării dumneavoastră dacă legislația statului sau a țării dumneavoastră nu permite acest lucru.

20.4. Bitdefender își rezervă dreptul de a coopera în cadrul oricărui proces legal, acțiune de aplicare a legii sau orice altă anchetă guvernamentală legată de utilizarea de către dumneavoastră a Soluției și Serviciilor Bitdefender. Acest lucru înseamnă că Bitdefender, în urma unei citații, poate furniza documente și informații relevante unui tribunal, forțelor de ordine sau unei anchete guvernamentale.

20.5. Bitdefender și siglele Bitdefender sunt mărci înregistrate ale BITDEFENDER. Toate celelalte mărci înregistrate utilizate în Soluție sau în materialele asociate sunt proprietatea deținătorilor lor de drept.

20.6. Bitdefender își rezervă dreptul de a cesiona prezentul Contract la discreția sa. Nu puteți cesiona prezentul Contract fără acordul prealabil în scris al Bitdefender, cu condiția ca Dvs. să aveți dreptul de a cesiona prezentul Contract conform legii, ca parte a unei fuziuni, reorganizări sau vânzări a tuturor sau a majorității activelor sau acțiunilor Dvs. cu transmiterea unei notificări în scris către Bitdefender.

20.7 Fiecare parte declară și garantează că (i) în legătură cu prezentul Contract, nu a efectuat și nu va efectua plăți sau cadouri sau oferte sau promisiuni de plăți sau cadouri de orice fel, direct sau indirect, către un funcționar al unui guvern străin sau al unei agenții sau către instrumente ale unui astfel de guvern străin sau agenții și (ii) va respecta în toate privințele Legea privind practicile de corupție în străinătate și orice alte legi aplicabile și (iii) va respecta legile privind conformitatea exporturilor aplicabile fiecărei părți care își îndeplinește obligațiile în temeiul prezentului Contract. În măsura maximă permisă prin renunțare, declinare a răspunderii, limitare și/sau excludere în scris în conformitate cu legile aplicabile, prezentul Contract este încheiat exclusiv între și în beneficiul și poate fi pus în aplicare numai de către Părțile la prezentul Contract și nicio parte terță nu va avea niciun drept/beneficiu în temeiul acestuia, fie că rezultă din prezentul contract, fie în temeiul oricărei legi actuale sau viitoare [cum ar fi Legea privind contractele (Drepturile părților terțe) din 1999 din Regatul Unit și legile similare adoptate în Irlanda, Singapore, Noua Zeelandă și anumite state din Australia, a căror aplicare este interzisă și refuzată prin prezentul document] sau în orice alt mod. Prezentul Contract nu creează și nu va fi considerat a crea drepturi, căi de atac, beneficii, solicitări de despăgubire sau cauze de acțiune (legale, echitabile sau de altă natură) exprese sau implicite în favoarea sau în numele unor părți terțe, inclusiv angajați, consultanți independenți, agenți și afiliați ai unei Părți, și nici nu creează în alt mod vreo obligație sau datorie față de vreo terță parte; cu condiția că, fără să aducă atingere oricăror prevederi contrare cuprinse în prezentul Contract, furnizorii, licențiatorii de software și revânzătorii Bitdefender vor fi beneficiari terți vizați pentru excluderile, limitările și declinările de răspundere în ceea ce privește Soluțiile Bitdefender, așa cum se menționează în acest Contract.

Este posibil ca Soluțiile Bitdefender să se supună legilor de control al exporturilor din SUA și din străinătate. Sunteți de acord să respectați toate legile și reglementările din Statele Unite și din alte țări în care Soluțiile Bitdefender sunt utilizate de către Dumneavoastră și de către utilizatorii Dumneavoastră pentru a vă asigura că acestea nu sunt exportate, direct sau indirect, încălcând astfel de legi.

20.8. Bitdefender poate revizui acești termeni în orice moment, iar termenii revizuiți se vor aplica în mod automat versiunilor software corespunzătoare ale Soluției Bitdefender, distribuite cu termenii revizuiți. Dacă oricare parte a acestui Acord este va fi considerată nulă și neavenită, acest lucru nu va afecta valabilitatea restului termenilor, care vor rămâne în vigoare. În cazul controverselor sau neconcordanțelor dintre traducerile acestor termeni în alte limbi, va prevala versiunea în limba engleză publicată de BITDEFENDER.

 

20.9 Orice condiții suplimentare, conflictuale sau diferite propuse de Dumneavoastră în oricare dintre documentele emise de Dumneavoastră (cum ar fi un Ordin) sunt respinse de Bitdefender și excluse din prezentul Contract.

20.10 Adresa de contact a BITDEFENDER: Strada Orhideelor, nr 15A, Towers Building, etajele 9-12, sector 6, București, România; telefon: 40-21-206.34.70 sau Fax: 40-21-264.17.99; adresă de e-mail: office@Bitdefender.com