Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Remedierea problemelor referitoare la eșuarea instalării BEST

Bitdefender GravityZone asigură o vizibilitate completă asupra stării de securitate generale a unei organizații, asupra amenințărilor de securitate globale și controlului asupra serviciilor de securitate care protejează stațiile de lucru, serverele fizice sau virtualizate, precum și dispozitivele mobile. Toate soluțiile Bitdefender Enterprise Security sunt administrate în cadrul GravityZone printr-o singură consolă, Control Center, care asigură funcțiile de control, raportare și alertă pentru diverse roluri din cadrul organizației.

Sarcinile de instalare Bitdefender Endpoint Security Tools ar putea întâmpina diverse erori în momentul executării. Această secțiune oferă o privire de ansamblu asupra celor mai frecvente cazuri de sarcini de instalare eșuate și recomandări utile privind modul de remediere a erorilor.

În general, sarcinile de instalare eșuează dacă sisteme vizate nu sunt compatibile cu cerințele de instalare prezentate în articolul KB referitor la Cerințele privind instalarea BEST Un alt motiv frecvent pentru eșuarea sarcinilor de instalare îl constituie configurațiile greșite legate de rețea.

Mesaje de stare privind sarcinile de instalare Windows eșuate:

  1. Conexiune eșuată: NT_STATUS_UNSUCCESSFUL - Operațiunea solicitată a eșuat. Verificați conectivitatea dintre GravityZone și mașina vizată.

    Sarcina de instalare a eșuat deoarece nu există conectivitate între clusterul GravityZone care a inițiat sarcina de instalare și sistemul țintă.

    Pentru a remedia această problemă, verificați următoarele

    • Sistemul țintă este accesibil în rețea: are setările DNS corecte și IP-ul atribuit nu este duplicat.

    • Firewall-ul local de pe sistemul țintă permite traficul de fișiere și partajarea imprimantei (Porturi TCP 139, 445; UDP ports 137, 138).

    • Sistemul țintă acceptă conexiuni la partajarea administrativă admin$.

  2. Conexiunea a eșuat: NT_STATUS_LOGON_FAILURE - Conectarea care a fost încercată nu este validă. Acest lucru se datorează fie unui nume de utilizator incorecdt, fie informațiilor de autentificare.

    Sarcina de instalare a eșuat deoarece administratorul a furnizat date de conectare incorecte în momentul configurării sarcinii de instalare.

    Pentru a remedia această problemă:

    • Verificați dacă datele de conectare introduse în programul de gestionare a datelor de conectare pentru sarcina de instalare sunt corecte și în formatul potrivit.

    • Verificați dacă datele de conectare furnizate au drepturi de administrator pe sistemul țintă.

  3. Conectare eșuată: NT_STATUS_IO_TIMEOUT - Operațiunea I/O specificată nu a putut fi finalizată înaintea expirării perioadei de închidere a sesiunii.

    Sarcina de instalare e eșuat deoarece mașina țintă nu a putut contacta controlerul de domeniu pentru a valida solicitarea de autentificare pentru partajarea administrativă de la distanță, inițiată de procesorul de instalare GravityZone.

    Pentru a remedia această eroare, verificați sistemul țintă și asigurați-vă că acesta are o conectivitate corespunzătoare la rețea prin intermediul controlerului de domeniul al organizației.

  4. Conectare eșuată: NT_STATUS_BAD_NETWORK_NAME - Numele de partajare specificat nu poate fi găsit pe mașina țintă.

    Sarcina de instalare a eșuat deoarece partajarea administrativă nu este prezentă pe sistemul țintă.

    Pentru a remedia această eroare, pe sistemul țintă, asigurați-vă că:

    • Protocolul de partajare fișiere și imprimante este activat în interfața de rețea.

    • Funcția Control cont utilizator este dezactivată.

    • Serviciul de server și dependențele sale sunt în funcțiune.

  5. Conectare eșuată: NT_STATUS_HOST_UNREACHABLE - Nu există conectivitate între GravityZone și mașina țintă..

    Sarcina de instalare a eșuat deoarece programul de instalare care funcționează pe sistemul țintă nu a putut contacta Consola web GravityZone pentru a descărca pachetul agentului de securitate.

    Pentru a remedia această problemă, verificați următoarele:

    • Serverul DNS al organizației poate rezolva numele de gazdă al aplicației(aplicațiilor) virtuale GravityZone.

    • Sistemul țintă poate contacta serverul DNS și poate rezolva numele de gazdă al aplicației (aplicațiilor) virtuale GravityZone.

  6. Instalare eșuată! Un program nu a putut fi executat pe sistemul de operare găzduit.

    Pentru a remedia această problemă:

    • Dezactivați UAC pentru Windows 7, 8, 10 și Server 2012.

    • Pentru Windows 8 sau o versiune ulterioară, trebuie să dezactivați UAC și din registru.

      1. În Command Prompt, tastați regedit pentru a deschide programul de editare a regiștrilor.

      2. Accesați :: HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/System.

      3. Setați EnableLUA la valoarea 0.

  7. Eroare 1: Instalarea a eșuat! Fișierele de instalare (releu) nu au putut fi descărcate.

    Cauze posibile:

    • Funcție incorectă. Poate interveni atunci când Firewall-ul este activat pe releu și portul 7074 nu este permis.

    • Parametrul este incorect. Aceasta poate interveni atunci când kiturile de instalare nu sunt salvate pe releu.

    Pentru a remedia această problemă, verificați următoarele:

    • Înregistrarea DNS a fost creată pentru aplicația virtuală, cu aceeași denumire ca și cea din interfața aplicației CLI (meniul (Opțiuni aplicație). Releul țintă poate da ping aplicației virtuale.

    • Dacă se folosesc filtre interne sau firewall-uri, traficul dintre releu și aplicație este exclus.

    • Întreruperi de conexiune între releu și aplicația GravityZone.

  8. Eroare 3.

    Portul 7074 de intrare este blocat pe releu și trebuie exclus pentru traficul LAN intern.

  9. Eroare 5: Nu s-a găsit un server corespunzător pentru domeniul în cauză.

    Pentru a remedia această problemă:

    1. Verificați partajarea administrativă și formatul datelor de autentificare (în momentul instalării de pe releu: [email protected]).

    2. Asigurați-vă că aplicația poate rezolva numele de domeniu și numele controlerului de domeniu:

      ping 
      ping 
    3. Asigurați-vă că aplicația poate accesa controlerul de domeniu prin portul 389.

      telnet domain_name port
      telnet dc_name port
  10. Eroare 8: Spațiu disponibil insuficient.

    Nu există suficient spațiu disponibil pe unitatea de disc selectată. BEST necesită cel puțin 2 GB de spațiu disponibil.

  11. Eroare 10: Instalarea a eșuat! Nu au putut fi instalați agenții de transport Exchange Protection. Pentru Exchange Server 2013 SP1, trebuie să instalați Microsoft KB2938053.

    Acest mesaj de eroare intervine, de regulă, atunci când o altă sarcină este în execuție. În acest caz, așteptați finalizarea sarcinii și reporniți serverul.

  12. Eroare 31: A intervenit o eroare în timpul instalării unor soluții software terțe de securitate. Trebuie să ștergeți manual orice alte servere de securitate.

    Sarcina de instalare a eșuat deoarece a fost detectat pe sistemul țintă un software de securitate concurent și rutina de eliminare Bitdefender nu a reușit dezinstalarea acestuia.

    Această eroare intervine atunci când software-ul concurent este protejat cu parolă sau nu permite o funcție de dezinstalare silențioasă în cadrul rutinei sale de dezinstalare.

    Dacă software-ul concurent este protejat cu parolă, eliminați protecția prin parolă și reîncercați executarea sarcinii de dezinstalare sau continuați cu dezinstalarea manuală a software-ului concurent..

  13. Eroare 50: Instalarea a eșuat! Este necesară instalarea Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 sau o versiune mai nouă pentru a putea instala rolul de Protecție Server Exchange.

  14. Eroare 53: Mașina nu poate fi găsită, este offline sau se află în spatele unui firewall.

    Pentru a remedia această problemă:

    1. Verificați dacă mașina vizată este online.

    2. Verificați dacă următoarele porturi sunt deschise:

      • 8443, la instalarea din aplicația GravityZone.

      • 7074, la instalarea din releu.

    3. Verificați dacă există filtre sau firewall-uri care ar putea bloca traficul între programul de instalare și mașina vizată.

  15. Eroare 82.

    Portul 7074 de intrare este blocat pe releu și trebuie exclus pentru traficul LAN intern / transferul de fișiere.

  16. Eroare 112: Instalarea a eșuat! Spațiul de pe disc este insuficient pentru instalarea produsului.

  17. Eroare 161: Instalarea a eșuat! Calea de instalare introdusă nu este valabilă.

  18. Eroare 183: Instalarea a eșuat! Soluția Endpoint Security este deja instalată.

  19. Eroare 267: Instalarea a eșuat! Aplicația de instalare nu poate crea calea de instalare.

    Drepturi insuficiente pentru efectuarea modificărilor necesare. Asigurați-vă că acel cont de utilizator pe care îl folosiți pentru instalare este un cont de administrator local/de domeniu/rețea, care are capacitatea de a efectua operațiunea solicitată.

  20. Eroare 1001: Eroare la instalarea Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable.

    Procesul de instalare nu a reușit instalarea dependenței Visual C++ 2010 Redistributable pentru pachetul de instalare. Pentru a remedia această eroare, instalați manual versiunea x86 sau x64 a pachetului VC++ 2010 Redistributable și apoi încercați să instalați BEST.

  21. Eroare 1151: Instalarea a eșuat! Sistemul de operare nu este compatibil.

    Puteți găsi sistemele de operare compatibile în secțiunea Cerințe privind protecția stațiilor de lucru din Ghidul de instalare GravityZone.

  22. Eroare 1552: O altă instanță este deja în curs.

    Acest mesaj de eroare apare atunci când există o altă sarcină în curs. În acest caz, verificați cealaltă sarcină, așteptați finalizarea ei și apoi reporniți mașina.

    Dacă instalarea nu s-a finalizat cu succes, este posibil să fie necesar să utilizați instrumentul de dezinstalare pentru a curăța mașina. Atunci când dezinstalarea este finalizată, reporniți sistemul și încercați să reinstalați.

  23. Eroare 1610: Instalarea a eșuat! Este nevoie de cel puțin un SVA pentru setările selectate ale modului de scanare.

    Procesul de instalare eșuează deoarece opțiunea de Scanare centralizată a fost selectată după crearea pachetelor și nu există un Security Server selectat sau instalat.

    Pentru o instalare de succes, trebuie să modificați modul de scanare în Local sau să adăugați un Security Server.

  24. Eroare 1613: ERROR_INSTALL_PACKAGE_VERSION. Versiune greșită a programului de instalare Windows existentă pe mașină.

    Pentru a remedia această problemă, executați programul de remediere din acest Microsoft KB article pe mașina vizată.

    note Notă:
    Puteți găsi versiunea redistributable a programului de instalare Windows 4.5 aici.
  25. Eroare 1618: Instalarea a eșuat! O altă instalare este deja în curs de desfășurare.

    Acest mesaj de eroare apare atunci când există o altă sarcină în curs. În acest caz, verificați cealaltă sarcină, așteptați finalizarea ei și apoi reporniți mașina.

    Dacă instalarea nu s-a finalizat cu succes, este posibil să fie necesar să utilizați instrumentul de dezinstalare pentru a curăța mașina. Atunci când dezinstalarea este finalizată, reporniți sistemul și încercați să reinstalați.

  26. Eroare 1638: O altă versiune a acestui produs este deja instalată. Instalarea acestei versiuni nu poate continua. Pentru a configura sau șterge versiunea existentă a acestui produs, folosiți opțiunea Add/Remove Programs din Panoul de Comandă.

  27. Eroare 3010: Instalarea a eșuat! Aplicația de instalare trebuie repornită.

    Programul de instalare necesită o repornire a sistemului, însă caseta Repornire automată nu a fost selectată.

  28. SERVICE_ALREADY_EXISTS - Serviciul bddepsrv există deja! Ștergeți serviciul bddepsrv de pe calculatorul țintă, reporniți și executați sarcina din nou.

    Sarcina de instalare a eșuat din următoarele cauze:

    • O altă sarcină de instalare este deja în curs de execuție pe sistemul vizat.

      În acest caz, așteptați finalizarea executării celeilalte sarcini de instalare.

    • O sarcină de instalare anterioară a eșuat datorită blocării unui proces de care depinde aceasta, serviciul de instalare temporar Bitdefender rămânând înregistrat pe sistemul vizat.

      În acest caz:

      1. Conectați-vă la sistemul vizat ca administrator.

      2. Deschideți o fereastră Command Prompt și executați următoarele comenzi:

        C:\> sc stop bddepsrv
        C:\> sc delete bddepsrv
      3. Reporniți mașina și reîncercați sarcina de instalare.

    În afara acestor scenarii, în funcție de diverse anomalii ale sistemului de operare existent pe mașina vizată, sarcina de instalare poate genera un cod de eroare generică a programului de instalare Windows. Pentru mai multe detalii despre codurile de eroare ale programului de instalare Windows, consultați acest articol Microsoft KB.

  29. CAN_NOT_CREATE_SERVICE - Serviciul bddepsrv nu poate fi creat! Ștergeți serviciul bddepsrv de pe calculatorul țintă (dacă acesta există), reporniți și executați sarcina din nou.

    Pașii de remediere descriși la punctul 28 din această listă se aplică și pentru acest mesaj de eroare.

  30. IPV6_NOT_SUPPORTED - Protocolul IPv6 nu este compatibil. Vă rugăm utilizați protocolul IPv4.

  31. INSTALATION_IS_TAKING_MORE_THEN_EXPECTED - Instalarea durează mai mult decât era estimat. Configurați sarcina de instalare debifând opțiunea "Scanează înainte de instalare" (dacă este bifată) și reluați sarcina.

  32. PACKAGE_NOT_FOUND - Nu s-a găsit niciun pachet de instalare. Vă rugăm contactați departamentul de asistență tehnică.

    Verificați dacă pachetul în cauză există în pagina Rețea > Pachete din Control Center.

    Pentru a remedia această eroare, ștergeți și creați din nou pachetul.

  33. VM_IS_SVA - Mașina țintă este un Security Server. Agentul nu poate fi instalat pe Security Server.

  34. VM_TOOLS_NOT_INSTALLED - VMware Tools nu este instalat. Instalați VMware Tools pe mașinile țintă și executați din nou sarcina.

  35. VM_TOOLS_NOT_RUNNING - VMware Tools nu este în execuție. Verificați starea VMware Tools pe mașinile țintă. VMware Tools este necesar pentru ca instalarea agentului de securitate să funcționeze.

  36. CAN_NOT_DETERMINE_VM_TOOLS_STATUS - Starea VMware Tools nu poate fi determinată. Verificați starea VMware Tools pe mașinile țintă. VMware Tools este necesar pentru ca instalarea agentului de securitate să funcționeze.

  37. Mașina virtuală nu poate fi deschisă: [datastore] myVM1/myVM1.vmx.

    Verificați următoarele informații:

    • Numele de utilizator și parola configurate în Control Center sunt corecte: Conectați-vă la clientul vSphere folosind aceleași date de autentificare sau încercați să folosiți un alt cont.

    • Utilizatorul furnizat pentru integrarea VMware are drepturi de administrator pentru vCenter.

  38. NT_STATUS_INSUFFICIENT_RESOURCES

    Această eroare intervine în momentul instalării agentului de securitate pe mașinile virtuale.

    Pentru a remedia această problemă, modificați următoarele înregistrări în regiștri:

    HKEY_LOCAL_MACHINE > SYSTEM > CurrentControlSet > Services > lanmanserver > parameters > size în 3

    HKEY_LOCAL_MACHINE > SYSTEM > CurrentControlSet > Control > Session Manager > Memory Management > LargeSystemCache în 1

  39. Instalare eșuată! - Produsul nu a fost configurat în mod corect.

    Policy settings

    Soluție:

    • Kitul complet este executat din interiorul arhivei
    • Fișierul installer.xml nu este localizat chiar lângă kitul complet.
    • Kitul complet nu poate citi fișierul installer.xml atunci când ambele fișiere sunt localizate pe o unitate din rețea.

    Solution:

    Pentru a soluționa această problemă, asigurați-vă că atât fișierul installer.xml cât și fișierele kitului complet sunt dezarhivate și configurate pentru a fi executate de pe unitatea locală.

Mesaje de stare privind sarcinile de instalare Linux eșuate:

  1. Eroare 1: Instalarea a eșuat! Produsul a fost deja instalat.

  2. Eroare 2: Instalarea a eșuat! Eroare la descărcare.

    Pentru a remedia această problemă, asigurați-vă că:

    • Ați stabilit o conexiune activă între mașina țintă și releu sau aplicația virtuală GravityZone. Puteți găsi porturile solicitate aici.

    • Utilizatorul are drept de scriere în locația unde se instalează agentul.

    • Stația de lucru țintă are suficient spațiu liber pe hard-disk.

  3. Eroare 4: Instalarea a eșuat! Nu s-a putut crea directorul de configurare..

    Utilizatorul trebuie să aibă drept de scriere pentru locația de instalare.

  4. Eroare 10: Instalarea a eșuat! Nu s-a putut găsi distribuția Linux.

    Verificați în Ghidul de instalare GravityZone dacă versiunea dumneavoastră Linux se numără printre sistemele de operare compatibile.

  5. Eroare 11: Instalarea a eșuat! Sistemul de operare nu este compatibil.

    Eroare 11: Instalarea a eșuat! Sistemul de operare nu este compatibil.

  6. Eroare 12: Instalarea a eșuat! O altă instalare este deja în curs de desfășurare. Așteptați finalizarea procesului sau ștergeți directorul de instalare.

  7. Eroare 16: Instalarea a eșuat! O nouă versiune a pachetului este deja instalată.

  8. Eroare 19: Instalarea a eșuat! Fișierul de configurare nu a fost găsit.

    Fișierulinstaller.xml necesar pentru instalare nu a fost copiat pe mașinile țintă din cauza restricțiilor existente. Verificați existența oricăror filtre de Firewall și dacă respectivul cont al utilizatorului are drepturile necesare pentru executarea operațiunii.

  9. Eroare 75: Instalarea a eșuat! Există o problemă cu Package Manager.

  10. Eroare 77: Instalarea eșuată! Configurația tipului de scanare actuală nu este permisă.

    Procesul de instalare eșuează deoarece opțiunea de Scanare centralizată a fost selectată la crearea pachetelor și nu există un nimic selectat sau instalat.

    Pentru o instalare de succes, modificați modul de scanare în Local sau adăugați un Security Server.

  11. Eroare 86: Instalarea a eșuat! Parolă incorectă pentru utilizator.

    Utilizatorul nu are drepturi de instalare.

    Pentru a remedia această problemă:

    • Acordați utilizatorului drepturile necesare.

    • Modificați: /etc/ssh/sshd_config adăugând PermitRootLogin yes. Puteți înlocui Root cu orice utilizator.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite