Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Probleme cu actualizarea Bitdefender, care afecteaza produsul pentru utilizatori de Windows: mesaj de eroare afisat dupa actualizare

În data de 6 februarie, anumiți clienți Bitdefender care foloseau produse pentru utilizatori individuali au întâmpinat o eroare pe sisteme de operare Windows: oprirea neașteptată a vsserv.exe.

O actualizare a programului, programată în prima parte a zilei, nu a fost livrată în totalitate unor utilizatori fapt care a dus la afișarea erorii menționate mai sus. Mecanismele noastre automate pentru controlul calității au retras actualizarea imediat și au readus produsul la ultima configurație stabilă.

Actualizarea a fost online pentru o perioada de doar 15 minute și a fost primită de un număr limitat de clienți.

În această perioadă, niciun fișier nu a fost pierdut sau șters de pe dispozitive. Resetarea configurației (procesul de rollback) înlătură efectele actualizării și este livrată automat. Pentru a grăbi rollback-ul, puteți forța o actualizare făcând click dreapta pe pictograma Bitdefender din system tray (situat în partea din dreapta jos a ecranului, langa ceas) și selectând opțiunea ”Actualizează acum”. Așteptați 5 minute, iar apoi reporniți sistemul.

Dupa repornire, vă rugăm să deschideți programul Bitdefender și să verificați dacă în interfața Bitdefender apare următorul mesaj: Dispozitivul dumneavoastră este protejat.

Daca întâmpinați în continuare probleme, urmați acești pași:

1. Deschideți meniul Start

2. Tastați cmd.

3. Click dreapta pe Command Prompt și selectați Run as administrator / Rulează ca administrator

4. În fereastra nouă, introduceți "sc start vsserv" fără ghilimele și apăsați Enter

5. Așteptați câteva secunde și reîncercați să deschideți Bitdefender

Dacă problemele persistă va rugăm să luați legătura cu noi folosind formularul de contact.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite