Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Nu pot accesa site-uri securizate după ce instalez Bitdefender 2017

Această problemă apare atunci când un web browser accesează un site al cărui certificat de securitate (pentru criptare SSL/TLS) nu poate fi verificat sau instalat de către browser.

Pentru a rezolva situația respectivă, este recomandat să urmați acești pași:

1. Accesați interfața principală Bitdefender.

2. Click pe pictograma , situată în partea stângă a interfeței.

3. Faceți click pe VIZUALIZEAZĂ MODULE (VIEW MODULES), iar apoi click pe pictograma  din modulul PROTECȚIE WEB (WEB PROTECTION).

4. Folosiți butonul din partea dreaptă pentru a dezactiva opțiunea Scanare SSL (Scan SSL).

Acum închideți fereastra și încercați să accesați din nou pagina web blocată la început.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite