Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Note referitoare la versiunea Endpoint Security for Mac 4.0.0.161540

Data versiunii: 14.04.2016

Probleme rezolvate

  • S-a remediat blocarea interfeței după revenirea Mac-ului din modul de repaus sau după schimbarea utilizatorului.

Probleme cunoscute

  • Endpoint Security for Mac nu se putea configura din cloud, ci numai din rețeaua locală.
    note Notă
    Puteți descărca și instala pachetul de instalare local, pe client.
  • Endpoint Security for Mac are numai modulul antimalware. În plus, se poate instala o bară de instrumente pentru protecția browser-ului, filtrarea traficului web și blocarea conținutului periculos.
  • Caracteristicile de politică ale calculatorului care se aplică în cazul MAC-urilor, vizează numai modulul Antimalware, cu excepția funcției Advanced Threat Control, care nu este disponibilă în acest caz.
  • Sarcinile de actualizare a produsului și semnăturilor nu pot fi programate. Endpoint Security for Mac este configurat pentru actualizare din oră în oră.
  • Setările proxy nu se aplică. Endpoint Security for Mac se poate actualiza numai prin intermediul severelor proxy care nu necesită autentificare.
  • Informațiile referitoare la adresa de e-mail, site web și telefon din secțiunea Despre nu pot fi configurate prin intermediul politicii.
  • În cazul în care calculatorul este oprit atunci când sarcinile de scanare sunt planificate să fie executate, sarcinile nu pornesc imediat ce acest lucru este posibil.
  • Endpoint Security for Mac nu răspunde la solicitarea de informații pentru raportul de Scanare la cerere.
  • Fișierele din carantină configurate pentru a fi restabilite în locații personalizate sunt restabilite, în schimb, în locația implicită.

Limitări

  • Acțiunea Blocare acces pentru politica antimalware de scanare la accesare va trece fișierul în carantină.
Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite