Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Modulele Bitdefender nu funcționează

În cazul în care modulele Bitdefender nu funcționează, urmați pașii detaliați mai jos:

 

1. Efectuați o verificare a partiției în Windows. Pentru a realiza acest lucru, urmați pașii aceștia:

Pentru Windows 8, 8.1 și 10:

• Accesați fereastra Acest PC (This PC), apăsând tasta Windows și tasta E.

• Click dreapta pe partiția pe care doriți să o verificați și selectați opțiunea Proprietăți (Properties).

• Click pe tab-ul Instrumente (Instruments), situat în partea superioară a ferestrei, iar apoi click pe butonul Verificare (Check) din caseta Verificare Eroare (Error Checking).

Pentru Windows 7:

• Urmați pașii incluși în acest articol Microsoft.

 

2. Acum, în funcție de sistemul de operare utilizat, rulați comanda DISM sau folosiți System Update Readiness Tool.

Pentru Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10, folosiți comanda DISM:

• Deschideți aplicația Linie de Comandă (Command Prompt), efectuând un click pe Start și tastând cmd.

• Click dreapta pe Linie de Comandă (Command Prompt) și selectați Executare ca administrator (Run as administrator).

• Click pe Da în fereastra Control cont utilizator.

• Tastați următoare comandă, iar apoi apăsați Enter:

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

 

Pentru Windows 7 și Windows Vista, folosiți System Update Readiness Tool urmând instrucțiunile din acest articol.

 

3. Porniți System File Checker urmând indicațiile din acest articol Microsoft.

 

4. Reparați Bitdefender 2017 din Panoul de Control (Control Panel).

• Apăsați tastele Windows și R pe tastatură.

• Tastați appwiz.cpl în fereastra afișată și apăsați Enter.

• Va fi afișată fereastra cu Programe și caracteristici (Programs and features) în Panoul de Control (Control Panel). Identificați produsul Bitdefender în listă, faceți click dreapta pe el și selectați Dezinstalare (Uninstall).

• Veți fi nevoiți să selectați una dintre cele două opțiuni: reparare sau ștergere (Uninstall și Repair). Alegeți opțiunea REPARĂ (REPAIR).

• Așteptați finalizarea procesului, iar apoi reporniți calculatorul pentru a permite efectuarea schimbărilor.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite