Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Generați și transmiteți jurnalul instrumentului de suport BEST

Bitdefender GravityZone asigură o vizibilitate completă asupra stării de securitate generale a unei organizații, asupra amenințărilor de securitate globale și controlului asupra serviciilor de securitate care protejează stațiile de lucru, serverele fizice sau virtualizate, precum și dispozitivele mobile.
Toate soluțiile Bitdefender Enterprise Security sunt administrate în cadrul GravityZone printr-o singură consolă, Control Center, care asigură funcțiile de control, raportare și alertă pentru diverse roluri din cadrul organizației.

Acest articol vă ajută să furnizați echipei de suport tehnic Enterprise informații esențiale privind remedierea problemelor în cazul în care Bitdefender Endpoint Security Tools (BEST Windows) nu funcționează corespunzător în mediul dumneavoastră.

Descriere generală

Bitdefender Endpoint Security Tools asigură protecția calculatoarelor locale. Comunică cu Control Center pentru a primi comenzile administratorului și pentru a expedia rezultatele acțiunilor sale.

Atunci când contactați echipa de suport tehnic Bitdefender în legătură cu BEST, este posibil ca un reprezentant să vă solicite să furnizați informații tehnice detaliate cu privire la calculatoarele afectate.

Pentru a vă ajuta să furnizați aceste informații, Bitdefender GravityZone include un instrument dedicat de remediere a problemelor, respectiv instrumentul de suport BEST.

Acest instrument colectează date cu privire la setările de sistem și jurnalele necesare pentru remedierea problemelor.

Generați un jurnal al instrumentului de suport

Pentru generarea jurnalului pe computerul afectat, utilizați una dintre metodele disponibile, în funcție de problemă.

  • Problemă la instalare
    Pentru situațiile în care BEST nu este instalat pe computer și instalarea eșuează.
  • Alte probleme
    Pentru orice alte probleme cu BEST, instalat pe computer.
Problemă la instalare
  1. Pentru a descărca Instrumentul de suport BEST, faceți clic aici.
  2. Rulați fișierul executabil ca administrator. Va apărea o fereastră.
  3. Alegeți o locație în care să salvați arhiva jurnalelor.

    Pe măsură ce jurnalele sunt colectate, vei observa o bară de progres pe ecran.



    Atunci când procesul s-a încheiat, este afișată denumirea arhivei și locația acesteia.



    Pentru trimiterea jurnalelor către Bitdefender Enterprise Support, accesați locația selectată și căutați fișierul de arhivă denumit ST_[computername]_[currentdate]. Atașați arhiva la tichetul de asistență pentru remedierea problemelor.
Alte probleme

În cazul diferitelor probleme care apar când agentul de securitate este instalat pe computerul afectat, puteți utiliza oricare dintre metodele de mai jos:

Remediere de la distanță

Utilizând această metodă, puteți colecta jurnale folosind GravityZone Control Center de pe unul sau mai multe dintre computerele afectate. De asemenea, puteți alege dintre mai multe opțiuni de stocare pentru a salva jurnalele.

  1. Conectați-vă la GravityZone Control Center.
  2. Accesați pagina Rețea și selectați secțiunea Computere și grupuri.
  3. Selectați computerul afectat și accesați fila Remedierea problemelor.
  4. Selectați butonul Colectare jurnale din partea stângă sus. Va apărea o fereastră de configurare.
  5. În secțiunea Stocarea jurnalelor, alegeți fie una dintre locațiile de stocare, fie pe ambele:
    • Masină vizată: salvare jurnale pe computerul afectat
    • Locație partajată in rețea: salvare jurnale pe locația partajată
    Dacă alegeți Locație partajată in rețea ca locație de stocare, puteți folosi opțiunea Salvare jurnale și pe masințintă pentru a salva o copie de siguranță a arhivei de jurnale pe computerul afectat, ca backup.
  6. Completați informațiile necesare (calea locală, datele de autentificare pentru locațiile partajate în rețea, calea către locația partajată) în funcție de locația selectată.
  7. Selectați butonul Colectare jurnale.

Pentru trimiterea jurnalelor către Bitdefender Enterprise Support, accesați locația selectată de stocare și căutați fișierul de arhivă denumit ST_[computername]_[currentdate]. Atașați arhiva la tichetul de asistență pentru remedierea problemelor.

Linia de comandă

Utilizând linia de comandă, puteți colecta jurnalele direct de la computerul afectat. Această metodă este utilă în situațiile în care nu aveți acces la GravityZone Control Center sau în care computerul nu comunică cu consola.

  1. Deschideți Command Prompt cu privilegii de administrator.
  2. Mergeți la folderul de instalare al produsului. Calea implicită este:
    C:\Program Files\Bitdefender\Endpoint Security
  3. Colectați și salvați jurnalele prin executarea acestei comenzi:

    Product.Support.Tool.exe collect
    Jurnalele sunt salvate implicit în C:\Windows\Temp.
    Opțional, în cazul în care doriți să salvați jurnalul instrumentului de suport într-o altă locație, utilizați parametrul path:
    Product.Support.Tool.exe collect [path="<path-to-file>"] 

    Exemplu:

    Product.Support.Tool.exe collect path="D:\Test"

În timpul executării comenzii, veți observa o bară de progres pe ecran.
Atunci când procesul s-a încheiat, este afișată denumirea arhivei care conține jurnalele și locația acesteia.

Pentru trimiterea jurnalelor către Bitdefender Enterprise Support, accesați C:\Windows\Temp sau locația personalizată și căutați fișierul de arhivă denumit ST_[computername]_[currentdate]. Atașați arhiva la tichetul de asistență pentru remedierea problemelor.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite