Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Cum generez un log de support tool daca nu am Bitdefender instalat

Pentru a genera un log de support tool atunci când Bitdefender nu este instalat, trebuie să urmați pașii de mai jos:

1. Descărcați Bitdefender Support tool pe calculator accesând linkul de mai jos:

www.bitdefender.com/diagnostic

2. Click dreapta pe fișierul supporttool.exe și selectați Executare ca administrator (Run as administrator).

3. Bifați căsuța afișată pentru a confirma că sunteți de acord ca Utilitarul de Suport Tehnic Bitdefender să colecteze informații referitoare la produs de pe computerul dumneavoastră. Apoi click pe Next.

 

4. În fereastra următoare, introduceți adresa de mail, numele și descrierea problemei pe care o întâmpinați.

 

5. Selectați tipul de problemă cu care v-ați confruntat, iar apoi faceți click pe Next.

 

6. Va fi creat un fișier pe desktopul dumneavoastră (BDSP_*). Este necesar să ne trimiteți fișierul respectiv, prin intermediul solicitării pe care ați deschis-o, pentru ca angajații Bitdefender să poată analiza situația.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite