Contactați direct echipa noastră de asistență clienți

Cum generez un log de support tool dacă am Bitdefender instalat

Dacă vreți să generați un log de support tool atunci când Bitdefender este instalat, nu trebuie decât să urmați pașii de mai jos:

1. Accesați Acest PC (This PC) apăsând tastele Windows și E.

2. Navigați către locația în care a fost inbstalat Bitdefender (cea standard este C:\ Program Files\ Bitdefender 2017).

3. Deschideți fișierul executabil supporttool.

4. Bifați căsuța afișată pentru a confirma că sunteți de acord ca Utilitarul de Suport Tehnic Bitdefender să colecteze informații referitoare la produs de pe computerul dumneavoastră. Apoi click pe Următorul.

 

5. În fereastra următoare, introduceți adresa de mail, numele și descrierea problemei pe care o întâmpinați. Bifați căsuța din partea inferioară pentru a reporduce problema.

 

6. Selectați tipul de problemă cu care v-ați confruntat, permiteți reproducerea acesteia, iar apoi așteptați până la finalizarea procesului de acumulare de informații. Când acesta a luat sfârșit, faceți click pe Finalizare.

 

7. Va fi creat un fișier pe desktopul dumneavoastră (BDSP_*). Este necesar să ne trimiteți fișierul respectiv, prin intermediul solicitării pe care ați deschis-o, pentru ca angajații Bitdefender să poată analiza situația.

Nu ai gasit o soluție pentru problema ta? Trimite-ne un e-mail si vom răspunde la întrebarea ta în cel mai scurt timp posibil.

Evaluează acest articol:

Trimite